De volgende dag werd ik uitgeput wakker. Ik had bijna geen oog dicht gedaan. De hele avond moest ik denken aan het berichtje van Luke. Ik mis de jongens ik vroeg me af wat zij nu deden in Australië.
"Morgen sunshine" grapt Ed als ik beneden kom en ook Freddy moet lachen. "Jaja ik weet het glimlach ik licht naar ze".
De mannen zaten uitgebreid aan het ontbijt wat anne had neergezet en ik ging de keuken in haar te helpen. "Goede morgen anne kan ik je nog ergens mee helpen" vroeg ik haar lief.
Anne keek glimlachend op. "Als je de jus d' orange mee wil nemen is dat genoeg hoor ga maar lekker zitten" reageerde ze en kneep even in mijn schouder.
Tijdens het ontbijt bespraken we onze dag planning. "Vandaag komt mr de Ridder eindelijk het buitenzwembad repareren dan kan die morgen weer open voor de zomerperiode" glimlachte freddy tevreden.
"En ik sta vandaag met Linda in de keuken van het restaurant. We hebben vandaag hollandse hap dag" vertelde Anne enthousiast.
"Ik ga vandaag met Roy de stad in misschien dat we dan daar wat eten en de pub in gaan" vertelde Ed half kauwend op een broodje. "Als je wil mag je mee" zei hij tegen mij.
Ik knikte enthousiast. "Lijkt me leuk maar ik wil eerst nog proberen iemand te bellen." zei ik denkend aan Luke's berichtje.
Na het eten en het afruimen nam ik eerst een warme douche en waste mijn haar en lichaam. Toen ik eindelijk een leuk setje kleding had gepakt geschrikt voor de dag , raapte ik al mijn moed bij elkaar om het nummer te bellen.
Dit nummer is niet langer ingebruik
Ik zucht als de stem door mijn speaker galmt. "Neemt hij niet op?" vraagt Ed meelevend.
"Nee, erger het nummer is niet meer in gebruik" zucht ik nogmaals.
Ed slaat een arm om me heen. " geen zorgen hij is je niet vergeten. Hij zal vast binnenkort wel iets laten horen met een ander nummer" ik knik bedenkelijk.
"Kom dan gaan ik en Roy je opfleuren. En nee we gaan niet shoppen gewoon een beetje chillen. " zegt hij lachend.
Ik lach " jaja net als de vorige keer zeker dat jullie meiden uitchecken en dat ik advies moet geven nahah"
"Kom nou maar" lacht ed en we rijden naar Roy's huis.
Roy doet open. "Hey guys, kom binnen. "
Aangezien we nooit echt haast hebben als we naar de stad gaan blijven we altijd even bij iemand hangen. In dit geval dus bij Roy.
"Baely ben jij toevallig fan van 5 seconds of summer?" vraagt Roy.
"5 seconds of what?" vraag ik verbaasd. Roy en Ed slaan hun hand tegen hun voorhoofd. "Leef jij onder een steen of zo?" vraagt Roy verbaasd. "Nee in een doos onder de brug" antwoord ik sarcastisch.
"5 seconds of summer zijn 4 jongens in een band. Ze proberen punkrock te zijn en zijn nogal in de trek bij de meiden. Mijn nichtje had 2 kaartjes alleen kan zij nu niet. Ik vind ze ook wel goed en Ed hier kan niet door redenen". het standaard verhaal waarom Ed nooit tijd heeft voor iets: "redenen".
"Ik ken ze niet maar ik wil best mee hoor als je niemand anders kan vinden die ze wel kent" zeg ik schouder ophalend. "Yay! Je bent de beste " gilt Roy en omhelst me. Ik vraag me echt af wat er mis is met de jongens waar ik mee omga.
"Wacht ik zet even een liedje op deze heet heartbreak girl"
Het liedje galmt door de kamer en voor de een of andere reden komen de stemmen me eng bekend voor.
"Waarom heten ze eigenlijk 5 seconds of summer als ze met 4 zijn" vraag ik me hardop af.
Roy haalt zijn schouders op " omdat een van hun het verzon en ze een stel maloten bij elkaar zijn" lacht Ed.
"oke ik ben om ze zijn goed" denk ik hard op en Roy geeft me een highfive.
Ik luister nog verder naar het nummer en de tekst is wel eng toepasselijk net als dat de stemmen me bekend voorkomen. Iets klopt er niet maar ik kan het niet plaatsen
JE LEEST
#2 no distance
FanfictionLET OP DIT IS HET VERVOLG OP NO SEXLESSONS! HET BOEK KAN APPART GELEZEN WORDEN MAAR JE ZAL NIET ALLES SNAPPEN. nadat Baely terug is in Nederland heeft ze moeite met de afstand tussen haar en haar vrienden.