26- "Neden pembe bıyığın var?"

310 33 13
                                    

54bin olmuşuz. Ne diyeceğimi gerçekten bilmiyorum. Çok teşekkür ederim. Okuyan, vote veren, yorum yapan hatta sadece özetine bakacak kadar bile değer veren herkese teşekkür ederim. İyi ki varsınız.

Biliyorum çok uzun zaman oldu. Ama sonunda burada bölüm. 2017'nin ilk bölümü. Multimedya'da Ayça var! Keyifli okumalar :) Multimedya'da Ayça var! Keyifli okumalar :)

Tahmin edin ne oldu? Hayır, daha ölmedim. Hayır, hastanede de değilim. Hayır, düşmedim de! Şey aslında kuru temizleyicide düştüm ama yine de iyiyim.

Olan şu, akşam cüzdanımı da bilekliğimi ararken düşürdüğümü söylediğimde bu sefer kendimi de kaybetmemem için peşime abimi taktılar. Ben de abime gömlek işini anlattım. Abimin benimle gelmesinde ya da gömleği bilmesinde sorun yok.

Sorun geri döndüğümüzde sadece bir tabak yemek vardı ve onu da kim yedi tahmin edin. Evet, abim! Bir çıta gibi ben daha ne olduğunu fark etmeden masaya oturup tüm yemeyi yedi. Gözümün önünde hem de.

Bana yemek ayırmamalarına hâlâ inanamıyorum. Bunu yapacaklarına bilgisayarımı alsalardı daha az üzülürdüm.

İşte bu yüzden ben de dışarı çıkıp yıldızları saymaya karar verdim. Çünkü yıldızları sayarken ne kadar çok olduklarını fark ediyorum ve benim dertlerimin bunların dertlerinin yanında hiçbir şey olduğu gözümün önüne geliyor.

Tabii yani yıldızların da dertleri var. Yok gaza dönüşür müyüm, ışığım gider mi, ay bana küser mi, ya güneşle ay evlenip Samanyolu galaksisini ele geçirip bizi öldürürlerse, ya bir gezegen beni yutarsa, ya Jüpiter'in halkası bana çarpar yaralanırsam... Onların da dertleri az değil yani. Evet, bununla birlikte üniversitede neden astronomi bölümünü okumayacağını öğrenmiş olduk. Ayrıca Satürn, Jüpiter değil. Bence çok farkları yok ikisi de uzayda gezegen. Gördün mü? Hiçbir farkları yok.

Ankara'da bunu çok yapamıyorum çünkü gökyüzündeki yıldız sayısı bulutsuz gecelerde bile yirmiyi geçmiyor ki bunların yedi tanesi gezegen olduğuna göre geriye sadece on üç yıldız kalıyor. Bu da şuanda yaşadığım ambiyansı yaşamamı önlüyor. Orada yıldızları saymak çok kolay. Çünkü dediğim gibi çok fazla bir şey yok. Ancak burada şimdiden yüz elliye geldim.

Orada daha çok konuşuyorum. Dertlerini anlatıyorlar. Gece ve gündüzün çok mantıklı olduğunu falan. Yoksa güneş ve ay evlenebilirler. Kutup yıldızının söylediğine göre ikisi de çok şeytanmış. Eğer evlenirlerse tüm yıldızları gaz yapıp öldürürlermiş. Birincisi yıldızlar plazma haldeler Ayça. İkincisi de güneş ve ayın birbirlerini sürekli gördüklerini biliyorsun değil mi, Hani Dünya Güneş'in etrafında döner. Ay da Dünya'nın falan. Bunları biliyorsun değil mi? Şimdi hatırladım içses.

Bir tane meteor favori yıldızımın üstünden geçerek atmosferde gaza dönüştü. Yani evet, yıldız kaydı. Açıkçası kendimi o yıldız gibi hissediyorum. Tam Anıl'la ilgili tüm aptalca düşüncelerimi aklımdan çıkarmıştım ki Anıl (O durumda atmosfer oluyor.) ağzını açarak yine her şeyi allak bullak etti. Yani beni benimle bırakıp başka birine aşık olsa olmuyor muydu? Mesela abim. Aynı soydan geliyoruz. Neden ona aşık olmuyor da bana oluyor? Ben bundan hiçbir şey anlamıyorum.

Hayır hoşlanmamış, bir de aşık olmuş. Ya sen küçücüksün bir kere, ne aşkı, değil mi?

Evet, ona ağzının payını verip, oradan çıktım ama bu düşüncelerime de ağzının payını verip onları da kafamdan çıkartabileceğim anlamına gelmiyor.

Elimle ne zaman çıkmaz sokağa girsem yaptığım gibi alnıma ard arda üç kere vurdum. Böyle yapınca beynimi çalıştırdığını düşünüyorum. Yardımcı oluyor olabilir. Hani eski bozuk televizyonlara da yapıyorlar ya. Ne, onlarda işe yarıyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kırmızı ŞarapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin