#1 back in A'dam

358 11 0
                                    

Ik land in Amsterdam wat geen verassing is en pak mijn spullen. Als ik uit de vertrekhal loop zie ik mijn moeder staan met haar nieuwe vriend en mijn stiefzusje.

Ze hebben welkomsbalonnen meegenomen en ik wordt emotioneel van het lieve ontvangst. Ik heb ze zoveel mogelijk op de hoogte gehouden maar had mijn handen vooral vol aan de 4 stuiterballen.

Op de weg naar huis vertel ik enthousiast de laatste details en over het afscheid. "Dus je hebt nu geen vriend meer" vraagt Amy mijn zusje.

Ik lach "nee nu even niet" jongens brengen drama zucht ik. "Nou Ashton klinkt zorgzaam en luke lijkt me echt een schatje" zegt ze enthousiast.

Ik rol mijn ogen " Ashton is gay dat telt niet en je kent Luke niet eens zeg ik en rol mijn ogen nog een keer. "I know maar ik heb maar een negatief verhaal gehoord over hem.en als het uitgaat met die vriendin moet je me aan hem voorstellen" zegt ze.

Ik knik even en laat het dan voor wat het is. Amy vind het leuk als ze iemand een beter gevoel kan geven of als er leuke jongens in het spel zijn. Hierdoor is ze ook goed in advies geven.

Ik krijg een appje van de jongens dat ze veilig zijn geland en ieder naar hun eigen huis is gegaan. Ook sturen ze allemaal een foto mee.

Lukey🐧: slaap lekker aan de andere kant van de wereld lieve Bae

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Lukey🐧: slaap lekker aan de andere kant van de wereld lieve Bae. Ps je bent ingeruild voor een pikachu #sorrynotsorry 😂

Ik moet lachen om Luke's snap maar probeer het in te houden zodat ,Amy niet vraagt wat het allemaal te betekenen heeft. En ze me ongelovig aan gaat kijken over het inslaap vallen op zijn bed.

Ik : jij ook Lukey bedankt voor het chantage matriaal voor de jongens als bewijs dat je met knuffels slaap. #karma!

Ik kreeg van Luke nog berichtjes terug maar besloot eerst die van de andere te openen.

Imagine dat luke dit nummer speelde nu hij in dit boek wel wat ouder is terwijl hij zich rot voelde dat hij al zijn vrienden kon zien behalve Baely toen hij thuis kwam.!!!!!!!!

#2 no distance Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu