Chapter fourteen/ In fear

804 33 2
                                    

 Začula sam piskutav, pomalo kreštav ženski glas iza sebe. Harry me je pustio iz zagrljaja i pomno promatrao djevojku koja je stojala ispred nas sa mikrofonom u ruci i kamermanom iza sebe. I ona i on gledali su se u oči ne skrećući pogled jedno sa drugog. Pogled sam usmjerila prvo prema Harryu. Oči su mu izgledale kao da je neko preko njih navukao tamnu, sivu zavjesu. Bile su tako hladne i oštre da sam se naježila. Usta su mu bila stisnuta u jednu crtu i iskočila mu je neka žila na čelu. Šake je skupljao u pesnice toliko snažno da su mu zglobovi prstiju potpuno pobijelili. Očito je poznavao ovu djevojku i očito su imali nekih neriješenih nesuglasica i problema.


Prvi put, otkako sam upoznala Harrya, sam ga se bojala, istinski bojala.


Tako velik i bijesan činio mi se kao da bi mogao nekoga zadaviti golim rukama, predpostavljam tu curu. Imala sam osjećaj da bi joj zavrnuo vratom i da bi ga polomio kao tanku, malu grančicu. U jednom trenutku, dok mu je vilica počela bijesno trzati i kada je još jače stisnuo šake u pesnicu, prepala sam se da bi to mogao i uraditi.

Sada sam pogled usmjerila na vitku djevojku savršene građe. Nosila je jednostavne plave farmerke i bijelu, polo majicu pripijenu uz ravni stomak i grudi. Na nogama imala je crne mokasinke. Crte lice bile su nježne, nije imala nijedne bore na njemu, činilo se kao da joj je lice od stakla. Obrazi su se blago rumenili. Usne je prikrivao crveni ruž boje jagode. Plave oči, prošarane sivilom, kao olujni oblaci bile su uokvirene crnim tušem i maskarom. Smeđa kosa bila je jednostavno puštena, padala joj je na ramena i dosezala do polovine leđa. Primjetila sam da su joj vrhovi bili ispucali, ali ko sam ja da se žalim. Rekla bih da je draga djevojka, djelovala je tako, ali očito je nešto uradila Harryu tako da sam je odmah „otpisala“. Ona nije izgledala kao da ga se boji. Naprotiv, stajala je ispred njega tako samouvjereno i smiješila se nekim vragolastim osmijehom. Već mi se počela gaditi. Srcoliko lice skrivalo je neku tajnu, koja je bila sve samo ne u korist Harryu. Barem sam ja stekla takav dojam. On bijesan i jedva se suzdržava da ne skoči na nju kao puma i ne ratrga je na komadiće, a ona samouvjerena, sa vragolastim smiješkom na licu i prekriženih ruku na prsima i čelom na kojem piše: „Šta mi možeš.“

I dalje sam ih promatrala, naizmjenično pokušavajući shvatiti šta se ovdje dešava. Imala sam osjećaj da ovdje stojimo već čitavu vječnost. Poželila sam da barem neko nešto progovori. Oni su komunicirali pogledima koji su pržili, a ja nisam imala pojma ni o čemu. Harry je sigurno nešto gadno zabrljao te ona to stalno koristi protiv njega. Kamerman, mladić crne, kratko ošišane kose i izraženim bicepsima radi kamere koju je teglio na ramenu, cijelo vrijeme samo je kolutao očima i otpuhivao. On je očito znao o čemu se radi ovdje. Pogledala sam u Harrya. Počeo je duboko disati. Zatvorio je oči i zadnji put duboko udahnuo. Pokušavao se smiriti. Stisak šaka je popustio, te je zauzeo ležerniji stav. Malo je raširio noge te je ruke stavio na kukove. Pogled mu je i dalje bio hladan, ali manje oštar i i dalje oprezan. Žila na čelu nije se povukla, ona je bila jedini nagovještaj da je još uvijek bijesan kao ris. Ugrizao se za donju usnu te je potom jezikom prešao preko nje. Stisnuo je vilicu. – Šta hoćeš Ella? – prosiktao je kroz zube, ne prikrivajući da je ljut. Znači, saznali smo da se cura zove Ella. Sada još samo zašto u Harryu budi vulkan koji će svakog trenutka eruptirati. – Pa zar nije očito. – odgovorila je Ella uz mali smiješak na licu pokazujući rukom iza sebe na kamermana, a potom i mikrofon u svojoj ruci. – Da, očito je, ali mi nije jasno zašto su tebe poslali. – opet je prosiktao Harry kolutajući očima na njezino pametovanje, nepomično stojeći sa razmaknutim nogama i rukama na kukovima. – Nisu imali nikog drugog, u San Francisku i New Yorku održavaju se neki protesti, nisam sigurna o čemu se radi. Pa si na kraju završio sa mnom, dušo. – rekla je gestikulirajući rukama i sležući ramenima. Na „dušo“, namignula mu je i opet se vragolasto nasmijala. – Upozoravam te Ella, sa mnom nemaš više ništa. Ostavi me na miru. I ne zovi me „dušo“! – odgovorio joj je Harry približivši joj se za mali korak bliže te je na zadnjoj rečenici blago povisio ton glasa. – Hej hej, čemu taj ton, došla sam samo obaviti svoj posao. Dečko poput tebe ne bi se trebao tako ponašati. – mahala mu je prstom ispred nosa, upozoravajući ga i coktajući jezikom kao da je malo dijete. Harry je samo pogledom pratio taj prst, zgrožen njenim ponašanjem.Uhvatio joj je ruku i spustio je. Približio joj se još više unoseći joj se u lice. Ustuknula sam i nisam mogla vjerovati svojim očima. Razrogačenih očiju gledala sam u Harrya. Jedan dio mene govorio mi je da je uredu što to radi, da je upravu što joj se suprostavlja, ali drugi dio mene govorio mi je da je to zastrašujuće i da bih se trebala maknuti što dalje jer se djevojci unosio u lice kao da ispred njega stoji neko ravan njemu, neko visok i mišićav, a ne krhka djevojka. Bila sam u nedoumici šta da uradim. Pobogu, šta je sa mnom. Pričala sam nebuloze. Kako sam uopšte mogla to i pomisliti. Harry nije bio nikakav nasilnik i kriminalac, bio je obična pop-zvijezda, bezopasan i sladak. Obgrlila sam se rukama. Odlučila sam naćuliti uši i pažljivo slušati šta će reći. – Rekao sam ti već Ella, upozorio sam te da mi se makneš s puta i ostaviš me na miru. Ti i ja smo završili, nemaš šta više tražiti od mene. – gotovo je šaputao te sam jedva čula šta je rekao. Ella se samo nasmijala te mu se približila tako blizu da su im se nosevi skoro dodirivali. Mislim da sam u tom trenutku osjetila žestok nalet ljubomore koji me je izjedao iznutra i i kunem se da sam u tom trenutku htjela otići do nje i iščupati joj tu ispucalu kosu sa glave. Sada sam ja bila bijesna. Duboko sam udahnula i pokušala se smiriti. Dosta mi je bilo svega. Bila sam umorna i psihički i fizički. Pretrpjela sam povrede, duhovne i fizičke i onda mi se njih dvoje nađu tu prepucavati. Odlučila sam krenuti prema njima. Kada sam napravila jedan korak, Harry ju je uhvatio za lakat i povukao u stranu. – Auuu! To boli kretenu! – jaukala je i derala se na njega. Stala sam kao ukopana i posmatrala ih. Oni su imali nekih veoma ozbiljnih problema. Očito je Harry nešto gadno zabrljao.

Hope dies lastWhere stories live. Discover now