27

178 10 0
                                    

We liepen een winkel in die ik niet kende. De meiden blijkbaar wel want we moesten en zouden deze winkel ingaan.

Ik vond een mooi wit jurkje, demi een paarse en arianna een roze. Ik bekeek mezelf in de spiegel en was tevreden met het resultaat dus maakte er een foto van.

 Ik bekeek mezelf in de spiegel en was tevreden met het resultaat dus maakte er een foto van

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het jurkje was sexy en uitdagend dus ik besloot het niet te kopen. De meiden drongen aan maar ik vertikte het.

"Oh kom op je moet die jongens eens een keer laten zien wat je in huis hebt!" Zeurde demi.

"Oh shut up! Het is niet alsof ik ze het bed in probeer te krijgen" zeg ik geiriteerd.

"Niet?" Vraagt arianna geschrokken. "Als ik met ze zou wonen zou ik het wel weten en hoe zit het dan met calum daar heb je toch een relatie mee gehad?"

Ik kijk ongemakkelijk naar de grond. Calum blijft een gevoelig onderwerp. Hij zei dat hij het uitmaakte voor de afstand maar liet me valen als een steen. Hij appte me nooit, hij belde me nooit , ging exspres weg als we skypte met z'n alle en een maand later was hij al weer aan het daten hoorde ik van ashton.

"I-ik ben maagd" zeg ik beschamend. Arianna slaat een hand voor haar mond.

"Omg sorry dat wist ik niet." zegt arianna geschrokken.

Ik haal mijn schouders op. " geeft niet het staat niet op mijn voorhoofd".

"Dus het is waar?" Vraagt demi dan.

"Wat? Dat ik maagd ben ja.." Zeg ik niet begrijpend.

"Nee nee" zegt demi" dat bedoel ik niet  ik bedoel de verhalen dat michael bij je weg ging omdat je niet met hem naar bed wou."

Ik schrik. "Ehm , soort van. Het kan de reden zijn geweest dat hij vreemd ging steeds "

Nu slaat demi een hand voor haar mond " omg sorry wat erg voor je" zegt ze.

Ik lach " relax ik zit er allang niet meer mee die shit is 2 jaar geleden. Im a independent woman now" lach ik en de meiden geven me een highfive.

" en Lucas dan?" Vragen ze nieuwsgierig.

"Oh kom op lucas en ik-"

"wat is er met mij ? Heb ik iets gedaan ? Waarom hebben jullie het over me?" Hoor ik iemand achter mij zeggen en van schrik wordt mijn hoofd vuur rood.

"Ehm...hi luke" lach ik betrapt.
"Luke lacht lief naar me tilt mijn kin op en grijnst dan naar me. " aan het roddelen over me niet?"

#2 no distance Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu