|Sean|
,,A tak si pri- princ vzal princez-znu za že-nu a odstěho-vali se na zá-mek. A poku- pokud ne-um-řeli, tak tam ži-jí dod- dodnes."
,,No vidíš, jak ti to jde." Její úsměv byl tak nakažlivý, že jsem se usmála také.
,,Kathy myslí?" Nevinně jsem zamrkala.
,,Kathy ví," zasmála se a rozcuchala mi vlásky, když se najednou otevřely dveře od mého pokoje.
,,Co děláte holky?" Do pokoje nakoukla blonďatá hlava, na tváři jí hnízdil široký úsměv.
,,Vědělas, že se Sean učí číst? Ani mi to neřekla," pokroutila hlavou Kathy.
,,Nevěděla." Překvapila jsem ji, bylo to vidět. Neřekla by to do mě. Ale takových věcí bude ještě víc, to si piš, milá Sophie... ,,A jak ti to jde?"
,,Kathy říká, že dobře," usmála jsem se pyšně.
Přisedla si vedle ní a rukou ji objala kolem ramen. To mě jako chtěla naštvat, nebo... já nevím.
,,Tak ukaž," ušklíbla se a vzala do rukou knížku - Ne! Ona ji doslova sebrala Kathy z ruky.
,,Ne! Sean ti nic neukáže! Sean nic nemusí!" zamračila jsem se. Obě se na mě zaraženě dívali, jako bych právě spadla z Marsu.
,,Tedy," poškrábala jsem se za krkem, ,,Sean už se nechce, tak nebude číst Sophie."
,,To nevadí, zlatíčko, budeme pokračovat zítra. Dnes si toho již hodně přečetla, takže pro dnešek stačí." Kathy se na mě vřele usmála a šla uklidit knížku zpátky na poličku. ,,Ještě něco rychle zdlábnem k večeři a půjdeme spát."
,,Souhlasím," ušklíbla se Sophie a laškovně mrkla na Kathy. Ta se tomu potichu hihňala. Pak obě opustili můj pokoj a jako už poněkolikáté mě nechali samotnou.
Hmm... ráda bych věděla, na co Sophie myslí. A JÁ TO ZJISTÍM!
Potichu jako myška jsem cupitala za nimi do kuchyně. Sophie už seděla za stolem, přičemž pozorovala Kathy, když nám všem dělala tousty - konkrétněji spíše pozorovala její pozadí. I když pozorovala je slabé slovo. Kdybych ji neznala, řekla bych že je dravec, jenž pozoruje svou kořist, připraven zaútočit. Přísahám, že jsem viděla, jak nad ní slintá.
Neodolala jsem a také si jej prohlédla. Nevím proč, asi jsem jen chtěla vědět, co na něm vidí. Teď už to chápu, na něj by se nedíval jen slepý člověk. Jaký význam tohle očumování mělo nevím, ale budu lhát, když řeknu, že se mi ten pohled nelíbil.
Musela jsem si dávat pozor, aby mě u toho někdo nenačapal. U Sophie je to zřejmě normální, když je to její přítelkyně, ale já jí nejsem.
Hmm... Škoda, ten její zadek je vážně k nakousnutí...
CO TO?!!
,,Tak jo, už je to hotové." S úsměvem se k nám otočila a před náš obě položila obrovský talíř plný toustů.
,,Mňam, děkuji." Jazykem jsem si olízla rty a s chutí se do nich pustila, čemuž se Kathy zasmála a podrbala mě mezi ušima. Sophie jen zakoulela očima a následovala můj krok.
Když už jsme všechny měli plné žaludky, Kathy zavelela, že je čas jít spát. Zvedla jsem se tedy ze židle a šla tiše chodbou do mého pokoje, když mé kočičí uši zachytily šeptání z kuchyně:
,,Dnes si tě chci pořádně užít, tak co kdybys na sebe navlékla ty krajkové kalhotky, co jsme tuhle koupili?"
Nepochybně to říkala Sophie. Hlas v mé hlavě mi šeptal, ať zjistím, co to ty dvě chtějí dělat.
Když už bylo v celém bytě zhasnuto a ticho jak na hřbitově, tiše jsem vylezla z postele a došla ke dveřím od ložnice, kde ty dvě byly a o něčem si povídaly. Nastražila jsem uši, abych lépe slyšela, o čem se baví.
,,Já ti nevím... teď?"
,,Ale notak, broučku. Konečně jsme samy a snad sis nenavlékla ty sexy kalhotky zbytečně."
,,Ne, já myslím to video, co cpeš do přehrávače. Je to nutné?" Z hlasu byly znát obavy.
,,Chci navodit atmosféru."
,,No jo, dobře, to chápu, ale proč zrovna porno?!" křičela šeptem.
Všimla jsem si malé škvíry mezi dveřmi, z čehož jsem usoudila, že špatně zavřeli dveře. Měla jsem štěstí, že když jsem je malinko pootevřela, abych lépe sledovala dění uvnitř, dveře nevrzaly.
,,Ale notak, zlatíčko." Sophie se začala po čtyřech približovat ke Kathy, jež seděla na posteli jenom v kalhotkách a podprsence. ,,Bude to zábava, uvidíš."
,,No když myslíš," povzdechla si, ale s úsměvem. ,,Budu ti věřit."
,,Díky, kotě," zasmála se a na ovladači zmáčkla play. Místností se začala ozývat tichá hudba, kterou přerušovaly tiché vzdechy.
Sophie se otočila zpátky ke Kathy a začala ji líbat. Kathy jí polibky opětovala a začala ji svlékat z oblečení. To samé dělala i Sophie Kathy.
Mně nezbylo nic jiného, než se tiše dívat na dění před sebou, když se holky ze svlékání jedna druhé vrhli na něco zajímavějšího a podle všeho i zábavnějšího.
. . .
Sean je odteď náš malý špeh 😁
Takže, máme tady 19. kapitolu a 20. se již také blíží. Jestli čtete tyto mé poznámky na konci, tak víte, co nás v ní čeká...
Kdo se těší?
- TARA ❤
ČTEŠ
Neko Girl /CZ/
RomanceSean je jedna z mála těch, co prožili pokusy prováděné na jejich těle, následované proměnou v hybrida, a přežili. Je jich vážně málo a ona je jedním z nich. Dostala se ven, no nemá nikoho, nic. Je sama. To se však změní, když si ji Katherine - dívka...