~Başından beri bu gücü istememiştim. Evet başlarda ilgimi çekmişti. Yalan değil.. Ama yapabileceklerimi öğrenmeye başladığımda içimi yavaş yavaş korku,şüphe ve kötülük kapladı. Bu gücü kullanmaya devam edersem,korkarım ki bende bencil bir insana dönüşücem. Güç büyük sorumluluk ister,ona sahip olmak etkileyici olduğu kadar tehlikelidirde. Gücümün beni kullanmasına izin vermeden önce bu olanlara bir son vermeliyim yoksa bende BENCİL olucam.~
Kaçış yolu yoktu. Savaşmadan burdan çıkamazdık. Sarpa baktım. Gözlerinde o korkunç ateşi gördüm. Gücüne çok çabuk bağlanmıştı ve sahip olduğu güç onu kontrol etmeye başlamıştı. Eğer bu kavgaya girersek sonunda Sarp kendini kaybedebilir. Onu uyarmalıyım." Sarp.. Gücünü kontrol edebileceğine emin misin?" dedim. Gözlerindeki o korkunç ateş yerini korku ve şüpheye bırakmıştı. Sonra yumruğunu kararlı bir şekilde sıktı ve konuştu. " Hadi şu cyborgları yenelim".
____________________________
Elimizden geldiğince onları püskürtüyorduk ama yavaş yavaş yorulmaya başlamıştık ve cyborgalar sanki sonu yokmuş gibi gelmeye devam ediyorlardı. Tek bi çaremiz vardı. Benim adlandırdığım " Son evre" adlı gücümü kullanmak. Sonuçta bariyeri onunla aşmıştım. Cyborglar iyice etrafımızı sarmıştı. Sonunda gücü kullanmam için doğru zaman gelmişti. Gözlerimi kapattım ve gücümün ortaya çıkmasına izin verdim.Nükleer bir bomba gibi patlayan gücümle cyborgları püskürtmüştüm ama ne yazık ki onlar gelmeye devam ediyorlardı. Sarp'a baktım çok yorulmuştu. Benim ise savaşıcak halim kalmamıştı. Beynim sanki durmuştu. Hiç bişey düşünemiyordum. ' Olmayan şey nasıl dursun. Canım ya off. Güçlerinizi birleştirsenize bunuda mı ben söyliycem' ve zeka içsesim konuşup bana muhteşem bir fikir vermişti. Fikir verdi vermesine de nasıl yapıcaktım bunu. Ben kendim neler yapabileceğimi bilmiyorum. Sarp'a baktım artık gücü kalmamıştı. Yorulmuştu..
Belkide el ele tutuşmamız ve odaklanmamız işe yaraya bilir. Aklına hiç bişey gelmiyor. Kafamda sadece ~panda,panda,panda.. Panda enfes dondurma~ şarkısı tekrarlanıyor. Sarp'a baktım. 'Ne bakıyon loo' bakışı attı. Elini tuttum 'Nabion lan' bakışı geldi..
"Şimdi odaklan. Bir bütün olduğumuzu düşün ve tüm gücünü serbest bırak." dedim bana mal,mal bakmasına rağmen dediğim yaptı ve gözlerini kapatıp sol elini uzattı bende aynısını yaptım. Damarlarımdan gücün damarlarlarımdan akıp, parmaklarımda süzülmesine izin verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denek No:301
Science-FictionGözümü açtığımda beyaz,boş ve kameralarla izlendiğim bir odadaydım.Kolumda değisik rakamlar,başım allak-bullak bir şekilde etrafa bakıyordum.Birden ayak sesleri odada yankılanmaya başladı. "Uyanık mısın?"dedi tanımlayamadığım bir ses. Tam ayırt e...