40 horror

158 9 1
                                    

Oke even voor de duidelijkheid het filmpje heet niks te maken met horror of het hoofdstuk.....zeker het einde niet maar ik vond het een grappig filmpje

We waren afgezet en Harry en Britt reden gelijk weer terug naar hun huis. Ik zwaai ze nog even uit en Luke tilt me op.

"Aaah Luke zet me neeeeer!" lach ik bonkend op zijn lange rug niet klagend om het uitzicht van zijn kont eronder.

Lachend en gillend lopen we het huis in. "Zo die zijn thuis " lacht Niall naar ons terwijl ik nog steeds onderste boven hang.

"Geniet je van het uitzicht?" grapt Calum. "Nou opzich heeft Luke best een goede kont" lach ik voor ik mijn handen voor mijn mond sla en de jongens lachen me uit inclusief Luke .

"Dankje" hoor ik Luke zeggen voor ik wordt terug gezet op mijn benen.

Ik zie ed de keuken in lopen en roep al rennend naar de keuken dat ik water ga pakken. " hey teddy" glimlach ik als ik een glas water pak.

"Hey fangirl" lacht ed. Ik wil in protest gaan maar ed houdt me tegen. " ik bedoel niet van de band of van mij ik bedoel van Luke."

Ik knik voor ik door heb waar hij het over heeft. " hey dat is niet waar!" scheeuw ik.

"Wat is niet waar?" hoor ik michael vanaf de woonkamer. "Dat ze lukes fangirl is " lacht ed als hij richting de woonkamer loopt als ik protesterend achter hem aanloop.

De jongen lachen en Luke bloost er bij. "Horrorfilm tijd!" schreeuwt Michael ineens.

We stemmen allemaal in en ik vind het eng maar voor een keer kan geen kwaad toch?....toch?

Nou wel dus laat michael nooit de film kiezen. Om de 5 minuten vloog ik omhoog terwijl ed en calum me proberen te laten schrikken en uitlachen.

Ik nestel mijn hoofd in het eerste shirt dat ik vind en aan de geur te ruiken is het Ashton.

Ashton klopt op mijn rug maar na een paar minuten raakt hij geïrriteerd omdat ik hem zowat in de bank duw.

"Baely sorry dat ik het zeg maar rot op ik ben maar een breekbare man hoor." ik hoor michael lachen. "pf man" en hij krijgt de blik van Ashton.

Ik negeer ashtons opmerking en omdat ik niet luister wordt ik aan de kant geduwd waardoor, ik aan de andere kant van de bank beland met mijn hoofd op lukes schoot. En vervolgens mijn kont op de grond waardoor ik voor Luke op mijn knieën zit.

Ja dat maakte het best awkward. Zeker met michael en calum als dirtyminders.

Ik nestelde me snel naast luke en begon weer met het kijken van de film alsof er niks gebeurt was.

Ik had een knalrood hoofd en voelde Lukes ogen op mij branden vlak voor de jumpscare.

Deze keer was Luke mijn beschermer.   Hij legte zijn arm om me heen en keek me aan. "Alles goed?" vroeg hij en ik knik. Het duurde 2 tellen voordat ik besefte dat ik staarde. Terwijl ik half lag op lukes borst keek ik de film verder terwijl ik me af en toe in zijn borst nestelde.

#2 no distance Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu