Pov luke (ja i know meestal hou ik niet van het door elkaar gooien van povs maar dit stuk is leuker vanuit zijn pov)
"Welkom bij half an hour talk. Ik ben Britney jay en vandaag hebben we als gasten 5 seconds of summer! Jongens kom erbij" hoor ik de interviewster zeggen. Dat is onze que.
De foundation jeukt op mijn gezicht. Bah wat haat ik make up maar het moet vanwegen het licht. Als ik het niet op zou hebben zou ik lijkbleek lijken.
Ik glimlach naar de camera en zwaai even naar het publiek die uit zijn dak gaat en ik zie een meisje flauwvallen. Noem me een asshole maar ik moest mijn lach inhouden....wat ze viel grappig.
Ik ga op de bank zitten en wordt geplet door de andere jongens...nadeel van de langste zijn.
"Zo zitten jullie goed jongens ?" vraagt de vrouw. "Wat krapjes maar ik adem nog" antwoord ik schouder ophalend en Ashton en Calum sandwichen me. Vernietigend kijk ik ze aan en ik hoor een paar mensen lachen.
"Zo jullie concert begint morgen...wordt het weer spectaculair denken jullie?" vraagt ze met de nepste glimlach die ik in tijden heb gezien.
"Ik denk het wel we hopen natuurlijk van wel maar het is altijd spannend wat het wordt." antwoord Michael.
"Gaan jullie nog iets speciaals doen?" vraagt ze dan. Ik denk aan mijn plan om Baely te zien maar ik shud haar snel uit mijn gedachten voor ik het verklap. De media hoeft niet alles te weten.
"Dat mogen we niet zeggen maar we gaan er wat leuks van maken" zegt Ashton enthousiast.
"Calum jouw moeder kwam laatst bij jullie met goed nieuws wordt er gezegd vertel ons eens wat meer daarover!" zegt ze nep enthousiast.
Calum lacht " ja, mijn zus gaat trouwen" zegt hij trots. " ze heeft me ondertussen al gevraagd als getuige".
"Oeh en wat zei je daarop?" vraagt ze alsof ze het antwoord niet weet. " ehm ja natuurlijk " boom sassy calum in tha house.
"Wat leuk om te horen. Goed terug naar het concert! Jullie hebben een hoop vrouwelijke fans maar komen er ook meiden in het bijzonder?" vraagt ze. Ja hoor hier komen de rodels en ik zucht.
"Calum ik begin bij jou. Je zus heeft haar man gevonden hoe zit het met jou?" vraagt ze.
"Mannen zijn niet mijn enige intresse" zegt hij te serieus en iedereen behalve de neppe interviewster lacht. "Nee, ik ben nu vooral bezig met de band maar, mocht ik de liefde van mijn leven tegenkomen dan laat ik die natuurlijk niet zomaar gaan."
Ik kijk Calum aan met een you got to be kinding me look. Ik bedoel hoe zit het dan met Baely?!.
"Zou dat ook een fan kunnen zijn?" vraagt ze.
Calum haalt alleen zijn schouders op en het publiek juigt.
"Goed Michael, we hebben je met veel meisjes gezien iets serieus er tussen?"
Michael lacht " nee dat zijn gewoon vriendinnen"
ze knikt " en jij Ashton? Al een nieuwe vriend? " ashton lacht. " nee ik ben momenteel iets te druk voor het daten. Maarre luke daarin tegen..."
"Oh vertel luke!!" ugh Ashton!!
Iedereen kijkt me aan inclusief het publiek die me met open mond aanstaard. Voor het eerst voel ik me ongemakkelijk op tv.
"Ik heb geen vriendin" zeg ik bijna in paniekrakend.
"Oh nee?" grijnst Ashton. "Wie is dan Bae waar je gister mee belde en waarvan je het nummer uit je hoofd weet?"
"Weet je dat dan niet?!" vraag ik geiriteerd. "misschien dat jullie haar allemaal na 2 jaar zijn vergeten maar ik niet!"
"ai gevoelige topic zie ik....luke mag ik je nog een laatste vraag stellen" de vrouw is duidelijk geschokken van mijn uitbarsting en ik weet dat dit niet nep is.
Ashton kijkt me geschokken aan. Normaal wordt ik nooit boos. Calum ziet lijkbleek en michael boeit het niet zo.
Ik knik " eentje dan"
"Goed, onze tijd is bijna op dus hier de laatste vraag. Dit meisje Bae? Heb je gevoelens voor haar?"
Ik weet even niks te zeggen....heb ik gevoelens voor Baely? ik stamel en probeer er een nee uit te krijgen maar die klinkt niet hard of duidelijk.
"En cut dat was het voor vandaag" dat betekent dat we af moeten.
JE LEEST
#2 no distance
FanfictionLET OP DIT IS HET VERVOLG OP NO SEXLESSONS! HET BOEK KAN APPART GELEZEN WORDEN MAAR JE ZAL NIET ALLES SNAPPEN. nadat Baely terug is in Nederland heeft ze moeite met de afstand tussen haar en haar vrienden.