43

140 6 0
                                    

De tijd bleef tikken en dat betekende dat zowel de tour van 5sos als die van ed en mij dichterbij kwam.

Ed en mijn tour gaat gelijk met die van 5sos het enige verschil is dat we op verschillende plekken beginnen en eindigen.

Ik denk al maanden aan dit moment en ik haat het idee van herhaling van geschiedenis. Ik wil ze niet weer verliezen aan hun bekendheid of weet ik veel wat.

Toch zou ik ze een tijd niet zien en dat deed me pijn al liet ik dat niet blijken. Niet dat de jongens me niet goed genoeg kende om te zien dat er wat was maar niemand wilde erover praten.

En hier zit ik dan in de bus met ed op weg naar Dublin met grote aanmoediging van Niall hadden we besloten om van London door te gaan naar Dublin.

De jongens waren ook in London begonnen maar gingen door naar Amsterdam.

We appte en belde elke dag maar het is niet hetzelfde en dat merkte hun ook.

Ik stond op het podium met Ed en we besloten een Twitter q&a te doen.

"Wie van 5sos is jullie favoriet?-@5sheeran " leest ed op van het scherm achter ons.

"oeh deze is tricky want we zijn erg close met de jongens maar ik moet zeggen Ashton. hij maakt lol maar is ook wat serieuzer. En ik denk dat we de favo van baely wel kunnen invullen" knipoogt ed naar me en ik wordt rood waardoor ik doe alsof ik ed wurg wat ik natuurlijk niet echt doe....op het podium.

"He likes her too a little bit to much haha- jack hemmings"

"well that was not a q&a but I guess our crew wanted us to see this tweet and hi jack, thanks for joining our show." Ed continued en ik start met reageren op jacks tweet. hoe bedoel je?

Ik krijg een tweet terug. Dat kan je beter aan hem vragen als je het niet al door had.

#2 no distance Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu