Rozdział 11 - A jednak

109 8 0
                                    

Kinga wykorzystała do tego planu swoją koleżankę Mariolę. Postanowiła ich śledzić.

To co zobaczyłam mocno mnie zdziwiło. Adam miał rację Kaiko od razu zaczął flirtować z dziewczyną. Byłam przekonana że to nie jest dobry chłopak dla mojej przyjaciółki.

Miałam tylko jeden problem. Nie wiedziałam jak to powiedzieć Kasi. Na szczęście nagrałam całą sytuację i miałam dowód. Bo Kasia na początku mogłaby mi nie uwierzyć.

Rozmawiałam do późna z Adamem. Próbowaliśmy dość do jakiegoś rozsądnego wyjścia.

Bałam się reakcji Kasi, bo wiem że mocno jej zależało.

Na następny dzień umówiłam się z Kasią.

Kinga - Cześć. - głos mi drżał.

Kasia - No hejka. - Kasia wyglądała na bardzo szczęśliwą.

Kinga - Musimy o czymś porozmawiać.

Kasia - Jestem tak szczęśliwa, że nawet najgorsza informacja mnie nie ruszy.

Myślałam że zapadnę się pod ziemię, ale wiedziałam ze Karol nie zasługuje na Kasie.

Kinga - Posłuchaj jest sprawa. Mam na telefonie nagranie.

Pokazałam filmik Kasi.

Kasia - C - co?!!! To jest Karol???

Kinga - Tak. Przykro mi. Po tym jak powiedzieliście nam o tym że jesteście parą, to Adam opowiedział mi o związkach Karola. Zrywał z dziewczynami po 2,3 dniach. Nie chcieliśmy żeby ciebie też zranił.

Kasia - Jak on mógł!!!!??? - Kasia zaczęła płakać.

Zadzwoniłam do Karola i Adama. Poprosiłam o spotkanie. Adam dobrze wiedział o co chodzi ale Karol jeszcze nie.

Przyszli razem.

Karol - No siema dziewczyny! - Karola nagle zatkało.
Kasia czemu płaczesz - chłopak chciał ją przytulić ale ta go odepchnęła.

Kasia - Zostaw mnie!!!!!! Jak mogłeś!!!!??

Karol - A - ale o co chodzi??? - Karol wyglądał tak jakby nie wiedział o co chodzi....

Kasia -  Dlaczego spotykasz się z inną za moimi plecami!!??

Karol nie wiedział co powiedzieć. Zastanawiał się w ogóle skąd Kasia o tym wie.

Karol - Skąd o tym wiesz??

Tak mnie zdenerwował, że nie wytrzymałam i wykrzyczałam mu w twarz:

Kinga - Nagle nie wiesz o co chodzi tak??? Tu masz dowód!!! Jak możesz!??? Najpierw mówisz że chcesz z nią być a pod jej nieobecność flirtujesz z inną!!!

Karol miał strach w oczach i poszedł. Długo potem rozmawialiśmy z Kasią i próbowaliśmy ją pocieszać. Niestety na marne, ale ja z Adamem miałam tak samo.

Po jakimś tygodniu Kasi najwyraźniej przeszło, bo chodziła uśmiechnięta i radosna.

Była aż za radosna. Widziałam że cały czas trzymał w ręce telefon i z kimś pisała.

Czyżby znalazła sobie kogoś innego???

-------------
Kogo Kasia poznała tym razem?

(za wszystkie błędy przepraszam)

Amazing Friend | Naruciak Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz