|Sean|
,,Proč my tady?" zeptala jsem se své nové majitelky. ,,Kde to jsme?"
,,Klídek, Sean, všechno je v naprostém pořádku. Věříš mi?" zeptala se a klekla si přede mě, zatímco já seděla na gauči v prostorném obýváku v jednom z nejluxusnějších domů v Londýně.
Pouze jsem přikývla. Neměla jsem odvahu něco říct, byla jsem ohromena vším tím luxusním vybavením, co zde bylo. Gauč byl obrovský, černý a kožený, telka málem přes celou zeď, vedle ní byly ještě skříňky, o nichž jsem nevedla, co za různá tajemství v sobě ukrývají.
Náhle jsem dostala chuť to tu prozkoumat. Ovšem, kdysi jsem u nich doma byla, přesněji před pěti lety, ale to je dlouhá doba a jen obývák se o dost změnil.
Bosýma nohama, jež byly zakryty jen tenkou látkou ponožek, jsem prešla přes chlupatý, bílý koberec až do kuchyně na druhé straně přes chodbu.
V ní se nic, kupodivu, nezměnilo. Pořád byla sladěná do červené barvy, přesně jak si ji pamatuji.
,,Copak děláš?" promluvila na mě blonďatá holka s hnědýma očima, podobnými těm, které znám z mých snů o laskavé a míle brunetce, u níž jsem strávila pár dní, než mě odvedli pryč.
,,Sean se kouká na dům," odvětila jsem a šla zpátky na chodbu, mířící ke schodišti.
,,Už jsi tu byla mnohokrát, nemusíš si ho prohlížet znovu," usmála se na mě, no já jen zavrtěla hlavou.
,,Dům se změnil, Sean tu dlouho nebyla." Na to jen přikývla a nechala mě, ať si dům prohlédnu.
Vyšla jsem schodiště a zjistila, že zde přibyly dvě místnosti navíc, a to nějaká divná místnost s velkým X uprostřed, jejíž dveře nešly otevřít a na druhé straně, naproti nim, dveře bez jakéhokoliv nápisu, tudíž jsem nemohla vědět, co jsou zač.Stejně neumím číst...
,,Sean?" ozvalo se za mnou.
,,Ano?" Otočila jsem se a spatřila mračící se blondýnu.
,,Do těch dveří nechoď!" přikázala, ale naštěstí nezvýšila a prstem ukázala k oněm dveřím s velkým X. Zřejmě si pamatuje, jak na mě křik působí, nemám ho ráda, děsí mě to.
,,Proč?" nechápala jsem.
,,Nelíbilo by se ti tam," povzdechla si a mírně zrudla. Nevím proč... Přešla jsem tedy ke dveřím naproti a zatáhla za kliku, čímž se otevřely. ,,V 'mučírně' by se ti opravdu nelíbilo," slyšela jsem ještě, jak si to řekla sama pro sebe. Zhrozila jsem se, ale radši nic neříkala a zůstala zticha a vešla do místnosti.
Ocitla jsem se tak v pokoji, jenž se docela podobal dětskému pokojíku.
,,Máte děti?" zeptala jsem se zamračeně. Nevzpomínala jsem si na to, že by nějaké měli.
,,Ne, ale chtěli by jsme," odpověděla mi, načež jsem jen s úsměvem přikývla a vyšla z místnosti.
,,Tvůj starý pokoj jsme předělali," řekla jen tak jakoby nic a otevřela dveře vedle dětského pokoje. Teď tam byla větší postel než před pěti lety, přibyly dvě skříně a i poličky na stěnách, na nichž byly rámečky s fotkami. Šla jsem blíž k nim a prohlédla si je. Většina na nich byli členové rodiny a nejvíc mě zaujala fotka brunetky s oslnivým úsměvem a hnědýma očima, co jen zářila jako hvězdy na nebi.
Vzala jsem ji do rukou a smutně se usmála, jedna slza mi dokonce ukápla a dopadla na sklo fotky.
,,Sean chce ke Kathy," fňukla jsem a přitáhla si fotku, s již zmíněnou dívkou k sobě.
,,Tak tedy pojďme."
|Katherine|
,,Je otevřeno!" křikla jsem přes celý byt, když se ním rozezněl zvuk zvonku.
Dveře se otevřely a někdo se po vydal ke mně do obýváku.
,,Grace?" zeptala jsem se na usmívající se dívku. ,,Co tu děláš?"
,,Přišla jsem tě zkontrolovat," usmála se a porozhlédla se po pokoji. ,,Měla by sis uklidit."
,,Nikoho nečekám, není důvod, proč uklízet," pronesla jsem otráveně, společně s protočením očima.
,,Jo, tak to si jen myslíš," zasmála se. ,,Uklízej!"
Opět jsem jen protočila očima a bez ďalších komentářů uklidila ten nepořádek v obýváku, než jsem se mohla opět posadit na gauč.
,,Tak jo, kdo má přijít? Anglická královna?" suše jsem se zasmála, Grace jen zavrtěla hlavou. ,,Sophie? Ne počkej, ta by o mě ani pohledem nezavadila."
,,Opět jste se pohádali?"
,,Neodbíhej od tématu!"
,,Mám pro tebe překvapení." Široce se usmála a odběhla na chodbu, kam jsem jí následovala, než mi srdce vynechalo minimálně jeden úder.
,,Sean!"
. . .
Šťastné a veselé Vánoce všem!!!
Sean je zpátky u Kathy, kdo se těší?
A co to tam mají Grace a John za mučírnu? Co myslíte, nač ji asi mají? XD
Snad se část líbila, měla být včera, ale jaksi jsem to nestihla, což v poslední době vlastně nic. Za chyby se hluboce omlouvám a komentáře, votes nebo i čtení potěší. Každopádně přeji všem krásné prázdniny, veselé Vánoce a později i Šťastný nový rok...
Mějte se pohádkově a brzy na viděnou!
-TARA ❤
ČTEŠ
Neko Girl /CZ/
RomanceSean je jedna z mála těch, co prožili pokusy prováděné na jejich těle, následované proměnou v hybrida, a přežili. Je jich vážně málo a ona je jedním z nich. Dostala se ven, no nemá nikoho, nic. Je sama. To se však změní, když si ji Katherine - dívka...