36.

1.7K 156 88
                                    

Harley

Joker zasnął mimo, że była dopiero piętnasta. Leżałam na boku obok niego, podpierając się ręką i obserwowałam jego powoli unoszącą i opadającą klatkę piersiową.

Wtedy poczułam okropny ból głowy. Wstałam i wyszłam z sypialni, kierując się w stronę salonu. Kiedy byłam już za drzwiami, ból nasilił się co najmniej dwukrotnie.

~ Wybaczyłaś mu?

~ Harleen...

~ Obiecałaś suko. Mnie też bolą jego zdrady.

~ Błagam, przestań...

Złapałam się za głowę, która wydawała się zaraz wybuchnąć.

~ Oj nie, nie przestanę...

~ Czego ty ode mnie chcesz?

~ Piąty dzień Harley. Obiecałam ci pięć dni.

~ Zostaw mnie!

Padłam na kolana i oparłam głowę o drzwi.

~ Pięć dni...

~ Nie zmusisz mnie do oddania tego ciała...

~ Dlaczego myślisz, że chcę? Chciałam tylko porozmawiać... Uważasz, że Joker naprawdę cię kocha?

~ Obydwie o tym wiemy.

~ Wyobraź sobie, że leżysz na łóżku cała we krwi z nożem w brzuchu.

~ Harleen!

~ Dlaczego mogłabyś leżeć w takim stanie? Co pierwsze przychodzi ci na myśl?

~ Przestań!

~ Czyżby Joker? Inaczej... Wyobraź sobie, że do waszego domu wpada Batman. Stoicie ty, Ivy i Joker. Batman nie widzi Jokera. Uratuje on ciebie, żebyś nie trafiła do Arkham lub więzienia, czy Ivy, aby nie trafiła do laboratorium?

~ No... Ivy...

~ Albo... Joker ma wybór. Udusi własnymi rękami ciebie lub będzie patrzył na śmierć Rebeki.

~ Harleen...

~ A może... Dajmy Jokerowi inny wybór, co? J zabije ciebie, albo nie będzie mógł nigdy uprawiać seksu. Co wybiera?

~ Proszę...

~ Czy ja kłamię Harley?

~ N-nie...

~ Oddaj mi to ciało Harley.

~ Nie...

~ Oddaj mi je, albo je zniszczysz. Myślisz, że przyjemnie będzie mi patrzeć, jak się wykrwawiamy? Albo jak J wykańcza nas psychicznie? Czy może musi dopiero doprowadzić cię do depresji, żebyś mnie posłuchała?

~ Nie dam...

Jęknęłam, kiedy poczułam ucisk w piersi.

~ Czujesz mnie, prawda?

Mój oddech stał się płytszy, do czego dochodził piekielny ból głowy i pieczenie w przełyku.

~ DAJ MI SIĘ UWOLNIĆ.

~ Nie.

Poczułam nagle chęć wydrapania sobie kości, zmiażdżenia mózgu... Chciałam piszczeć, krzyczeć, zawołać Jokera, ale co on miałby zrobić? Musiałam sobie poradzić sama...

~ Poddaj się!

Ugryzłam się w rękę, żeby zgłuszyć krzyk i po chwili poczułam metaliczny posmak krwi. Palił mnie każdy mięsień, każde ścięgno, każda komórka mojego ciała. Jakby siedział we mnie potwór rozrywający moje wnętrzności od środka.

~ Musisz mnie zabić suko...

Krzyk Harleen wypełnił mnie od środka i wbiłam paznokcie w uda, wydając z siebie zduszony jęk. Przejechałam nimi aż do bioder i wyjęłam je i moja krew zaczęła skapywać powoli na podłogę.

~ Sama to zaraz zrobisz...

Chciałam wydrapać sobie oczy, ciąć twarz w losowych miejscach, zerwać swędzącą mnie teraz skórę... Usta zaczęły mi drżeć i naprawę zrobiłabym wszystko, żeby to się skończyło...

~ Jesteś wytrzymała... Zbyt wytrzymała.

Zaczęłam drapać się w rękę na tyle mocno i głęboko, że w końcu dodrapałam się do krwi. Jęknęłam z bólu i przycisnęłam ją do ciała.

~ Dobra... Poddaję się...

Ostatni raz wbiłam paznokcie obu rąk w tak okropnie bolącą głowę, brudząc krwią włosy i nastała znowu ciemność...

Harleen

Udało mi się wydostać, ale czułam się okropnie. Zraniłam Harley o wiele mocniej, niż chciałam, ale nie podejrzewałam, że będzie na tyle uparta... Jednak przestałam o tym myśleć.

Wstałam z okropnym bólem i poszłam do łazienki w celu opatrzenia ran, zmycia krwi z włosów i przebrania się w coś, co zakryłoby opatrunki. Nie chciałam przebierać się w swoje ciuchy, a raczej udawać Harley. Jokerowi należała się nauczka...

+×+×+×

Witajcie kaczki ❤

Jest to już jeden z ostatnich rozdziałów ^^

Miałam zamiar zrobić z tego jeden, długi, ostatni rozdział, ale wtedy musielibyście dłużej czekać XD

Następny rozdział (pewnie ostatni) pojawi się (NIESTETY) najprawdopodobniej dopiero początkiem lutego, gdyż będę na wyjeździe i raczej nie chcę spędzać go pisząc na wattpadzie ;-;

Dlatego... do lutego kaczki ~.~ 🐥

Gwiazdkujcie i komentujcie

Cusiek :*

Only Crazy? Where's Love? | Harley Quinn X Joker ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz