24

169 9 0
                                    

Het water is gelukkig niet al te koud maar mijn kleding is nu wel doorweekt en mijn mascara zit onder mijn ogen. Maar ondanks dat schiet ik toch in de lach.

"Waarom vallen wij toch altijd om met zijn tweeën?" lach ik en Luke haalt lachend zijn schouders op.

Ik veeg de mascara weg met mijn handen altans dat denk ik maar maak het erger. Luke loopt door het water naar me toe en helpt me. "Dank je" glimlach ik naar hem.

"Geen dank je bent trouwens mooier zonder die troep op je gezicht" glimlacht hij naar me. "Dank je jij ook'".

Luke gromt een "dat moet vanwegen de lichten en ik besluit dat het beter is er niet om te lachen.

Als er toch een giegel ontsnapt splasht Luke me nat. Waardoor een klein gilletje mijn mond verlaat. "Oh wacht maar hemmings!" en dat was ons water gevecht startsein.

Ik spring op lucas rug en hij bezwijkt wat onder mijn gewicht voor hij me handig vast houdt. Hij draait een rondje en brengt ons dan onder water.

Lachend en proestend komen we boven. "Vrede?" vraagt hij als we tegenover elkaar staan. Hij staat gevaarlijk dicht bij en ik knik. "Vrede"

Lucas komt nog dichterbij en strijkt een natte pluk haar uit mijn gezicht. Ik volg zijn hand met mijn ogen en voel zijn natte vingers per ongelijk mijn gezicht raken.

Langzaam neemt Luke zijn hand terug en ik kijk in zijn ogen die al op mij aan het branden waren. Het maanlicht laat een flikkering in zijn ogen achter.

Dan buigt Luke iets naar voren en ik hou mijn adem in.

"Bommmetjeeeee!" hoor ik Michaels bekende stem schreeuwen en niet veel later gaat er een enorme golf water over ons heen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Bommmetjeeeee!" hoor ik Michaels bekende stem schreeuwen en niet veel later gaat er een enorme golf water over ons heen.

"Bommmetjeeeee!" hoor ik Michaels bekende stem schreeuwen en niet veel later gaat er een enorme golf water over ons heen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Gevolgd door die van Ashton , calum , ed en Niall. Lachend kijk ik de jongens aan en zwem ik naar ze toe terwijl Luke bevroren blijft staan voor hij ook naar de rest zwemt.

#2 no distance Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu