hey lieve lezers, waarschijnlijk zitten jullie niet op mijn drama's te wachten maar ik heb echt advies nodig.... er is zeg maar een jongen die ik pas heb ontmoet en ik kan geen slecht ding over hem bedenken. ik zit met hem op scouting waar ik net ben begonnen en we begonnen al snel met plagen en praten enz. hij leek mijn minderheden zoals een beetje anders zijn dan de rest, geen ervaring met zijlen enz en verlegenheid niet erg te vinden. het verbaasde me zelfs een beetje dat ik hem niet leek af te schrikken door mijn awkward gedoe omdat ik hem leuk vind. we hebben de hele dag gelachen, gepraat en geplaagd en daarna over de app ook nog 2/3 keer.
klinkt als een droom zeg je? wat kan daar slecht aan zijn?....nou als er iets wordt afgeraden daar dan is het wel verliefd zijn of een relatie hebben met iemand van je scouting. het is niet zo dat niemand elkaar ooit leuk heeft gevonden ik bedoel hallo hormonen maar niemand geeft het toe aan ook maar iemand...waarom zou je ook je vertelt een roddel en binnen 5 minuten is iedereen op de hoogte helemaal als het gaat om liefde. zelf de jongen zelf zei het dat je dat eigenlijk niet moet doen. ik weet dat wel want mn ex zat ook bij me op mn vorige scouting en toen het uitging was het so awkward en de vriendschap was ook gelijk kapot. nou kan je zeggen andere scouting andere jongen maar dan nog.
sommige zeggen gewoon afstand nemen maar zo makkelijk gaat dat niet...ik zie hem elke zaterdag(of nou ja bijna elke zaterdag) en we hebben een groepsapp. laatste hadden we een gesprek in de groepsapp toen ik iets opmerkte waar ik met hem prive over kon praten. toen hebben we tot 2:30 snachts gepraat. het voelde goed maar ook weer niet want ja we worden closer maar daardoor val ik ook steeds meer voor hem en dat maakt dingen awkward, moeilijker en moeilijk te verbergen.
het liefst zou ik zeggen fuck die verliefdheid ik ga voor vriendschap maar ja hormonen...zal je net zien vind je een droomboy en dan...
wat kan ik volgens jullie het best doen?
ps jullie merken vast wel dat ik wat minder update. dit komt doordat mijn hoofd een beetje vol zit van mn leven nu. mn ma en stiefpa uit elkaar, nieuwe scouting met leuke boy, een familielid overleden enz dus tja hoop binnenkort wat meer up te daten.
JE LEEST
#2 no distance
ФанфикLET OP DIT IS HET VERVOLG OP NO SEXLESSONS! HET BOEK KAN APPART GELEZEN WORDEN MAAR JE ZAL NIET ALLES SNAPPEN. nadat Baely terug is in Nederland heeft ze moeite met de afstand tussen haar en haar vrienden.