Част 1

2K 70 1
                                    

Поредния дъждовен и мрачен ден в Лондон . Стоях мързеливо в леглото , оглеждайки стаята си в която беше навлязла малко светлина . Не харесвах този град  . Днес трябваше да посетя  новото си училище с майка ми , за да  се срещна с директора . Не исках да съм в ново училище , старото ми харесваше повече . Зарязах старите си приятели за да бъда тук , не вярвам че ще намеря много нови . Видях някой от тях , минават покрай дома ми . Не ми изглеждат свестни , но може да се намери все някое сладко момче .

-         Бела – извика майка ми от долния етаж – време е да се оправяш скъпа

Изпъшках изправяйки се от удобното си легло . Не исках да обличам нищо скъпо и изтънчено , но майка ми препоръча да облека някакви официални дрехи . Захвърлих ги на страна , доближавайки се до гардероба си . Отворих го широко , оглеждайки всеки ред внимателно . Мислях дълго , но най – накрая стигнах до решението , че ще облека просто едни джинси и обикновена тениска . Сресах русата си коса оставяйки я пусната .

-         Изабела хайде ще закъснеем – извика отново майка

Измих зъбите си доста старателно , но същевременно мързеливо и тромаво . Обух обувките си , тръгвайки  към вратата . Отворих я бавно , оглеждайки отново стаята си .

        Поставих ръка на стъкления парапед на стълбите , слизайки бавно стъпало по стъпало . Майка ми нервнечеше до вратата , гледайки часовника си . Огледах я само за момент , а мисли отново нахлуха в главата ми .

-         Бела скъпа ще закъснеем – каза тя , отваряйки входната врата

Последвах я без да кажа нищо . Качихме се в сребристото ламборджини , потегляйки към училището . Видях един от училищните автобуси , в които предполагам никога няма да се кача , все пак съм дъщеря на Джаред и Лиса Джоунс . Скоро пристигнахме пред сградата , която сега вече щях да наричам свое училище . Майка ми паркира колата си , слизайки от нея . Последвах примера и ,  а хладния  въздух се разля около мен . Пристъпих напред , изчаквайки майка си . Тя не се придвижваше много бързо , заради височината на лъскавите си платформи . Постави чантата си на рамо , тръгвайки заедно с мен . Хората тук бяха различни , но не достатъчно .

-         Изправи се , все пак си дама – каза майка ми , потупвайки леко гърба ми – боже господи , какви родители трябва да са това , че да позволят на дъщеря си да изглежда така

Don't let me goWhere stories live. Discover now