16

184 12 0
                                    

Ugh ik ben een veel te grote fan van fetus luke. Hoe hij bij hoge noten zijn neus optrekt. Hoe nerveus hij kijkt so cute!! Oke ik hou jullie niet langer op veel lees plezier!

Als we aankomen moeten Ed en ik ons melden bij de make up. Ja je hoort het goed en ik. Blijkbaar hebben ze geen gezelschap geregeld voor me dus moet Ed babysitten. Pff alsof ik dat nodig heb ik ben 19!.

De vrouw van de make up was super aardig en wilde dolgraag mijn make up ook doen. Tja wie ben ik dan om niet eens gebruik te maken van dat aanbod.

Ondanks dat  foundation die ik op had  vreselijk was om te voelen zag ik er mooi uit. Ik gaf al aan dat ik het niet te opgemaakt wilde hebben. Ik ben immers geen kim kardashian type.

Ik mocht ook kleding uitzoeken...Wacht eens even waarom hebben ze meidenkleding me?!!. "gaat 5sos in meidenkleding optreden?" vraag ik als ik tussen de kleding kijk.

"nee, maar jij wel" zegt Ed dood leuk.

"wat?!!" vraag ik geschokeerd

"sorry baely maar mijn fans zijn benieuwd naar je. Ze willen weten of je kan zingen"

Ik schud wild mijn hoofd "nee , nee nope. Ik kan ze nu vertellen dat kan ik niet!!"

"vertel dat maar aan je douchekop"

Mijn hoofd wordt zo rood als een tomaat. Hihi iemand heeft mijn guilty pleasure ontdenkt.

"Ed , Baely het is tijd voor de soundcheck en de stemopwarmingen" zegt een over enthousiaste vrouw. Ik mag haar nu al. Ed heeft het wel goed te pakken met al die vrouwen om hem heen haha.

"bla bla bla" ik tik op de microfoon om te kijken of hij werkt. " ed is een sukkel door me dit te laten doen en me te martelen" klinkt er ineens door de microfoon. " ah hij werkt" lach ik en de crew lacht mee...Of mij uit.

"Baely praat in haar slaap over luke" galmt er nu door de zaal. iedereen lacht mij nu zeker uit. "bedankt ed..." sis ik naar ed. Tot zover mijn soundcheck.

Ik loop naar een man genaamd Simon en loop met hem mee voor de stemopwarmingen en het laatste keer doornemen van het liedje dat ik met Ed moet zingen.

Het is niet dat ik het lied niet ken maar ik ben veel te bang dat ik in een over volle zaal de tekst vergeet.

#2 no distance Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu