Bölüm - 24

9K 1.2K 874
                                    

Yahu diğer bölümde ne yaptınız siz :D bazıları fake hesap falan diyordu? vallahi fake ise yıkılırım aksdhkf çok mutlu oldum o kadar oy sayısını gördüğüme :')) aynı performansı bekliyorum bu bölümde de  :'))

sınır 50 oy oooo akshf hatalarım varsa affola canlarım! :*

Bölüm chim1xd ponçiğine ithaftı keyifli okumalar!

***






"Bay Jeon Jungkook. Sekiz sene önce tıpkı Byun Baekhyun'un yaptığı gibi 'Bir erkekten hoşlanıyorum bu normal mi?' diyerek gelmiştiniz kliniğime! Sizi yeniden görmek güzeldi. Bir ara gelin de öyle şeylerden bahsedelim."

Duyduklarımdan sonra şaşkınlıkla açılmalarını engelleyemediğim gözlerimle Jungkook'a bakmıştım. En az benimki kadar şaşkın ifadesiyle karşısındakini izlerken yutkunup yeniden bana döndü. Duruma neden bu kadar şaşırdığımı anlayamamıştım ama o bana bir şey demeden Kyungsoo denen herife öldürücü bir bakış attım.

"Sekiz sene öncesini hatırlıyorsunuz ama Byun Baekhyun'la ilgili söylediklerinizde emin olamıyorsunuz öyle mi?"

Sanki vermem gereken tepki çok daha farklıymış gibi soruyu sormamın ardından şaşırmıştı. Zaten iri olan gözleri bir anlığına daha da irileşti ama ifadesini hemen toparladı. O an bu adamın gizlediği çok fazla şey olduğuna emin olmama yetmişti.

"Bir dahaki gelmenize benden çok daha farklı cevaplar alacağınıza emin olabilirsiniz, Bay Park."

Bu "Artık gidin" demenin kibar bir versiyonu gibiydi. Zaten hem adama sinir olduğumdan hem de Jungkook'un hoşlandığı erkeği merak ettiğimden bir şey demeyip odadan çıkmıştım. Pekala. Neden kendimi bir kızdan hoşlandığını sandığımda hissettiğimden daha kıskanç hissediyordum?

Hoşlandığı ilk erkek olsam fena olmazdı.

Kendimi kızgın ve fazlasıyla kıskanç hissederken hızlı adımlarımla arabaya kadar gelmiştim. Tam kapıyı açıp arabanın içine girecekken Jungkook açtığım kapıyı tek eliyle hızla kapattıktan sonra beni kolumdan tutup yüzümü kendine döndürdü.

"Neden böyle yapıyorsun?"

Harika bir soruydu bu! Neden onu bu kadar çok kıskanmıştım? Belki de özel bir şeyler paylaştığım ilk kişi o diye böyleydi bu. Anlattığı kişiyi unutamadığını bile söylemişti birkaç gün önce bana. Ya onu hiç unutamazsa ve bizim ilişkimiz tek taraflı bir aşka dönüşürse diye korkuyordum. Beni kendine aşık edip sonra da o herife dönmezdi değil mi?

Aslında onu yeni bulmuşken kaybetmekten korkuyordum ben.

Daha tanışalı çok uzun bir süre olmamasına rağmen ruhuma sarılışını bana merhem gibi gelen bakışlarını benimsemiştim. Şimdiden beni bu şekilde özel hissettiriyorsa ileride neler olacak diye merak edip heyecanlanmaktan alıkoyamıyordum kendimi. Aynı zamanda da bana onu unutamadığını söylediği günden beri tüm bunların gerçekleşmemesinden korkmaya başlamıştım.

Dengemi fena halde bozuyordu.

"Ne yapıyor muşum?"

Terslenerek sorup dirseğimi tutan elinden kurtulmaya çalıştım ama onu çok sıkı kavrıyordu. Cevabıma kaşlarını çattıktan sonra ciddiyetle "Onun kim olduğunu sormayacak mısın?" diye sormuştu. Ah! Neden kimi o kadar sevdiğini merak edecektim ki? Öğrenip daha fazla sinir krizine girmek için mi? Ya da tüm özelliklerimi onunla kıyaslamak için mi?

Give Me Love ° JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin