|Sean|
Spokojeně jsem jedla svou snídani od Kathy a taktéž spokojeně si seděla v kuchyni. No je tu jedna věc, co mi tady vadila. Správně, byla to Sophie. Taky kdo jiný, že?
Seděla hned naproti mě s Kathy na jejím klíně. Jejich pozice se mi ale že vůbec nelíbila. Ano, chci pro Kathy jenom to nejlepší, ale mám pocit - ne, já to vím -, že Sophie to není.
,,Půjdu ti nachystat věci na převlečení," usmála se na mě a vstala z klínu blondýnky. Až tehdy jsem si uvědomila, že jsem pořád ve svém vytahaném pyžámku. Přikývla jsem tedy, načež mi rozcuchala vlasy mezi ušima a opustila kuchyň.
Vyčítavě jsem se na Sophie chvíli dívala. Dávala jsem jí to všechno za vinu. To ona přece mohla za to, že Kathy probrečela několik dní, v některých případech i nocí.
,,Co?" překvapeně na mě hleděla. Zamračila jsem se, ale nic jí na to neřekla a radši dojedla své lupínky s mlékem.
Hmm... mléko... Mňam!
,,Asi budeme muset jít nakoupit oblečení, protože všechno, co mám, ti bude malé," zasmála se Kathy, když se vrátila s jediným svetrem, jenž mi ještě dobrý byl. Je pravda, že je nižší než já, takže můžu být ráda, že tu měla - ani nevím proč - větší svetr.
,,To je dobrý nápad," usmála se Sophie a prakticky tak rozhodla i za mě. Opět jsem jen přikývla, převzala si od Kathy svetr a šla se převléknout.
O několik minut už jsme se vezli se v autě, které patřilo jak jinak Sophie, do nějakého obchodního domu, kam jsme dojeli ani ne za deset minut. Stáhla jsem si čepici o kousek níž, aby nebyla vidět ouška. Poté jsem se ještě ujistila, že provázek pevně drží můj ocas připoutaný o záda a až pak vystoupila, stejně jako obě dívky.
Prošli jsme několik obchodů, kde mi obě vybraly pár svetrů, v nichž vypadám podle nich roztomile, pár džínů, také legíny a trička.
Naše poslední zastávka směřovala do obchodu se spodním prádlem. Nevím k čemu mi bude, ale tak budiž.
Prohlížela jsem si výlohu, zatímco Kathy a Sophie se dívali na nový tovar, jenž tvořily kalhotky různých barev a velikostí.
Najednou se Sophie naklonila k uchu brunetky a něco jí zašeptala do ucha, přičemž jí ukázala jedny černé krajkové. Díky bohu, že jsem nebyla tak daleko a mé kočičí uši to mohly slyšet.
,,V těch budeš vypadat božsky. Nemůžu se dočkat, až je na tobě uvidím." Kathy zalapala po dechu a pak se trhaně nedechla, přičemž se koukala kolem sebe, zda je někdo neslyšel. Poté vložila kalhotky do nákupního košíku.
Co tím myslela? Asi jí vážně budou slušet, ale to je všechno, ne? Co to má zase za lubem?
Po nakupování jsme se vrátili domů, kde jsme do skříně uložili všechno oblečení. Musím uznat, že můj šatník nebyl nikdy plnější.
Následně po výdatné večeři, co uvařila Sophie a mně to kupodivu chutnalo, jsme se ještě dívali na televizi. Pohádka o třech prasátkách mě nikdy neomrzí, vždy se na ní nesměju.
Koukali jsme se tak dlouho, až jsem usnula a někdo mě musel přenést do mého pokoje. Daleko od Kathy a její teplé náruče, na niž jsem byla zvyklá.
Tajně jsem doufala, že to byla Kathy, kdo mě odnesl a když jsem uslyšela její jemný hlásek šeptat do ticha, ulevilo se mi.
,,Sladké sny, zlatíčko," šeptla a věnovala mi něžný a krátký polibek do vlasů.
,,I tobě." Nevěděla, že nespím - tedy jen napůl -, ale jakmile mě ještě pohladila po vlasech a odešla, já tak vplula do říše snů, kde jsme byli jen já a Kathy, nikdo jiný. Konečně samy.
. . .
Tak jo, dnes taková kratší, ale stejně doufám, že se líbila.
Na otázku z předešlé části zareagovali jen tři lidi - dva v komentářech a jeden osobně - a všechny reakce byly stejné, takže se můžete těšit i na nějaký ten opis sexu, jenž co nevidět bude (ale kdy přesně, to nevím).
Miluji vás, moji úchyláčci (nic si z toho nedělejte, to já jsem taky).
Děkuji všem za čtení, hlasování a komentování, za chyby se omlouvám a brzy nashle!
- TARA ❤
ČTEŠ
Neko Girl /CZ/
RomanceSean je jedna z mála těch, co prožili pokusy prováděné na jejich těle, následované proměnou v hybrida, a přežili. Je jich vážně málo a ona je jedním z nich. Dostala se ven, no nemá nikoho, nic. Je sama. To se však změní, když si ji Katherine - dívka...