50 some alone time

126 6 0
                                    

Hoi iedereen hier is t ie dan het laatste hoofdstuk. Hierna zal er nog een epiloog volgen maar dan is dit t het einde. Hoop dat jullie er tevreden mee zijn. Love you guys xoxo

Zenuwachtig zit ik met Liam in de kleedkamer van de jongens...oh please verander je dirty mind Liam heeft een vrouw en een kind!.

Ik ben maar aan het ratelen, gevold door voor me uitstaren en ten slot het terug denken aan de kus.

Liam zwaai voor mijn gezicht. Als ik eindelijk ontwaak uit mijn trans staan de jongens grijnzend voor me met een verlegen Luke een beetje achter hen verscholen.

"Eh..hi " mompel ik ongemakkelijk. Ik zie Luke om zich heen kijken voor een plekje maar de jongens zijn niet achterlijk. Prettig gestoord zeker maar niet achterlijk.

Snel pakt iedereen een plekje zodat Luke verplicht is naast me te zitten. Het bankje is niet zo groot dus hij zit letterlijk naast me en ik voel de plekken waarop we elkaar aanraken met onze benen en armen gloeien.

Iedereen is stil en kijkt ons aandachtig aan. " hey baely waar is je sexy tong gebleven?" vraagt calum en ik steek mijn tong uit.

"Niet wat ik bedoelde" lacht Calum en ik lach mee.

Dan hoor ik Luke wat piepen. "Bae?..ik..." meer dan dat komt er niet uit. Nerveus frummelt hij aan zijn fingers terwijl hij ernaar kijkt met rode wangen.

Ik heb hem nog nooit zo gezien. Hij lijkt zo klein en onzeker. En te gelijk er tijd zo schattig en knuffelbaar. Ik geef hem een knuffel en "aw" s komen van alle kanten als ik ze vernietigend aan kijken.

"jongens ik denk dat het betekent heef ons wat ruimte" constanteerd Ashton grijnzend.  "7 minuten in de hemel niet meer! " bepaalt Michael.

Ik rol mijn ogen maar de jongens lopen de deur uit. Tot ze twee tellen later weer binnen komen lopen. "Oké jullie moeten eruit dit is onze kleedkamer ga maar naar die van Baely of zo. "

Ik lach en kijk Luke vragend aan en hij knikt. Ik sta op en Luke volgt me zwijgend naar mijn kleedkamer.

Ik ga zitten en Luke komt zonder na te denken over een andere plek kiezen naast me zitten. Hij glimlacht verlegen naar me en ik glimlach terug. Ik geef hem een knuffel en na een tijdje merk ik hem ontspannen.

"Ik vind je ook leuk Bae." fluistert hij in mijn oor en ik voel mijn wangen kleuren naar het haar van ed sheeran.

Ik kijk hem aan en glimlach. "je hoeft niet zo verlegen te zijn Lukey. Ik ben het maar en ik vind je toch leuk zoals je bent".

Lukes ogen stralen en hij knielt voor me neer. " dan heb ik maar een vraagje" .

Ik knik verward.

"Do you wanna be my Bae?"

#2 no distance Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu