44 telefoontje

149 5 0
                                    

Sorry peepz een kort hoofdstukje maar als ik de rest erbij zou plakken zou het te lang worden volgende wordt langer beloofd

Na de show ben ik nog steeds in de ban van het Twitter berichtje van Jack.

Ik besluit Luke te bellen maar die neemt helaas niet op. Dan Ashton maar die neemt altijd op als ik bel..tenzij ze een show hebben of iets natuurlijk maar, ik kende hun programma net zo goed als de mijne. ik wist dat hun show ook afgelopen   was.

Niet veel later neemt Ashton inderdaad zijn telefoon op. "Hey Baely hoe gaat het?. Is alles wel goed? Waarom bel je is er iets gebeurd?" paniekeerd Ashton gelijk.

"Calm down mate. Er is niks ernstigs ik wilde alleen wat aan Luke vragen maar hij nam niet op." zeg ik lachend.

"Oh ja Luke is aan het douchen moet ik wat doorgeven?" vraagt Ashton lief. Ik leg hem het verhaal uit en vraag of hij wil navragen bij Luke wat zijn broer bedoelde.

Ashton lacht." dat je dat nou nog niet door hebt baely. Maar goed we hebben vanavond een interview om 18:00 kijk daar maar naar. Ik weet zeker dat je ter spraken komt en let vooral op Luke is gezicht zoals je normaal ook doet".

Ik rol mijn ogen om Ashtons laatste zin. Maar stem toe om te gaan kijken.

#2 no distance Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu