Gecikti, farkındayım... Hem final hem de ygs yaklastikca psikolojim coktu sanirim biraz... Son zamanlarda iyi degilim umarim fice yansitmam :")) Kusuruma bakmayin olar mi kuzular ♡ Çok düzensiz bir uyku düzenim olmaya başladı, sınava az kala mallasti gun icinde surekli uyuyorum Allah hayir etsin skskdkd Neyseee bölümü TheDemian poncirellasina ithaf ediyorum! Gecenki bolumde cidden rekor sayıda yorum vardı ona musmutlu oldummm :"))) Tesekkur ediyorum ♡
Beğenilerimiz de epey artmış... Ayni performansi bekliyorum bakin ajsjsks olaysiz bir gecis bölümü ve yazarken cok zorlanmis olmama rağmen oylarinizi eksik etmeyiniz... kendi kendime kafamda sinir koydum bolume ona gore ajsjdj zaten az bolumumuz kaldı :"(
Finale #son5 :"(
***
*Geri kalanım yerdeyken, kalbimi yükseklere çıkardın*
Pamukların üzerinde uçuyormuşum gibi rahat, cennetin bir köşesine kıvrılmışım gibi huzurlu ve yeniden doğmuşum gibi kaygısız bir uykuydu tutunduğum. Etrafımda pembe- mavi bulutlar dolaşıyordu sanki ya da ruhum yeniden yaratılmıştı.
Öylesine kaygısızdı ki uykum bir daha hiç uyanmamayı bile dilerdim, onun dünya üzerinde cennetin var olduğunu ispatlayan sesini duymasaydım eğer...
Yüzüme gözlerim hala kapalıyken bir gülümseme yerleştirip kalbimin derinlerine saklamak istediğim yumuşacık ses tonuyla söylediği şarkıyı devam ettirmesini bekledim.
*Sen, etrafta olmadığında bile beni büyülüyorsun*
Hala çıplak olan göğsüne kafamı iyice çekip saçlarımın üzerine minik bir öpücük bıraktığında kollarının arasında titrediğimden uyandığımı anlamış olmalıydı. Ama ben gözlerim hala kapalıyken fırsattan yararlanıp burnumu boynuna gömerek kokusunu daha çok ciğerlerime çekmiştim.
Ah dünyanın en huzurlu sabahına uyanıyordum.
*Eğer sınırlar varsa onları aşmayı deneyeceğim, kilitleniyorum bebeğim. Şimdi ne bulduğumu biliyorum*
Yaramaz elleri saçlarımı karıştırmaya başlayınca boynuna minik bir öpücük bıraktıktan sonra ondan biraz uzaklaşmış, yeni uyandığında yüzünde oluşan manzaranın güzelliğine bakarken bir yandan da o manzara kadar güzel sesini dinlemeye devam etmiştim. Bu şarkı, neden bu kadar güzeldi?
*Yeterince yakın olduğumuzu hissediyorum, aşkını kilitlemek istiyorum*
Kafamı kaldırıp da göz göze gelmemizi sağladığımda şarkıyı okumaya devam ederken bana olağanüstü derecede güzel bir gülümseme bahşetmiş, sonra da eğilip dudaklarıma saniyelik minik baskısını bırakmıştı. Yatakta biraz yukarı çıkıp dirseğimi yastığa dayadım ve güzel yüzünü kafamı eğdiğim açıdan izlemeye devam ettim. Dudaklarımdaysa sanki çıkmayan bir yapıştırıcıyla sabitlenmiş gibi alışkın olmadığım kadar içten bir gülümseme geziniyordu.
*Şimdi benim yerimdesin, gitmene izin vermeyeceğim. Kucaklayışımı zincirledin, sana tutuluyorum*
Birden durduğunda, dudaklarında benimki kadar içten, zarif bir gülümseme belirmişti. Ona hala üstten bakışlar atıyorken kalbimin ağzımdan çıkacak kadar hızlı çarpmasına aldırmadan "Sesin çok güzelmiş" diye fısıldadım. O kafasını yastığa iyice gömüp tavşan dişlerini ortaya çıkararak bir kahkaha atarken ben de en son ne zaman onu bu kadar huzurlu gördüğümü düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Give Me Love ° Jikook
FanficO zeytin gözler, ailemdi benim. Beni onların muhteşem dünyasıyla tanıştıran biricik dostum Gözde'ye -@jikookbtsx- ithaftır. 💜 07.01.2017 - 09.03.2017