|Katherine|
Podzim vystřídala zima a Vánoce se blížili nenávratnou rychlostí. Byl čas rychle sehnat dárky, což by nebyl takový problém, ale v domě jsem měla o jednoho člena navíc a Vánoce byly již za dva dny!
Já věděla, že si to nemám nechávat na poslední chvíli... Teď si ale za to nadávat nemůžu, mám toho ještě hodně na práci, hodně co dohánět.
Již od rána jsem pobíhala po bytě, abych všechno zařídila s u toho se snažila být potichu, abych nevzbudila Sean.
Samozřejmě se mi to nepovedlo a o asi dvacet minut po mém probuzení stála ve dveřích od obýváku - jen ve svém tričku na spaní, jež jí sahalo do půlky stehen. Ani nevím, kde jsem ho našla, ale moje rozhodně není. Možná patří Grace, kdo ví.
,,Proč ještě nespíš, Sean? Jdi spát," vyháněla jsem ji s úsměvem na rtech. Po ránu vypadá vždy tak roztomile.
,,Proč Kathy nespí? Pojď takyyy," protáhla a začala mě tahat za ruku na chodbu směrem k pokojům.
,,Nemůžu, mám práci," odbyla jsem ji rychle a s úsměvem jsem se vymanila ze sevření jejích rukou kolem mého zápěstí.
,,Jakou?" V očích jí blikaly otazníky a ocásek se jí kýval ze strany na stranu. ,,Vždyť máš dnes volno."
,,Ne takovouhle práci," zasmála jsem se lehce a podrbala ji mezi oušky, načež šťastně zamňoukala a začala příst. ,,Ale musím toho dnes hodně stihnout."
,,Například?" ptala se a kráčela za mnou do obýváku.
,,Musím ti jít koupit dárek pod stromeček," mrkla jsem na ni.
,,Dárek?" V očích jí zasvítilo. ,,A pro Sean?"
,,A pro koho jiného?" zasmála jsem se. Smích mě však přešel, když její tvář posmutněla.
,,Ale mi nemáme stromeček," fňukla. Došla jsem až k ní a se slovy ,,Že ne?" jsem ji natočila k obřímu, ještě nenazdobenému stromku. Radostně vypískla a rozběhla se k němu, aby jej mohla prozkoumat. ,,Proč on prázdný?"
,,Protože ho musíš nejdříve ozdobit."
,,Já?" Otočila se ke mně a zvědavě natočila hlavu.
,,Jo, ty," přikývla jsem. ,,Musím jít pryč a zařídit pár věcí. Ty tady zatím budeš zdobit stromek. Věřím, že ho nazdobíš krásně."
,,Sean tady bude sama?" zděsila se.
,,Ne, neboj," přistoupila jsem k ní blíž a pevně ji objala, ,,někoho ti sem pošlu, abys tady nebyla úplně sama. Ale zdobit budeš jen ty, ju?" Cvrnkla jsem jí do nosíku, načež se zasmála smíchem, jenž lahodil mým uším a přikývla.
Asi o hodinu, kdy byl čas jít, se ozvalo klepání na dveře. Sean běžela otevřít a spatřila tak Sophie.
,,Ahoj, holky," usmála se, obešla Sean a políbila mě na pozdrav. ,,Ahoj, lásko."
,,Skvěle, už jsi tady. Ozdoby na stromek jsem nechala pod stromečkem, tak ať se Sean zabaví. Stačí jí dělat společnost. Já zatím půjdu, vrátím se asi až na oběd, jestli to stihnu. Jídlo je když tak v lednici. Ahoj!" vychrlila jsem ze sebe jak tornádo a hnala se ke dveřím obléct se a rychle vyjít, aby neměla Sophie žádné námitky.
Již za dveřmi si oddechnu a vydám se ke garáži, kde nasednu do mého zbrusu nového auta a odjedu k nákupnímu centru.
Nevěřili byste, kolik lidí je stejně pitomých jako já a nechá si nákup vánočních dárků na poslední chvíli! Dojela jsem tam a tam bylo plné parkoviště. Byla jsem ráda, když jsem objevila místo na parkování.
V obchoďáku to bylo ještě horší. Tolik lidí pohromadě jsem nikdy v životě neviděla.Bloudila jsme od jednoho obchodu k dalšímu, než jsem našla to, co jsem hledala. Obchod se zvířecími potřebami.
Procházela jsem mezi regály, než jsem objevila to, proč jsem sem vešla: provázek, hrací myšku a černý obojek s rolničkou. Když jsme naposled šli kolem, nemohla z něj spustit pohled, když byl ve výloze. Jaksi jsem neodolala a koupila jí ho. V obchodě s oblečením ještě velký svetr se sobíkem a to bylo vše.
Budou to její první Vánoce v bytě, v teple, s někým... se mnou.
Po tomto nákupu mi zbyla už jen jedna věc a já tak měla namířeno ke Grace, která mi otevřela.
,,Ahoj, Grace," aniž bych ji nechala mi pozdrav oplatit jsem pokračovala, ,,potřebovala bych od tebe službičku. Víš, chystám pro Sophie jedno překvapení na Vánoce a asi by bylo lepší kdyby u toho nebyla Sean. Tak jsem se chtěla zeptat, zda by bylo možné, abys ji pohlídala."
,,Cože? Kathy, jsou to její první Vánoce s někým jiným než s popelnicí či krabicí. Má tě moc ráda, nemyslím si, že je bude chtít slavit bez tebe."
,,Já vím, ale se mnou a Sophie to jde nějak z kopce, tak mě napadlo udělat nám program - jen pro nás dvě." Sklopila jsem hlavu a čekala, co řekne.
,,Uhm... Tak jak dlouho už jste neměli sex?" Prudce jsem zvedla hlavu.
,,Grace!! Ježiši, přestaň, tohle je vážné." Celá rudá jsem se začala ohlížet, než mi zrak padl na hodinky a já zjistila, že už bych i měla jít zpátky domů.
,,Já vím," povzdechla si. ,,Pohlídám ti ji."
. . .
Po sto letech nový díl!!
Snad se líbil a můžete se těšit na další dva, kde se to všechno zvrtne... Ale dost, už nebudu mluvit. Kdy budou nevím, takže se musíte nechat překvapit 😘
Zatím ahoj!
- TARA ❤
ČTEŠ
Neko Girl /CZ/
RomanceSean je jedna z mála těch, co prožili pokusy prováděné na jejich těle, následované proměnou v hybrida, a přežili. Je jich vážně málo a ona je jedním z nich. Dostala se ven, no nemá nikoho, nic. Je sama. To se však změní, když si ji Katherine - dívka...