Rozdział 9 - Kasia i Kaiko

127 10 0
                                    

Kiedy się obudziłam obok mojego łóżka siedział Karol, chociaż na jego miejscu powinien być Adam.

Czułam się okropnie. Byłam osłabiona i wykończona. W dodatku miałam pełno podłączonych kabli i Bóg wie czego jeszcze!

Kinga - Cześć Karol. Rozmawiałeś z Adamem??

Kaiko - Nie, jeszcze nie ale na pewno porozmawiam. Ty się o niego martwiłaś on też musi.

Kinga - A może to i lepiej, że nie wie...

Kaiko - O nie! Zaraz idę z nim porozmawiać.

Karol wyszedł z sali i poszedł do Adama.

Kaiko - Cześć Adam. Wiesz co się stało Kindze?

Adam - Nie, nie wiem! Co z nią?

Kaiko - Była tak osłabiona, że zemdlała. Od czasu kiedy jesteś w szpitalu cały czas siedziała przy tobie i płakała. Nic nie jadła. A ty ją podejrzewasz, że mogła mieć z tym pobiciem coś wspólnego
Adamowi było okropnie głupio i przykro. Wiedział, że to wszystko jego wina.

Adam - Muszę do niej iść!!

Karol i Adam wyszli z sali i poszli do Kingi.

Adam - Kochanie co ci się stało!?

Kinga - Podobno nie chcesz ze mną rozmawiać?

Adam - Przepraszam. Byłem głupi że ci nie uwierzyłem.

Kinga nagle zemdlała. Adam szybko zawołał lekarza.

Adam - Jak jej się coś stanie to ja sobie tego nigdy nie wybaczę! Jaki ze mnie idiota!

Kaiko - No fakt, nie zachowaleś się fair w stosunku do Kingi.

Do szpitala szybko przyszła Kasia.

Kasia - O Boże ! Kinga! Co jej jest!?

Kaiko - Zemdlała z wykończenia.

Kasia - Adam!!!????

Adam - Wiem Kasia nie musisz mnie bardziej dołować.

Lekarz wyszedł z sali i powiedział, że Kinga była bardzo zdenerwowana dlatego zemdlała.

Wszyscy popatrzyli się na Adama. Chłopak miał tak potworne wyrzuty sumienia, że chciał jak najszybciej porozmawiać z Kingą.

Wszedł na salę.

Adam - Kinga! Przepraszam. Proszę wybacz mi!

Kinga - Adam ja ci już dawno wybaczyłam.

Adam pocałował Kingę i cały czas trzymał ją za rękę.

W tym czasie Karol rozmawiał z Kasią. W pewnym momencie zauważyłam ze Kasia miała wypieki na twarzy. Ja i Adam byliśmy zdziwieni.

Karolowi chyba spodobała się Kasia. Adam bez przerwy trzymał mnie za rękę. Czułam się trochę lepiej ale dalej byłam osłabiona. Kasia weszła do sali i poprosiła Adama o zostawienie nas samych.

Kasia - No cześć kochana! Jak się czujesz?

Kinga - Hej. Bywało lepiej. Mam pytanie jest coś między tobą a Karolem?

Kasia - W zasadzie to nie wiem. Jest bardzo miły i fajny....

Kinga - A jaki był powód tego że się tak zarumieniłaś?

Kasia - Powiedział że jestem ładna.

-------------------------

Czy między Kasią a Kaiko coś będzie?
Ponieważ jest Nowy Rok życzę wam spełnienia marzeń i więcej pomysłów na nowe opowieści!

(za wszystkie błędy przepraszam)

Amazing Friend | Naruciak Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz