part 14

20.8K 654 38
                                    

Mimpi apa si Adam semalam. Pagi ni Bella keluar dari rumah, kereta Adam dah ada didepan rumahnya. "Tak payah nak tercengang sangat lah. Cepat ler masuk kang lambat kita berdua".

Bella pun masuk ke dalam kereta. "Encik Adam berangan apa tetiba berbaik hati nak jemput saya pergi kerja ni". Bella berkata dengan nada menyelidik. Bella takut kalau Adam ada niat lain. Lelaki ni bukan boleh pecaya.

"Sebab i tetiba rasa nak jemput you. Sebab tu i jemput. Kalau i rasa malas i halau lah you keluar kejap lagi".

Apa! Halau aku keluar. Kalau macam tu baik tak payah nak pelawa aku naik kereta.

Bella hendak membuka pintu kereta tapi dengan cepat Adam menglock kereta. Adam memandang Bella dengan membuat muka comel dan puppy eyes. "Kalau tak ikhlas baik tak payah bagi tumpang. Alahai jantan sekor ni".

"Jantan? You panggil i jantan?! How dare you call me jantan".

Bella membuat muka blur. Tak faham kenapa Adam narah sangat. "Jantan lah tak kan pondan. Ke encik Adam gay". Bella membeliak kan matanya bila menyebut perkataan gay.

"I kiss you dah banyak kali kan. Dari situ you boleh tahu yang i ni gay ataupun straight. Ke you nak having sex dengan i nak uji i ni jantan ke gay". Puppy eyes dah bertukar jadi mata gatal.

"Ehhh tak pe encik Adam tak perlu. Encik Adam tak gay ok saya pecaya". Bella terus menjawab dengan cepat. Dalam hati risau jugak dia. Tak sangka kalau lelaki itu akan cakap macam tu.

Bella terus diam tak berkata apa-apa. Bila Adam bertanya dia hanya menjawab sepatah je. "Kita dah sampai you tak nak keluar ke? Dari tadi hmm hmm hmm jer".

Seakan baru tersedar, Bella terus memandang sekeliling. "Eh dah sampai, saya turun dulu terima kasih encik Adam tumpangkan saya". Bella hendak membuka pintu dia terlupa kalau Adam belum membuka lock.

Bella memaksa pintu itu buka dan akhirnya........"Jahanam kereta aku Bella oiii!!". Adam terus memegang kepalanya dengan kedua tangan apabila melihat handle pembuka pintu itu patah.

"Saya mana lah tahu pakai kereta mahal ni. Saya ingat kene bukak kuat-kuat tak sangka pulak...heee patah". Bella tersengeh sambil memegang handle.yang patah itu.

"Aishh kalau dah kampung tu kampung ler jugak. Susah betul lah". Abis je dia berkata begitu kepala nya tiba tiba terasa sakit seperti dibaling sesuatu. Adam menggosok kepalanya. "Sakit lah".

"Tau pun sakit. Jangan hina kampung i tau. Orang bandar je yang bodoh tak tahu macam mana nikmatnya duduk kampung, jadi orang kampung. Dah lah malas saya nak bertekak dengan encik Adam. Tak ada faedah langsung cakap dengan orang bandar yang ajet ajet bagus tapi hampeh".

Adam terkejut apabila Bella menanggalkan seatbell dan merangkak ke arah nya. Dia hanya.mampu menelan air liur saat pipi Bella berada dekat dengan bibirnya.

Bella membuka lock kereta di pintu Adam dan nasib tak berapa nak menyebelahi nya, saat hendak balik ke tempat duduk nya tangan Bella tergelincir. Dan jatuh betul betul di kejantanan Adam...

"Ermmmmmm.. Makkk oiiiii senakkkk". Terus ke dalam suara Adam. Kaki nya ternaik sedikit disebabkan sakit terkena siku Bella. Adam senyum menutup mulut, dan matanya sedikit juling. Sakit hanya tuhan saja yang.tahu.

Bella melihat itu terus jadi kelam kabut tak tahu nak buat apa dan Bella.melakukan kesilapan yang fatal. Dia menyentuh kejantanan Adam untuk meredakan rasa sakit Adam. Kalau sakit di dada atau tempat lain boleh lah digosok begitu ini tempat itu. Adam memandang Bella supaya Bella menghentikan kelakuan nya.

"Sakit sangat je. Sorry sangat encik Adam saya...saya betul betul tak sengaja". Bella memang tak sedar apa yang dia lakukan. Dia terlalu kelam kabut. Tak lama setelah itu Bella sedar akan kelakuan nya.

BUKAN WANITA SIMPANAN(renew)Where stories live. Discover now