~Bu bölümü:
salimcakar
irmak120
CoolBaby27
kaneki_misaki
cllSairolu
okuyucularıma adıyorum umarım okurken eğlenirsiniz :3 (ismini unuttuğum varsa yorumda belirtsin sıradaki bölüm de yazarım:3)
Önceki bölüm.
Birkaç kez daha sarılıp öpüştükten sonra artık yatmak için hazırlanmaya başlamıştık. Ben pijamalarımı giydikten sonra yastığımı alıp Kaan'ın odasına gittim. Odaya girdiğimde Kaan çoktan yatağına yatmış vaziyette beni bekliyordu. Yastığımı yatağın üstüne bıraktım ve yanına yatıp ona sıkıca sarıldım. Kafamı göğüsünün üzerine koydum o sıra Kaan saçlarımı okşuyordu. Gözlerim uykuya karşı direnirken artık savaşmaktan vazgeçtim ve gözlerimi rahat bir uyku için kapattım. Umarım bugünün büyüsü hiçbirzaman bozulmaz....
~Yeni bölüm
Kaan'la sevgili olduğumuz günden beri tam tamına 1,5 hafta geçti. Başlarda romantik olan hödüğüm eski haline geri döndü. Odunluğu ile beni çıldırtan Kaan geri gelmişti. Ne kadar da mükemmel değilmi.Ve işte sorunsuz olmasını dilediğim bir güne daha gözlerimi açtım. Perdeden süzülen güneş ışıkları gözlerime girerek uyandım,demek isterdim ama bu gerçek hayat,film çekmiyoruz. Nasıl mı uyandım? Herzaman ki gibi Kaan'ın kollarında. Evet Kaanla birlikte uyuyoruz ama fesat düşünmeyin yani :3.
Kaan yine bana sarılmış ve uykuya dalmıştı. Onun sayesinde son bir kaç haftadır görmekte olduğum kabuslarım son bulmuştu. Onun yanımda olduğunu bilmek beni güvende hissettiriyordu. Gözlerimi yavaş yavaş açarak odayı seyretmeye başladım. Kaan'ın belime dolamış olduğu kollarını yavaşca çekerek,yatakta ayaklarımı sarkıtarak,oturur bir pozisyona geçtim ve sonra ayaklarıma terliklerimi giyip,ellerimden yardım alarak yataktan kalktım.
Yataktan kalktığım gibi banyoya yöneldim. Her sabah yaptığım gibi elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim.Banyodan çıkıp Kaan'ı uyandırmak için yatağa yöneldim.
" Kaan. Hadi kalk" dedim. Tabikide ilk seslenişimde kalkmadı. Kalkmazda. Ben ne istediğini biliyorum ama onlar bir hafta öncede kaldı Kaan bey. Sen öküzlüğe geri döndüğün gün romantizimiz öldü.
" Kaan, kime diyorum.Bak 3'e kadar sayıyorum,eğer kalkmazsan elimdeki bir bardak su yüzünle ilişkiye girecek." demele geri sayıma başladım,tabikide 3 demeden yataktan kalkmıştı." Off kızım ya." şeklinde yakınarak uyuşuk uyuşuk adımlarla banyoya yöneldi. Ohh canıma değsin,oh banane sen öküzlük yaparsın haa,bende böyle gıcıklık yaparım işte,hıh.
*****
Kahvaltı masasında toplanmış Kaan hazretlerinin gelmesini bekliyorduk. Heh işte teşvik etmişlerdi. Onunda masaya oturmsıyla hepbirlikte sakin bir kahvaltı olmasını dileyerek yemeklerimizi soğutmadan yemeğe başladık. Kahvaltı ciddende sessiz ve bir okadarda olaysız geçiyordu. Tabi insan hergün başka bir serüven ve aksiyonla karşı karşıya olunca böyle sakin anları unutuyor. Kaan'a baktım,herzamanki aptal gülümsemesiyle gülümsedi ve kocaman salamı ağzına tıktı. YUH,yavaş oğlum boğulacaksın. Te allahım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denek No:301
Science FictionGözümü açtığımda beyaz,boş ve kameralarla izlendiğim bir odadaydım.Kolumda değisik rakamlar,başım allak-bullak bir şekilde etrafa bakıyordum.Birden ayak sesleri odada yankılanmaya başladı. "Uyanık mısın?"dedi tanımlayamadığım bir ses. Tam ayırt e...