36

151 7 0
                                    

"Ik hoop dat je geen spijt hebt van die kus want ik zou het zo over doen". Hij keek me recht aan. Een blos was te zien op zijn wangen en de mijne gloeide ook.

Ik weet niet hoe Luke ineens zo zelfverzekerd was maar ik vond deze kant ook wel leuk. Agh wie hou ik voor de gek ik vind alle kanten van Luke leuk.

Ik schudde mijn hoofd. "Luke....dat was de beste kus die iemand me ooit heeft gegeven. Maar wat als je straks weer verder moet touren? Laat je me dan ook vallen net als calum?" vraag ik en mijn ogen vullen zich al met tranen.

"Nooit!" en hij kust me weer. Ik sla mijn armen om zijn nek en ga met mijn handen door zijn haar. Hij heeft zijn handen op mijn wangen.

*flits*

You've got to be kidding me...

Michael staat boos tegenover een man met een camera. "Ja we zijn bekend maar mogen we alsjeblieft een keer ergens komen zonder camera's?"

De eigenaar komt erbij staan. "Meneer u heeft niet eens toestemming om hier foto's te maken. Als u dat publiceert dien ik een aanklacht in".

De man met de camera gaat al snel weg en ik en Luke komen naar Michael. "Dank je wel mikey" glimlach ik naar hem.

Michael glimlacht naar me. "Hey ik dat ik me heb gedragen als een lul met een lul betekent niet dat ik jou en Luke geen gelukje gun. T zou jammer zijn als je dan gelijk al alle drama erbij krijgt van de media....al zou ik er je wel op voorbereiden want ik geloof nog niet zo zeer dat het onbekend nieuws blijft."

Ik geef Michael een knuffel. " je bent veel leuker als gewoon een vriend" lach ik en michael lacht mee. "tja daar valt een hoop over te zeggen maar mijn gedrag naar jou valt niet goed te praten."

Ik knik" dat klopt maar laten we het voor nu maar achter ons laten "

Michael knikt "dank je "

Ik loop naar de bar en bestel 2 cola en geef er een aan Luke. "Zo lukey, nu was ik je te snel af deze betaalde ik dus" en ik geef hem een speelse grijns voor ik mijn glas aan mijn lippen zette.

#2 no distance Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu