Част 34

261 14 3
                                    


Сутринта дойде бързо, а с нея се появи и слънцето. Колкото любимо толкова и омразно, особено когато спиш спокойно до любимия човек. Изабела се събуди, сбръчквайки нос от досадното слънце, което бе намерило малък пролом през който се вмъкна в стаята и. Тя потърка очи и се прозя. Огледа се сънено, забелязвайки ръката която обгръща кръста и. Усмихна се. Той се още беше тук. Момичето се изправи в седнало положение, поглеждайки към спящото момче до нея. Хари беше толкова сладък когато спеше, не изглеждаше като лидер на банда занимаваща се с накротици, както и беше споменал Джейкъб. Изабела се наведе и леко целуна устните му. Той се усмихна и бавно отвори очи, премигвайки няколко пъти.

- Добро утро принцесо – каза със сънен и дрезгав глас Хари

Ах колко секси звучеше

- Добро утро – усмихна се Изабела

- Бих казал че това е най – хубавата ми сутрин – придърпа я по – близо до себе си момчето, целувайки я

Тя отвърна на целувката му, която започна да се задълбочава. Хари се преобърна и легна върху нея, хапейки долната и устна. Досаден звук от телефона на момичето прекъсна всичко. Тя изпъшка и се протегна за да го вземе. Имаше ново съобщение. От Джейкъб.

„ Добро утро красавице. След 30 минути ще те чакам отпред. Нямам търпение да те видя. ХОХО" - Джейк

Напълно беше забравила, че ще ходи заедно с него на училище. Изправи се много бързо и се измъкна от Хари, тичайки към банята. Момчето остана в леглото, объркано. Той не трябваше да разбира за това което щеше да се случи. Трябваше да излезе преди него. Изабела се оправи бързо в банята. Излезе с кърпа увита около тялото и, бързайки да си избере тоалет.

- Имам едно предложение за теб – усмихна се Хари от леглото

- Мхм ? – тя дори не го погледна

- Не искаш ли да останеш и да се гушкаме цял ден – предложи той – и без това днес не ми се ходеше на училище

- Няма как – отсече бързо тя обличайки дрехите си

- Защо ? – попита той

- Ами.. А-аз... – не беше добра в лъжите – имам важен проект по история за другата седмица, трябва да присъствам на всеки урок... З-защото ... Просто трябва

Don't let me goWhere stories live. Discover now