18- "Ama ben kısır bir ejderhayım."

1.1K 51 7
                                    

Herkese merhabalar. Aslında bölümü yılbaşında atmak istedim ama birkaç aksaklık oldu. Yine de elimden gelen en kısa süreçte atmaya çalıştım. Biz yeni bir yıla girerken Ayça da yaz sezonuna girdi.

Multimedya'da Anıl var.

Bölüm Şarkıları: P!nk- Raise Your Glass
Gaître Gims- Bella

Yeni yıla keyifli bir şekilde girmeniz umuduyla iyi okumalar!

Valizim kapanmayınca üstüne oturdum. Böylelikle valizim preslenmiş gibi kolaylıkla kapandı. Süper güçlerim var. Ağır bir popo gibi mi? Çok ayıp içses. Senden hiç beklemezdim.

Bu büyük zaferimi kutlamak için daha yeni açtığım milkayı yiyecektim ki Robin Hood kitabımı koymadığımı gördüm. Yıkılmış bir şekide dizlerimin üstüne düştüm. Bu valizi kapatmak için bir saat harcadım. Tam bir saat!

Gerizekalı çantana koysana. Ay içses doğru söylüyorsun. Ben sırt çantamı unuttum. Robin Hood'un ilk versiyonun çakması olan bu kitabı Anıl bana doğumgünümde hediye etmişti. Açıkçası çok şaşırmıştım. Çünkü bu kitabı daha önceden bana vermesini istemiştim ama vermemişti. Çünkü o bir domuz. Sen iyilikten de anlamıyorsun. Hayır, anlıyorum. Anıl'a iki haftadır küfretmiyorum. Domuz hakaret değil mi? Hakaret etmiyorum demedim ki, küfretmiyorum dedim.

İçinde macbookumun, telefonumun şarjının ve diğer kullanılması gereken eşyalarımın bulunduğu çantaya Robin Hood romanımı da ekledim. Tamam, bu kitabı elli kere okumuş olabilirim ama yanımda olması iyi hissettiriyor. Yanıma başka kitaplar da almıştım ama Robin Hood ayrı tabii.

Valizimi, çantamı ve telefonumu alarak aşağı indim. Annem Bıyıklı'yı kutusuna koymuş son hazırlıklarını yapıyordu. Aslında Hayriye o kafesin içinde olmaktan nefret eder. Çünkü rahat rahat uyuyamaz. Ama annem onu uyurken oraya koymuş olmalı çünkü horlama seslerini duyabiliyorum.

"Ayça saçma sapan şeyleri çantana koymadın değil mi kızım?" Annem beni görmemişti bile. Size annemden korktuğumu söylemiştim. Bence çok güçlü hisleri var. Baksanıza beni nasıl da hissetti.

"Hayır, ben temizim." Kışlık kazağını koyduğunu annene söylemeyecek misin? Ama o benim uğurlu kazağım. Peki ya maymun? Bir kere Maymuş benim uğurlu peluşum. Peki geyikli çoraplar, -kalın olanlar ki sen çorap giymezsin bile-? Onlar da benim uğurlu çorabım. Uğurlu bokunu da yanına alsaydın bari. İçses sen bugün küfürbaz tarafından kalkmışsın.

"Aç, bakayım." Annem valizleri dizmeyi bırakıp dibime geldiğinde bunu beklemediğim için biraz ani bir tepki vermiş olabilirim.

"Hayır!"

"Ne yaptın Ayça? Uyuşturucu mu koydun valizine?" Annem ellerini beline koyup dik dik bana bakmaya başladı. Aslında valizimde gereksiz bir şey yok ama annem bakarsa her şeyi çıkarır.

"Uyuşmak için uyuşturucuya ihtiyacım yok." Annemle dürüst olmaya karar verdim ve valizi biraz daha arkama koydum.

"Aynen o yüzden şimdi valizini açıyorsun." Annem valizi tek bir elle arkamdan alıp önüne koydu ve eşyalarımı sıra sıra dışarı çıkartırken saymaya başladı.

"Pijama," Mor pijamalarım valizden dışarı çıktı. "Başka bir pijama." Annem bu sefer de yazlık mavi pijamalarımı çıkardı. "Bir pijama daha." Bu sefer de turuncu zürafalı kışlık pijamamı çıkardıktan sonra kafasını kaldırıp bana bakmaya başladı. "Tatil boyunca uyuyacaksın herhalde." Ardından kışlık pijamalarımı işaret edip "Buzdolabında." diye devam etti.

Kırmızı ŞarapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin