32

145 9 0
                                    

Ik blijf staan met mijn ogen nog steeds gericht op mijn kado.

"S-shawn?" Piep ik.

De lange Canadese jongen waar mijn hart zo hard voor heeft geslagen dat ik bijna niet kon ademen stond voor me. Met zijn bruine ogen die me ooit hadden verleid , zijn glimlach die ik uit duizende herkende en zijn lichaam die ooit het mijne had verken- oke je snapt het wel denk ik.

Shawn Mendes. Fucking Shawn Mendes stond voor me. Mijn ex vriendje. Van alle kado's nodigde Harry en Britt Shawn uit?!!.

Shawn zag mijn awkwardness en gaf me een knuffel. Hij weet altijd hoe hij dingen moet aanpakken met mij. Hij kent me te goed.

Ik sla mijn armen om zijn nek. Wat heb ik toch met lange mannen. Ik lach om mijn inside joke. Shawn laat me los "wat lach je?" Vraagt hij glimlachend.

"Inside joke" glimlach ik.

"Share!!" Roept Luke geiriteerd vanaf de bank.

"Oke nou ik dacht dus wat heb ik met lange jongens?" En shawn ik en ashton beginnen te lachen.

"Meer dan je denkt" vult Britt aan. En ik kijk haar waarschuwend aan maar ze grijnst alleen maar.

"Ik heb je gemist Shawn." zeg ik en geef hem nog een knuffel. "Wat kan ik zeggen busy man nog steeds" lacht Shawn en haalt zijn schouders op.

"Hey Baely er zijn meer mensen die een knuffel willen!" Zeurt Ashton wijzend naar een zwaar geiriteerde Lucas en ik lig dubbel van het lachen en het verbaasd me niet dat Shawn mee lacht.

Dan loop ik naar Luke. Zonder erbij na te denken ga ik op zijn schoot zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder terwijl ik hem knuffel.

"Aws" komen van verschillende kanten. En ik begraaf mijn gezicht in lukes schouder als ik mijn middelvinger opsteek. ik voel Lucas zacht grinniken.

Ik kijk op en zie Lucas naar me kijken.

"is dat haar nieuwe vriend?" Vraagt Shawn aan Britt en ze fluisterd "nog niet" terug naar Shawn.

Dan loopt er een meisje met bruin haar het huis in. "Sorry ik kon geen parkeerplek vinden. " ze geeft me een hard stelt zich voor als camillia en feliciteerd me daarna slaat ze een arm achter Shawn en geeft hem een kus.

What?!

"Ik ga even ehm...mijn make up bijwerken of zo..." Ik sta op van lucas schoot. Ik kijk luke nog even aan hij kijkt me meelevend aan en een traan verlaat mijn oog.

Ik veeg het snel weg en ren naar boven.

#2 no distance Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu