Warning: 15+
|Sean|
,,Nemyslím si, že je to dobrý nápad," namítala na druhý den Kathy, když ji Sophie po dlouhé době přemluvila k tomu, aby šli ven. Problém byl v tom, že Kathy mě doma nechtěla nechávat samotnou, protože mě neměl kdo hlídat.
,,Není se čeho bát, ona to tady těch pár hodin sama zvládne," snažila se ji přimět k odjezdu, zatímco Kathy vypadala, že usilovně přemýšlí, zda jít nebo nejít.
Nemohla jsem je tady nechat, potřebovala jsem zjistit mnoho věcí. Nehodlala jsem si nechat překazit svůj plán...
,,Co když se něco stane a my tu nebudeme?! Co když-"
,,Kathy," kňukla jsem nespokojeně a přerušila tak její panikaření. Rychle stočila pohled ke mně. ,,Sean už není malá, Sean se o sebe dokáže postarat!" Zamračila jsem se a dupla si.
,,Určitě?" Pochybovačně se na mě zadívala a já začala rychle přikyvovat.
,,Ano, Sean bude hodná."
,,Bože, ta je roztomilá," zasnila se na oko Sophie. ,,Ale teď už vážně musíme jít."
Nenápadně jsem ještě Kathy naznačila, ať jde ke mně. Naštěstí pochopila.
,,Jo, jasně. Počkej mě dole, hned přijdu." Jakmile Sophie odešla, Kathy šla blíž ke mně. ,,Co se děje?"
,,Sean jen chtěla vědět, kdy se vrátíte." Prstem jsem ukázala na digitální hodiny na lince v kuchyni.
,,Ve tři. Znáš čísla?" Přikývla jsem. ,,Dobře. Teď už půjdu. Měj se Sean."
,,Ahoj." Zamávala jsem jí a poté se za ní konečně zavřely dveře.
Výborně... Je teprve půl jedné, takže mám do tří dost času...
Počkala jsem ještě, než jejich auto odešlo a pak jsem se vydala do ložnice, kde včera spolu Kathy a Sophie dělali opravdu zajímavé věci, jak jsem zjistila. Byla zábava se na ně dívat, mohla bych to dělat třeba celé hodiny...
Místnost byla tmavá, zahalena do tmy. Pokojem se házelo i to málo oblečení, co ty dvě na sobě měli. O chvíli místnost naplnili slastné vzdechy, hlasitější než ty v televizi. Z pohledu na dění přede mnou mě začalo lehce šimrat v podbřišku, no zrakem jsem neuhla.
V ložnici jsem rychle začala hledat video, jež si včera holky pustili. Celou noc jsem chtěla vědět mnoho věcí, no nikdo na mé otázky neodpověděl... Co to vůbec dělali? Jaké to je? Proč to dělali?... Věděla jsem, že odpověď najdu na tom videu a taky že jo.
Našla jsem ho jen tak pohozené na skříňce pod televizí. Průvodce světem sexu, stálo na něm.
Hmm... Takže to, co dělali, se jmenuje sex? Zajímavý název.
Vložila jsem DVD-čko do přehrávače a stejně jako Sophie včera jsem zmáčkla play na ovladači. Na černé obrazovce se objevila písmena, z nichž bylo napsáno pár slov, jež tvořily výběr dílu ke.shlédnutí. Zmáčkla jsem volbu ,Sex z lásky' a pohodlně se usadila na posteli.
Stejně jako včera se místností začaly ozývat vzdechy a steny, ale tentokrát jsem mohla vidět i obraz. Na obrazovce se objevily dvě dívky skoro bez šatů, jen ve spodním prádle. Různě se na sebe lepily, líbaly se a osahávali kde jen mohli.
Ve zvědavosti jsem se posunula blíž k televizi, když brunetka zajela rukou do kalhotek černovlásce a začala ji tam hladit. Pěkně pomalu, všude možně. Nechápala jsem, proč to dělají, ale vypadalo to velice příjemně.
Černovláska ze sebe vydala dlouhý a hlasitý vzdech, když jí kalhotky sundala a jedním prstem zajela do její dírky. Zakňučela jsem, pocit v podbřišku že včera se vrátil. Ještě jsem sledovala, jak prst zasouvá dovnitř a ven z její dírky, když jsem se rozhodla to také zkusit.
Svlékla jsem se tak, že jsem nakonec na sobě neměla nic a rukou si začala projíždět od krku, přes prsa - kterým jsem se hodnou chvíli věnovala - až k oné dírce. Začala jsem se malinko dráždit jako ony v tom videu, než jsem do sebe zasunula jeden prst, zatímco holka v televizi jich už v sobě měla tři.
Nad zcela novým pocitem jsem sykla bolestí, no jestli se to Kathy líbilo, mně se to určitě bude také líbit. Počkala jsem, až bolest odezní a začala prstem v sobě pohybovat, nad čím jsem zavzdychala od slasti, jež se mi dostala. Zasouvala jsem ho tam a zpátky, dokud jsem nepřidala další. Ten pocit plnosti jsem si zamilovala, chtěla jsem ho cítit častěji.
Kroutila jsem se od blaha, jež jsem si dopřála i třetím prstem. Tělo se mi třáslo a prahlo po dalších dotecích, což mi vynahradila má druhá ruka, která mačkala moje prsa.
Holky v televizi se prohodili, když ta druhá vykřikla a lapaka po dechu. Nevěděla jsem proč, no o pár minut později jsem to zjistila. Mým tělem proběhl silná vlna slasti, jež jím otřásla a byla jsem nucena chvíli počkat a popadnout dech.
Unavená jsem se posadila a dokoukala video, kde při dalším uděláním se napsali na obrazovce "orgasmus".
Takže to to bylo...
Video jsem rychle vybrala z přehrávače a též rychle na sebe hodila oblečení. Vyběhla jsem na chodbu, v kuchyni zkontrolovala čas (bylo naštěstí jen půl druhé) a šla do obýváku, kde jsem si zapnula televizi, kde jsem si lehla na gauč, aby nikdo nezjistil, co jsem tu sama dělala. Po chvíli jsem usnula vyčerpáním.
. . .
Teď chci vědět váš názor, prosím, protože tohle je moje první část s úchylným (i když slabým) obsahem!!!
Části se sexem budou i lepší postupem času a určitě budou i takové, co budou jen o něm. Ale tak tohle je teprve začátek...
Děkuji všem a pá příště 👋
- TARA ❤
ČTEŠ
Neko Girl /CZ/
RomanceSean je jedna z mála těch, co prožili pokusy prováděné na jejich těle, následované proměnou v hybrida, a přežili. Je jich vážně málo a ona je jedním z nich. Dostala se ven, no nemá nikoho, nic. Je sama. To se však změní, když si ji Katherine - dívka...