Luke houdt me net iets te lang vast en ik kuch. Maar de eigenwijze pinguïn houdt me gewoon vast.
Ik probeer naar de rest te lopen maar Luke houdt me nog steeds vast waardoor ik een soort van Waggel.
"Damn mijn zusje is echt een pinguïn" hoor ik eds sarcasme.Vernietigend kijk ik hem aan waarbij ik mijn mooi gelakte middelvinger show.
Als ik denk dat ik eindelijk mijn bestemming heb bereikt wat sneller was gegaan als Luke me los had gelaten...val ik om.
Ik probeer op de bank te landen maar mis. In plaats daarvan val ik met Luke en al tegen niall aan die al op de grond ging zitten (omdat daar de chips lag) op de grond.
Mijn hoofd land op nialls schoot terwijl Luke vol over me heen ligt.ik kijk omhoog en zie niall me rustig niet gestoord aan kijken.
"Hi" zeg ik. Waardoor niall over enthousiast begint te zwaaien naar me.ik hou me hoofd nu iets minder omhoog en kijk recht in de volgende twee blauwe kijkers.
Luke geeft me een knipoog.
"Luke...wil je me nu wel los laten?" vraag ik schaapachtig.
"Wil je een eerlijk antwoord?" vraagt hij op een toon die ik niet kan omschrijven.
"Laat ik het anders zeggen... Luke je verkleint mijn longinhoud met 50% door je gewicht dus tenzij je straks met een lijk wil knuffelen omdat de zuurstof op raakt zou ik van me af gaan" zeg ik droog.
Niall lijkt niet bij te komen van het lachen terwijl Luke pruilend van me af rolt.
Ashton houdt zijn handen voor zijn ogen. "Is de trio afgelopen? Kan ik weer kijken?"
Calum geeft hem een tik tegen zijn achterhoofd terwijl ed zowel ashton als Luke om de beurt een waarschuwende blik werpt.
"nee ash niet kijken ik ben naakt!" scheeuwt michael dan opeens.
We kijken michael allemaal droog aan. "Dus jullie willen mij naakt zien? " vraagt michael niet begrijpend waarom iedereen hem juist aankijkt.
"Michael de enige keer dat jij door iemand naakt wil worden gezien is waarneer je je gedoe doet en je fantaseert over Selena Gómez die het zogenaamd wil zien " zegt calum droog.
Nope geen haar veranderd deze jongens....misschien alleen iets meer openbaar gaan puberen dan ze al deden...
JE LEEST
#2 no distance
FanfictionLET OP DIT IS HET VERVOLG OP NO SEXLESSONS! HET BOEK KAN APPART GELEZEN WORDEN MAAR JE ZAL NIET ALLES SNAPPEN. nadat Baely terug is in Nederland heeft ze moeite met de afstand tussen haar en haar vrienden.