Capitolul 20

2.3K 144 26
                                    

Amy's POV

Inca doua zile până la ziua lui Louis si doar o luna pana cand il vom strange in brate pe bebeluș.

"Uite ce I-am luat micutei!"Mi-a atras Louis atentia la um body micuț de culoarea galben pe care scria "Little Amy".

Am zambit citind comparatia mea cu micuta si l-am luat in brate pe Louis.

"Esti gata?"M-a intrebat ,luand valiza in mana ,iar eu I-am raspuns dand din cap afirmativ.

Aveam sa petrecem o săptămână acasa la Louis in Doncaster.Un Craciun un familie.Un Craciun la care am tot visat de cativa ani.

Ne-am urcat in mașina ,dand drumul la CD-ul pregatit de mine cu melodiile noastre preferate .

Am fredonat impreuna versuriile trupei The Fray , The Script ,Bastille chiar și Bruno Mars ,iar din cand in cand mai aruncam o privire la abdomen .

Drumul nu este unul lung ,asa ca in patru ore am ajuns in Doncaster , mai exact in fata casei lui Louis , o pereche de gemene intampinandu-ne.I-au sarit in brate lui Louis ,iar eu am dedus singura ca sunt surorile lui.In urma lor aparand si mama lui.

"Bună.Sunt Jay!"S-a prezentat ,imbratisandu-ma călduros.

"Amy."Am zambit inapoi ,apoi toata atentia a fost asupra burtii mele.

"Cat mai am pana devin bunica?"A intrebat ,razand.

"Doar o luna."Am spus eu,iar toata lumea s-a uitat ciudat la o fata bruneta care a iesit din casă , imbratisandu-l pe Louis .

Recunosc ca nu mai avea mult si-l saruta ,lucru ce m-a pus pe ganduri.

"Scuze ca nu m-am prezentat!Eleanor , verisoara lui Louis."Mi-a spus ,intizandu-mi mana pentru a face cunostinta ,iar eu I-an urmat gestul.

"Amelya ,dar poti sa-mi spui Amy."

Am intrat cu toti in casa ,iar Jay ne-a aratat camera ,lasandu-ne singuri pentru a ne despacheta lucruriile.

Mi-am scos din valiza o rochie neagra de catifea.Rochia se potrivea perfect pe corpul meu chiar daca tineam in pantec un suflet grasut.

Aveam cateva emotii pentru aceasta cina deoarece nu vreau sa fac o impresie proasta in fata bunicii copilului meu.

Mi-am croit drum pana in sufragerie ,asezandu-ma langa Eleanor si langa Louis.

Orele treceau , farfuriile se goleau , sucurilile se termineau ,iar cina avansa.

"La ce nume v-ati gandit?"Ne-a intrebat una dintre gemene,iar Louis I-a raspuns.

"Rebecca sau Evelyn."M-am bucurat sa aud ca le plac numele alese.

"Sunteti sigur ca va fi fata?"A intrebat tata vitreg al lui Louis.

"Toate ecografiile zic asta."Am raspuns ,incercand sa-mi continui desertul ,dar deja eram plina,asa ca m-am scuzat si am mers in camera mea ,lasandu-I sa-si continue cina fara mine.

Mi-am scos din valiza cartea despre bebeluș si m-am delectat cu ea o ora,doua ...stai!

Unde e Louis?

Mi-am pus o jacheta de trenning pe umeri si am plecat in cautarea lui ,gasindu-l certandu-se cu verisoara sa ,Eleanor.

"Da, o iubesc."S-a rastit la ea si aveam o presimțire ca era vorba despre mine.

Au tacut amandoi la vederea mea ,ii simtean privirea taioasa.Acum imi era clar ca nu ma place.

"Te asteptam,dar cum nu mai veneai ...am vrut sa vad ce faci.Scuze daca am întrerupt ceva."Am spus ,iar Louis m-a luat de mana , ignorandu-si verisoara.

"Noapte buna ."I-am spus eu ,fiind inca politicoasa cu ea ,chiar daca nu ma suporta.

Louis era destul de nervos ,asa ca a evitat discutiile pentru a nu-si varsa nervii pe nevinovata de mine.

Mi-am lasat capul pe pieptul sau si am adormit instantaneu , un factor important reprezentand nivelul ridicat de oboseala pe care il acumulasem.

A doua zi razele soarelui au patruns prin perdea , fortandu-ma astfel sa deschid ochii.Mi-am frecat dosul palmei de ochi ,cascand si realizand ca patul era gol ,nici  urma de vreun Louis.

Am decis ca un dus este o idee buna , asa ca m-am înfășurat cu un prosop si mi-am vârât coprul sub jetul de apa calda.

Am iesit din el curata ca lacrima ,observand ca afara vremea se inrautatea ,incepand sa ninga.

Doar e decembrie ,Amy!La ce te asteptai?!

M-am schimbat intr-o perecge de haine comode și am coborât scariile.

Casa era cu siguranta pustie ,sau poate ca nu...

Am gasit-o pe draguta verisoara in living ,sorband ca o needeucata din cafea.

M-am asezat langa ,sperand aa aflu de ce ma uraste asa de mult.

"Toata lumea este plecata."M-a informat ea ,nelasandu-ma sa spun nimic deoarece a adaugat "Si avem de vorbit."

"Ce avem de vorbit?"Am intrebat confuza.

"Sunt insarcinata ,Amy!Sunt insarcinata cu Louis!"Gura mea a ramas intre deschisa in timp ce inima mi se atrofia .

"Dar sunteti veri.."Am soptit eu,lacrimand.

"Este o minciuna, Amy!Toata dragostea lui Louis pentru tine este o minciuna.Eu sunt iubita pe care el a avut-o cand v-ati culcat impreuna si pe care inca o are.Pe mine ma iubeste .Am planuit împreună sa se compoarte frumos cu tine ,iar dupa ce nasti sa -ti ia copilul si sa-l creasca cu mine."

Inima mi s-a frant in mii de bucati ,sframand sentimentele pentru Louis.

Am simtit cum raman fara aer ,cum ma inec in propia suferinta, cum corpul meu este preluat de lumina Raiului.

Am trantit usa casei si m-am urcat la volanul masinii lui Louis .Am bagat cheiile in contact si am accelerat brusc.

Cel mai probabil Eleanor l-a sunat victorioasa pe Louis,spunandu-I ce a facut, acesta fiind motivul pentru care ma suna disperat de cateva minute bune.

"Cum ai putut?"Mi-am tipat durerea in difuzorul minuscul al telefonului.

"Amy, te minte.Eleanor te minte!Eu n-as face asta niciodata!Te iubesc!Amy,te iubesc!"O lumina a unui tir m-a atentionat de impactul care urma sa aiba loc, urmand apoi cateva semnale luminoase si un claxon.

Mi-am inchis ochii si am asteptat sa mor,apoi mi-am adus aminte de copil.

Ea nu merita sa moara asa...eu da!

Da , stiu!Sunt o nesimtita netalentată care va omorat raza de soare :(

Dar nu uitați că nu este doar vina mea , este și a lui Louis.Asa că să va aud ce-i faceti lui Louis? :))

Va așteapt să aruncați cu rosii in mine :))

Young Love (One Direction Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum