Gloria's POV [personaj nou in carte , dar este foarte important să va aduceți aminte de ea *a apărut in capitolul 19* , va fi "jucată" de Rita Ora *gasiti poza la media* si sper să aibă câteva susținatoare.]
"El, calmeaza-te!Daca roșcata se-ntoarce in Londra , voi avea grijă să ajungă intr-un hal fara de hal."I-am spus eu telefonului, respectiv, lui Eleanor in timp ce conduceam pe straziile York -ului.
"Am încredere in tine ,Glo!"Mi-a spus incercand să se relaxeze ,apoi a închis telefonul.
Am sunat la adresa dată de Eleanor ,dar cum lumea intra pe lângă mine , m-am decis să fac la fel.
Am cautat-o cu privirea pe roșcata de care trebuie să am grijă , surprinzandu-ma faptul ca nu mai era o roscata ci mai degrabă blondă, o blondă luată la răspundere de unul dintre traficanți, James.Un baiat dragut ,dar cu o mama alcoolică care i-a distrus viitorul , conducandu-l spre patima drogurilor.
Acum era momentul perfect să ma ciocnesc "accidental" de cineva.
Amy's POV
"Daca nu-mi dai banii pe droguri in patru zile , te omor cu mana mea!"S-a rastit barbatul de culoare din fata mea.
"O să ti dau ,James!"I-am promis ,apoi am încercat sa ies afara din casa traficantului , dand peste o fata inalta cat o girafa și cu par blond coafat.
"Scuze! A fost vina mea."Si-a cerut ea scuze ,dar am ignorat-o complet.
"Eu sunt Gloria,iar tu esti?"Buzele rujate intr-o nuanta de rosu ma dezgustau complet , dar totusi aveam nevoie de o prietena.
"Amelya."Aproape am zâmbit sau oare mi s-a parut?
Da, da.Mi s-a parut.
Ne-am plimbat impreuna pe minunatele strazi ale orasului York.Cine ar fi crezut ca York-ul este asa de periculos , dar se pare ca mi se cam potriveste acest stil de viață.
Ne-am așezat pe o bancă din micutul parc , unde mamele bune își plimba odraslele , si a inceput sa-mi povesteasca despre ea , mai ales partea in care ajunge in acest oras.
"Tu de ce ai venit aici , Amelya?"M-a intrebat ,iar un mic fior mi s-a format pe sirea spinarii , aducandu-mi aminte de toate tampeniile din viața mea.
Mi-am scos nervoasă o tigara din buzunar și am fumat-o la fel de nervoasă.
"Să-mi caut fericirea."
"Si ai gasit-o?"M-a intrebat ea imediat,iar eu as fi vrut sa mint ,dar n-am putut.
"Fericirea mea a murit acum mult timp."Adevarul doare cand il spui ,dar doare si mai tare cand il ti in tine.
"Si mai exact cand a fost asta?"Zici ca sunt la psihiatru.Daca-mi mai pune multe întrebări , o sa inebunesc.
"Cinci luni.Sarcina eșuată."Am scos tot fumul din gura mea , gandindu-ma ca aceea este durerea care-mi distruge sufletul.
"Oh!"Gloria si-a cerut scuze , mi-a dat numărul ei de telefon și m-a lasat in pace.
Din nou singura...
Mi-am tarat bocancii, in stil militar pana acasa , defapt pana in fața unui apartament dărăpănat dintr-un cartier rau famat .
N-am deschis usa deoarece eram șocată de ceea ce vad. O scrisoare.
N-am primit niciodată vreo scrisoare la aceasta adresa .Am luat-o din cutia poștală și am intrat repede in casa , deschizand-o.
Nu era o scrisoare , era o invitație la nunta Briannei și a lui Zayn.Puteam să jur ca au uitat de mine , dar se pare totusi ca inca exist in memoria lor.
Am lasat invitația pe pat și mi-am pregătit valiza pentru drum.
Este nunta surorii mele si sunt foarte sigură ca ma vrea acolo , ma vrea alaturi de ea.
Brianna's POV
Doua zile pana la marele eveniment ,iar eu habar n-am daca sora mea imi va fi alaturi.O vreau langa mine .Am nevoie sa ma stranga de mana si sa-mi ia toate emotiile .Sa ma imbratiseze și sa faca glume proaste pe seama mea , atunci cand ma va vedea in rochie de mireasă.
Amintiriile din blestemata de zi ,in care a plecat, rulau in mintea mea .
"Cum credeti ca o să-i pot spune ..ca sora ei a disparut?Ati vazut-o cum a reacționat cand a intrat in salon și a vazut-o ."Tipa Zayn la doctori in timp ce eu eram sub efectul calmantelor.
Am simțit o atingere caldă pe umarul meu ,apoi un sărut pe gat.Era Zayn.
"Iar te gândești la Amy?"M-a intrebat ,iar eu i-am raspuna printr-un oftat scurt.
"O să vină la nuntă...ai să vezi!"Mi-a spus ,apoi m-a inconjurat cu bratele sale și m-a luat pe sus până ce am ajuns amandoi sa stăm pe canapea.
A deschis televizorul și l-a lasat să meargă pe show-ul nostru preferat , Teen Wolf. Mi-am adapostit capul in pieptul sau ,iar din cand in cand trasam imaginar cu degetul conturul tatuajelor lui.
"Te iubesc!"I-am soptit ,apoi mi-am presat buzele peste ale lui.
"Nu mai mult ca mine."
Louis's POV
Viața mea este cel mai oribil lucru de pe aceasta planeta.Am pierdut cele mai importante persoane din viata mea , Amy si Rebecca.Erau totul pentru mine ,iar eu n-am stiut sa apreciez.
Karma a facut ca Eleanor să-mi spuna ca este insarcinata.Acum chiar ma rog ca ea sa fi fost in aceea mașină ci nu Amy si Rebecca.Dar ca tot vorbind de Amy , nu mai stiu nimic despre ea...absolut nimic!
Mie dor ea ea.
Mie dor de zambetul ei , care -ti lumina ziua in cele mai întunecată perioada.
Mie dor de ochii ei in care te poti pierde ca printr-un labirint .
Mie dor de burta ei si de micuta noastra.
Mie dor de glumele ei , chiar si de cele proaste.
Mie dor de zambetul ei ,care multa lume l-ar considera enervant ,dar pentru mine era atragator.
Mie dor de Amy.
"La cine te tot gandesti ,Lou?"A intrebat Eleanor, observand ca ma holbez la tavan de o buna perioada de timp.
"La nimeni."Am mințit ,apoi m-am intors cu spatele la ea si am incercat sa adorm, dar mie imposibil sa inchid un ochi fără să stiu ca Amy e bine.
Hmm...vreau primele impresii!
Ce credeți despre noua Amy?Dar despre Gloria? In urmatoarele capitole veti vedea POV-urile mai multor personaje.
M-am gândit că ar fi mai bine asa deoarece avem destul de multe personaje și as vrea ca fiecare să-si contureze personalitatea in a doua carte , sa le intelegeti mai bine scopurile si sentimentele :)
Va imbratisez pentru cele 11.5 K de citiri ♥
CITEȘTI
Young Love (One Direction Fan Fiction)
FanfictionAmy Reed este o adolescenta normala ,dar cu o sora vitrega faimoasa.O simpla petrecere ,organizata de sora ei , ii va face viata un haos.O seara inecata in alcool ii va strica viata linistita si frumoasa ,dar asa se va naste o frumoasa poveste de dr...