Rozdział 5 - Powrót

165 10 0
                                    

Cały czas tęsknie za Adamem. Nie wiem co robić mam mętlik w głowie. Z jednej strony chce z nim być a z drugiej okłamał mnie.  Może Kasia mi doradzi.

Gdy Kinga rozpoczała nagle napisał do niej Adam.

Adam - Przepraszam.......

Kinga - Jak mogłeś wytłumacz mi to???!!!!! Jak mogłeś ?????!!!

Adam - Wiem, że cię zraniłem i zdaje sobie z tego sprawę. Ale zrobiłem to żebyś też była o mnie zazdrosna...

Kinga - Że co?!!! Ja prawie miałam...

Adam - Tak wiem Kasia mi mówiła......

Kinga -  Co? Kto? Kasia? Jak mogła......czyli ta dziewczyna tez była na niby??!!

Adam - Tak przepraszam cię i nie złość się na Kasie ona chciała dobrze.

Kinga - Ehh....

Adam - Spotkamy się ???

Kinga - Nie wiem czy mam ochotę z tobą rozmawiać.

Adam - Proszę błagam Kocham cię rozumiesz????!!!

Kinga - Co???? Myślałam że juz nie chcesz ze mną być po zajściu z Kubą.

Adam - Oczywiście że chcę, nigdy nie chciałem się z tobą rozstawać . To była twoja decyzja....

Kinga - No dobrze spotkajmy się...

Adam - Dziękuję.

Następnego dnia Kinga spotkała się z Adamem. Chłopak podszedł i chciał ją pocałować ale dziewczyna go odepchnęła.

Adam - Co sie stało?

Kinga - Na początku chce porozmawiać

Adam - No dobrze jak sobie życzysz.

Para porozmawiała ze sobą. Kinga rozpłakała się przed Adamem. Adam miał okropne wyrzuty sumienia. Przytulił Kingę i obiecał że juz nigdy jej nie zrani.

Kinga i Adam wrócili do siebie.

--------------------
Co się stanie w następnej części???
(za błędy przepraszam)
Wiem ze trochę za krótki rozdział^_^

Amazing Friend | Naruciak Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz