"Ailelerin anlattıklarından çıkardığımız bir ortak nokta var"
Yoongi elinde tuttuğu, kızların aileleriyle konuşurken üzerine notlar aldığını tahmin ettiğim defterin sayfalarını karıştırdı ve sonra konuşmaya devam etti büyük bir ciddiyetle.
"Kızların hepsi ailelerinin gözbebeği gibiymiş. Hatta sadece ailelerinin değil okuldaki öğretmenlerinin, komşularının falan da öylelermiş."
Namjoon başını aşağı yukarı sallayıp onu onayladı. "Bu doğru. Tüm bunlar tesadüf olamaz."
Biz merkeze geldikten yaklaşık yarım saat sonra Yoongi ile Namjoon da gelmişti. Taehyung ile Hoseok'a Jin'le olan görüşmemizden bahsettiğimizde eski dosyaları karıştırmayı bırakmışlar ve merakla Jin'den arama beklemeye başlamışlardı bizimle birlikte. Yoongi ve Namjoon da gelince konuşmaya başlayıp elimizdeki bilgileri birleştirmeye ve bir bütün oluşturmaya çalışmıştık. Arama gelene kadar bir işimiz olmadığından daha öncesinden tahmin etmeye çalışıyorduk olayı.
"Belki de ailesi tarafından dışlanan bir çocukluk yaşamıştır." Aklıma gelen en olası fikri söylediğimde Taehyung ciddi bir ifadeyle beni onayladı. "Ama aklıma takılan bir şey var. Cinayet mahalleri."
Masadan aldığı birkaç kağıdı ve fotoğrafı büyük tahtaya yapıştırıp elindeki kalemle bir tanesini işaret etti. "Byun Hae Soo bulunan ilk cesetti. Onu şu sıralar paraya para demeyen ünlü bir şirkete bağlı bir temizlik fabrikasının zemin katında orada çalışan işçilerden biri bulmuş. Aynı şekilde şu an adli tıpta incelenen beden de yani Jung Hae Soo da o şirkete bağlı bir fabrikada bulunmuş"
Evet, bu doğruydu. Bir işçi sabah fabrikayı açıp genelde depo olarak kullandıkları zemin katına indiğinde kızın cansız bedeniyle karşılaşmış ve hemen polise haber vermişti hiçbir şeye dokunmayıp olay yerini bozmadan. Ama neden böyle bir yere dikkat çektiğini anlamamıştım. Raporları okuduğumda şirketin sahiplerini bile ifadelerini almak için polis merkezine çağırdıkları yazıyordu. Ailelerin ifadelerini okumaya pek fırsatım olmamıştı ama şüphe edilecek bir durum olmadığından onları serbest bıraktıklarını biliyordum.
Yani cinayet mahalleri neden bu kadar önemliydi ki?
"Tuhaf olan diğer şeyse cesetlerin bulunduğu depolarda ya da o depoların girişinde güvenlik kamerası yok. Bir şekilde katil bu durumdan haberdar olmalı. O yüzden fabrikadaki işçilerin hepsi katil zanlısı olabilir"
Derin bir nefes alıp araştırmalarının sonuçlarını dinlemeye devam ettim. Neden burada böyle dikilmek yerine gidip işçileri sorgulamıyorduk?
"Önceki ekip zaten bunu fark ettiğinden işçilerin hepsini fabrikada sorgulamış. Raporlarına göre hiçbiri şüpheli gibi durmuyormuş."
"Biz de bu durumu şüpheli bulup diğer olasılığı göz önüne aldık" diye konuşmayı devam ettirdi Hoseok. "Fabrika sahiplerini biraz araştırdık."
Hoseok bunu söyleyip Tae'nin yanına gitmiş ve elini onun omzuna koyduktan sonra konuşmaya devam etmişti.
"Trafik cezaları bile yoktu ve bu kadar temiz görünmeleri bizi biraz şüphelendirdi. O yüzden aileyi araştırmaya başladık ve iki tane çocuklarının olduğunu öğrendik."
"Ve bom! Büyük olan kızları 6 yaşındayken ölmüş. Adı da Hae Soo. Kang Hae Soo."
Taehyung heyecanla söylediğinde duyduğum yanlışmış gibi bir süre suratına aval aval baktım. İdrak ettiğimdeyse tuhaf bir heyecan ve ürperti bedenimi ele geçirmişti.
Tüylerim diken diken olmuştu! Tanrım karşımdaki ikili... Dahi falan olmalılardı. Tanrı aşkına! Bunu daha önce nasıl fark edememiştik ki? Birileri küçük ayrıntılara dikkat etmekten mi bahsetmişti? Taehyung ve daha bir gündür tanısam da Hoseok kesinlikle küçük ayrıntılara dikkat eden birer dâhiydiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Give Me Love ° Jikook
FanfictionO zeytin gözler, ailemdi benim. Beni onların muhteşem dünyasıyla tanıştıran biricik dostum Gözde'ye -@jikookbtsx- ithaftır. 💜 07.01.2017 - 09.03.2017