#13 pov Baely

188 8 0
                                    

Ik doe zoals Luke me gevraagd heeft en zet de tv aan. Een veel te neppe vrouw presenteert het progamma en ik walg nu al van haar.

Ze kondigd de band aan en ik was benieuw wie er eigenlijk in de band zaten. Wat dat betreft liep ik enorm achter met mijn tijd inplannen voor research.

Ik zie 4 jongens opkomen maar je ziet alleen de zijkant wat me dus niet veel zegt totdat.....

Een van de jongens zwaait naar het publiek en lacht even naar de camera....you've got to be kiding me.

Een klein gilletje verlaat mijn mond. D-dat is...

Als de jongens gaan zitten zie ik ze allemaal. Ashton...Calum...luke....michael.

Hoe? Waarom wist ik dit niet?...ik ben echt een slechte vriendin...dit zou ik moeten weten...waarom vertelde ze het me eigenlijk zelf niet?!.

Ik besluit gewoon te kijken. Agh Calums zus gaat trouwen wat leuk voor hem.

Dan gaat het over liefde. De jongens ontkennen allemaal wat te hebben. Als micheal antwoord met het zijn alleen maar vriendinnen proest ik het uit. Sure...one night stand vriendinnen ik bedoel kom op michael had buiten de jongens nooit veel vrienden.

Dan hint Ashton naar Luke. Luke krijgt lichte blosjes op zijn wangen en nieuwsgierig blijf ik kijken. " ik heb geen vriendin" zegt hij.

Ashton gaat er vel tegen in. "En wie is-"

*storing sorry voor het ongemak*

"Ugh dit meen je niet!" scheeuw ik.

De tv gaat weer verder en het enige wat ik nog zie is luke van het podium aflopen met de jongens boos. "Je bent haar gewoon vergeten hoe kun je?! Ze vecht zo hard voor haar geld om bij ons te komen wonen en je weet niet eens meer wie ze is!" luke wist duidelijk niet dat zijn microfoontje nog aanstond.

"Doe eens rustig man! Ik kan er ook niks aan doen dat ik dingen vergeet. Het lijkt haast wel of je dr leuk vind" horen we ashtons microfoontje en dan is het progamma echt afgelopen.

Ik begin te huilen. Luke heeft gelijk ze zijn me gewoon vergeten. Waar doe ik het nog voor?

Ik ga op twitter en verveel me dood. Ik kijk bij trendings en zie wat populair is. Verbaasd zie ik staan #wieisbae #lukesgf en #ruzieomvergetenliefdevanlukehemmings zijn nu trending.

Verbaasd kijk ik ernaar.

Ik klik een van de hashtags aan en lees de berichtjes.

Heeft luke een gf ? Iemand please antwoord

Hoe kan 5sos een meisje vergeten die ze allemaal kende van 2 jaar geleden? Arm kind

Luke was zo lief aan het blozen toen ze het over haar hadden ik ship #lukesgf

@lukehemmings wie is dit mysterieuze meisje waar iedereen het over heeft?
Weet voorprogamma @edsheeran hier misschien meer van?

Wacht....wat?!!!

"EDDDDDD!!"

#2 no distance Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu