19

176 10 4
                                    

We komen aan bij ruimte 5 en ik weet nog steeds de naam van de jongen niet. De jongen houdt de deur voor mij open en zegt "ladies first"

Ik grijns naar hem. "Kijk zo hoort het wanna be gentleman."

"Oh shut up" de jongen shud zijn hoofd met zijn armen nu over elkaar maar ik zie een verborgen glimlach rond zijn lippen.

Ik plof op de bank en doe net alsof ik heel bekend ben door mijn mobiel te pakken. Natuurlijk had ik helemaal geen meldingen maar ik vond de stilte te ongemakkelijk.

"Je hoeft voor mij niet te doen alsof je wat boeiends op je telefoon hebt hoor" hoor ik de jongen achter mij die een zak chips uit de kast heeft gepakt.

Mijn hoofd kleurt rood. "Wil je wat drinken?" vraagt de jongen alsof hij mijn kaken niet zag gloeien. Ik ben blij dat hij het niet nog meer awkward maakt. Ik bedoel ik zit hier met een waarschijnlijk bekende wild vreemde die niet eens zijn naam wil zeggen...waarom eigenlijk niet ik ben nota bene familie van een celeb
..soort van dan.

"Doe maar wat jij neemt...waarom wil je eigenlijk niet zeggen hoe je heet?"

De jongen lacht. " ten eerste ben je al oud genoeg voor bier?. En ten tweede Verbaasd het me echt dat je het nog niet weet."

Ik haal mijn schouders op en laat hem mijn id zien. De jongen knikt " dat wordt dus twee koud bier".

de jongen pakt de drankjes en komt naast me zitten. " probeer eens te raden hoe ik heet" zeg hij met een speelse grijns.

"Niet eerlijk ik kan niet eens je hele gezicht zien met die zonnebril" pruil ik.

"Ja duh ik moet het je niet te makkelijk maken he" grijnst hij.

Ik schud afkeurend mijn hoofd. "Dude ik wist niet eens dat mijn broer beroemd was hoe de hel moet ik weten wie jij bent?".

De jongen denkt even na " goed punt, oke ik geef je een hint: ik ben Iers"

Ik kijk hem met spleetogen aan. " dat wist ik al" sis ik.

de jongen lacht me uit " oké oke raad nou maar"

"Best,....ehm...chaning Tatum?"

De jongen lacht me weer uit. " zie ik eruit alsof ik magic Mike kan spelen en die dingen?"

Ik lach met hem mee. "Nee maar chaning is blond en hot dus ik hoopte het" knipoog ik.

De jongen klikt met zijn tong " bedankt voor het compliment, aangezien je dacht dat ik hem was"

"Huh wat dat was nie-" protesteer ik.

De jongen kapt me af. "Hey rustig aan tijger. Het was een grapje. Oké ik zet mijn zonnebril wel a-"

"NIAAAAAALLLL!!" ik hoor Michaels stem door de ruimte

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"NIAAAAAALLLL!!" ik hoor Michaels stem door de ruimte. En hij rent op de jongen aka niall af.

Gevolgd door ed en de andere jongens. de jongens vliegen allemaal op Niall af en hebben mij aan de andere kant van de kamer nog niet gezien. Niall kijkt mijn kant op.Zijn zonnebril ligt nu op de grond.

"Zo heet ik dus" glimlacht niall schaapachtig.

De blikken van de jongens draaien allemaal naar de kant waar hij op kijkt en niks zegenend en met grote ogen kijken ze me aan.

"ehm...hi" dan bedenk ik dat er iemand uit de band mist.

Luke komt al drogend van zijn haar de ruimte binnen dan ziet hij mij.

"BAEEEEEEEEE!!" schreeuwt hij en rent op me af.

"Oh god! Ed help!!" ed lacht me uit en blijft staan waar hij is ik wordt opgetilt door Luke die me stevig knuffelt. Damn wat miste ik deze knuffels.

 Damn wat miste ik deze knuffels

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
#2 no distance Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu