ada sedikit perubahan sinopsis cerita, sila baca semula sorry 😂
Hi!
SIS NAK PROMOTE CERITA SENDIRI, KALAU KORANG MASIH SETIA DENGAN AUTHOR YANG ANNOYING NI PERGI LAH BACA CERITA SIS YANG LAIN :
MISS ANNOYING- Bab 1 hingga 110 dah tamat!
Minah Nerd Itu Ketua Gangster?! - Part 1- 44 (termasuk special chapters) dah tamat.ok yang ni pula sis ada buat cerita baru. So sis nak korang pilih antara dua ni mana satu yang korang suka
SEBUAH RASA -
Cerita ni mengisahkan pasangan bff Zahril Affran dan Laura Marissa yang sudah terjalin selama 10 tahun mempunyai perangai yang gila-gila senang kata happy go lucky! dan digelarkan budak setan semasa zaman sekolah.Ketika menyambut harijadi Zahril yang disambut hanya bertiga di kondo Zahril, Dania keluar membeli rokok,meninggalkan Zahril dan Laura berduaan di kondo. Tanpa di duga mereka di tangkap khalwat dengan keadaan mencurigakan.
Dapatkan perasaan cinta berputik dihati Laura? Dapatkah Laura membalas cinta Zahril?
CIK PUTERI RAJA (BELUM PUBLISH) -
Luna Isabella
Seorang Puteri Raja yang dibesarkan didalam istana,apabila umurnya menginjak ke 13 tahun dia dihantar ke sekolah Khas untuk anak-anak raja diseluruh dunia di Kota London.Selepas 5 tahun dia menetap di London, Luna Isabella di sahkan menghidap barah hati. Pelajaranya merundum teruk selama setahun dia disana dia hanya ulang alik dari Villa ke hospital merawat penyakitnya.
Lapan tahun berlalu,dia meminta izin untuk pulang ke tanah air selepas mendapat berita bahawa dia hanya mempunyai peluang 1 tahun untuk meneruskan kehidupan.
"Kau lagi?!"
"Kenapa lah opah angkut melayu celup ni jadi cucu angkat!" - Haris Afnan"That bitch again?!"
"Oh dear, malapetaka is coming!!" - Luna IsabellaCRUSH IM INLOVE (BELUM PUBLISH) -
Seorang gadis yang mengejar cinta Crush sejak zaman sekolah, lebih membahagiakan apabila Crush itu ada lah sahabat abangnya sendiri! Senang lah misi dia? Ehh tak semudah tu.
"Beli dua Dilwale dua Ach Aku Jatuh Cinta"
"Dilwale untuk Danish and Dayang, Ach Aku Jatuh Cinta untuk kita" - Adam Akasyah"Kenapa asing?" - Alisya Arianna.
"Sebab abang nak dating dengan secret admirer abang"
Semakin hari mereka jadi rapat, dan akan terpisah juga. Selepas beberapa tahun mereka bertemu kembali. Dapatkah mereka bersama kembali?
Oh CRUSH IM LOVE!!
Baik gais antara tiga tu pilih dua je ok? Pilih lah pilih lah.. dah pilih baca lah.. emm sis tak tahan lah simpan lama lama dalam draft tu.
KAMU SEDANG MEMBACA
MINAH NERD TU KETUA GANGSTER?!
Storie d'amorePercaya dengan pepatah,selepas hujan ada pelangi? Satu aku pesan. Pelangi tak selamanya disitu,dia akan hilang dengan perlahan. Maka. Jangan terlalu bersedih dan jangan terlalu bahagia. selepas DUKA ada BAHAGIA, dan ketika BAHAGIA, pasti ada DUK...