|Nobody|
Už je tomu týden, ne-li víc, co spolu začali tyhle dvě holky bydlet a vůbec to neměli lehké. Zpočátku jim to šlo skvěle, ale i to co nám jde nejlépe může jednou přestat, prostě skončit. A přesně tohle se stalo i u těchto dvou dívek, což je jeden z mnoha takových případů.
Nejdřív se všichni kolem divili, jak dobře spolu vycházejí, no po pár dnech se v Sean objevila ta hravá kočičí stránka a s ní prišli i rošťárny a naschvály, které Sean nevědomky Kath dělala, v podobě rozbité vázy, poškrábaných záclon a koberce, s kterým si občas hrála, taktéž poškrábané kožené židle v kuchyni a roztrhaných šatů, které měla Katherine na sobě jen jednou a také naposledy.
Katherine pořád jen poslouchala svou drahou přítelkyni Sophie, jak pořád říká tu samou větu pořád dokola: ,,Dělá ti jen problémy, proč ji tu máš?"
Sean z těch slov bylo na nic, když je poprvé slyšela, ale o tom Katherine neví. Sophie si dávala pozor, aby ji Sean neslyšela, ale ona ji díky jejímu sluchu slyšela vždy, jednou to řekla i před ní, taky proč ne, viď?
Katherine ji však nechtěla dát pryč, kotě jí až moc přirostlo k srdci, navíc byla venku taková zima, že by tam nevyhnala ani svého největšího nepřítele.
Sophie to samozřejmě neschvalovala, takže je samozřejmé, že se ty dvě pořád hádají. To by prostě nebyly ony, kdyby se nehádali. Jejich krásný, šťastný vztah šel postupně ke dnu, zatímco ten, který měli mezi sebou Kath a Sean, se pomalu nevědomky prohluboval v něco víc, tedy alespoň ze strany kotěte.
Viděla ve své paničce osobu, s kterou stráví zbytek života a to nejen proto, že spolu bydlí. Sean nevěděla, co se to s ní děje, nikdy nic takového nezažila, necitila , no líbilo se jí to. Vždy když se podívala do těch kaštanových očí, jako by se svět kolem ní zastavil a byly jen ony dvě. Nikdo jiný, jen ony proti celému světu.Několikrát už odolávala chuti ochutnat ty její šťavnaté rty, které je tolik lákaly, ale věděla, že by to dělat neměla, takže to radši ani nezkoušela. Jednak by se na ní Sophie zlobila a taky by se to mohlo zvrtnout.
Zrovna teď sedí všechny tři holky na velkém prostorném gauči u Sophie doma. Měla tam být jen Kath a Sophie, jen ony dvě si měli užít romantický večer ve dvou. Místo toho je to filmový večer ve třech a jak bývá u Sophie zvykem, vyhnala kotě pryč z gauče a ona byla nucena sednout si na koberec před televizí, jen aby se ty dvě mohly spolu muchlovat. Koťátko si přálo přidat se k nim nebo aspoň poslat Sophie pryč, aby se mohla sama tulit k tělu své milované Kath. Ale slíbila, že bude hodné koťátko a nebude zlobit jako celý týden předtím, takže si to nemohla dovolit udělat.
|Katherine|
,,Zůstaneš na noc?" zaslechla jsem hlas Sophie, který přeřízl ticho v místnosti, jenž narušovaly jen zvuky vycházející z televize.
,,Zítra jdu brzy ráno do práce, navíc by Sean měla jít za chvíli spát a ty tady pokoj navíc nemáš," řekla jsem omluvně se smutným úsměv. Na její tváři se však neusídlil její obvyklý chápavý úsměv, nýbrž naštvaný výraz. ,,Stalo se něco?"
,,Štve mě, že už spolu nejsme tolik, jako by jsme měli," řekla naštvaně. Koutkem oka jsem zahlédla, že se Sean schoulila do klubíčka a spokojeně oddechoje. Vypadá tak roztomile, když spí. Jako opravdové kotě
,,Co to plácáš, vždyť jsme spolu pořád," podotkla jsem tenhle důležitý fakt. Vždyť je se mnou pořád, tak co jí vadí?
,,To je něco jiného, chci s tebou trávit více času o samotě, jenom mi dvě, spolu, v jedné posteli, v objetí," řekla a přitáhla si mě k sobě blíž.
No to si ze mě dělá srandu! Vážně právě nepřímo řekla, že jí chybí sex?
,,To je všechno, co chceš?" Nadzvedla jsem jedno obočí a čekala na její odpověď, aniž bych se jí dívala do očí, když mi rukou zajela pod látku kalhot na mém pozadí.
,,Hmm, anooo," vydechla a chtěla mě políbit, než jsem se od ní odtáhla a postavila se z gauče, přecházejíc k tělíčku na koberci, které jsem vzala do své náruče.
,,Život není jen o sexu, Sophie," řekla jsem s kamennou tváří a přešla do předsíně, kde jsem oblékla jak sebe, tak Sean. Mezitím k nám přiběhla Sophie se zmateným výrazem.
,,Je pozdě, Sean by měla jít spát." Vzala jsem spící tělíčko opäť na své ruce a s mírnými obtížemi otevřela dveře.
,,Vrátíš se?" zeptala se sklesle, ale s malou nadějí, má přítelkyně.
,,Taky už radši půjdu spát. Zkus si udělat dobře sama." Mrkla jsem na ní a i se Sean v náručí se přesunula do auta, pokládaje ji na zadní sedadla.
Doma jsem ji položila do postele v jejím pokoji, no když jsem se zvedla a chtěla odejít, zastavila mě její ruka, která svírala tu mou. Otočila jsem se k ní a spatřila tak malinko se usmívající a hlavně ospalou Sean. Zatáhla za mou ruku a já pochopila, že si mám lehnout k ní. Udělala jsem přesně jak chtěla a lehla si vedle ní. Svýma malýma rukama mě objala a přitáhla se ke mně blíž, nutíc mě obejmout ji také. Sean usnula hned, jak se její hlava ocitla na mé hrudi a já se jí jednou rukou prohrábla ve vlasech, načež hned začala příst.
A tak jsme usnuli ve společném objetí.
. . .
Nečekal jste mě, co? Kdo by taky jo, když jsem část nepřidala už dva dny a teď si najednou vzpomenu 'aha, měla bych přidat část'! Snad jsem vám chyběla stejně, jako vy mě. Nebo spíš tenhle příběh? ;-)
Díky za votes, komentáře, čtení a hlavně trpělivost, díky které máte můj největší obdiv, protože já sama ji se sebou již dlouho nemám ;-)
-TARA ❤
ČTEŠ
Neko Girl /CZ/
RomanceSean je jedna z mála těch, co prožili pokusy prováděné na jejich těle, následované proměnou v hybrida, a přežili. Je jich vážně málo a ona je jedním z nich. Dostala se ven, no nemá nikoho, nic. Je sama. To se však změní, když si ji Katherine - dívka...