45 diepgaand intervieuw

143 9 0
                                    

Voor in begin Mijn excuses. Ik update al veel te lang niet. Dit komt omdat ik op stage ben en het erg druk heb met verslagen, stageuren en mijn nieuwe vrienden. Gelukkig voor jullie is er toch nog even plek nu om te schrijven.

Net iets voor de start van de show wordt ik nerveus. Wat zou Ashton bedoelen met z'n warrige informatie?.

Ik pak wat ice tea en een appel voor de verandering. Tja, ook ik moet denken aan mijn lijn af en toe...

"Welkom bij secrets escape. Ik ben Emma Jones en dit dames en heren is 5 seconds of summer !" hoor ik de vrouw van de televisie zeggen.

Geconcentreerd kijk ik naar de TV als Ed voor de TV gaat staan. "Ed haal je dikke reet weg ik probeer te kijken!"

Ed lacht. "Wat kijken we?" vraagt hij als hij naast me neer ploft. "De jongens zijn op tv. Ashton vertelde me dat ik moest kijken en op lukes hoofd moet letten."

"Zoals je gewoonlijk ook doet" grijnst ed. Ik geef hem een duwtje maar grijns toch een beetje.

"Dus ik hoor dat jullie de laatste tijd vaak gespot zijn met ed en zijn zusje Baely. Kloppen deze verhalen?" vraagt Emma.

Ashton is de gene die antwoord. "Dat klopt. Ed is een grote vriend van ons en Baely hebben we toevallig al leren kennen voor we bekend werden."

"Aha, en waar kende jullie haar dan van was ze een oude liefde van een van jullie of misschien een nieuwe liefde?" vraagt Emma gretig.

Ik zie de jongens allemaal blikken met elkaar uitwisselen. "Nou, we kennen haar van een stage een paar jaar terug. Toen des tijds was niet iedereen van ons zo lief en braaf als dat we nu zijn." begint Ashton.

"Oeh serieuze badboys? Vertel er eens wat meer over en wat was Baelys rol erin maakte zij de badboys van jullie?" vraagt Emma.

"Nee, Baely is een schat. Zij heeft ons juist laten inzien dat we fout bezig waren. Ik heb haar hart gebroken toen ik haar opgaf. Ik stopte alles zowel onze relatie als onze vriendschap in minder dan een dag. Dat had ik haar nooit aan mogen doen." calum kijkt wat ongemakkelijk. Ik weet dat hij het meent.

"En ik was misschien nog wel erger. Ik ging vreemd meerdere malen met verschillende meiden. Ik was...nogal van het verschillende smaakjes proberen. Wat ik deed was voor niemand eerlijk ook niet voor de andere meiden." michael kijkt wat pijnzend.

Ashton zucht. "Ik was ook niet eerlijk tegen haar. Ik beloofde dat ze bij ons in Australie kon wonen en sprak vervolgens niet meer met haar toen we bekend werden. Ik vergat haar gewoon mijn beste vriendin en ik vind het vreselijk om eraan terug te denken." Ashton glimlacht zwak.

"Maar Luke. Luke was anders..." Ashton kijkt hem trots aan en Luke krijgt lichte blosjes.

"I-ik...ehm" begint hij en je hoort duidelijk de brok in zijn kil.

Emma glimlacht aanmoedigend naar Luke om zijn verhaal te vertellen. Luke slikt even.

" ik was de enige die haar niet vergat...ik en baely konden het misschien niet altijd goed met elkaar vinden omdat ik te laf was echt actie te ondernemen. Maar ik probeerde er voor haar te zijn en ik wist echt wel dat ze het niet tegen mij bedoelde als ze schreeuwend reageerde op mijn geruststellingen."

Luke speelt nerveus met zijn vingers. " ik ben daar wel meer ingegroeid ik heb meer zelfvertrouwen...maar ik heb haar nooit durven zeggen wat ik eigenlijk had moeten zeggen toen ze zich zo alleen voelde. Ik wist gewoon niet welke woorden goed genoeg waren" Luke krijgt een trillende onderlip en de mensen in de zaal beginnen awh te roepen.

" hoe diep gaat je gevoel voor baely en denk je dat ze wat voor een van jullie voelt?" vraagt Luke.

Luke schud zijn hoofd" ik weet het niet. ik denk dat we allemaal wel een ding hebben voor baely. Ze is betoverend maar, gevoelens voor een van ons...geen idee. Ik weet niet eens of ze daar nu over na denkt ook zij heeft het druk."

Ze praten nog een tijdje door over hun tour en fans maar Lukes worden blijven in mijn hoofd hangen.

" bedankt jongens voor het beantwoorden van mijn vragen en succes met alles! Tot de volgende keer " zo wordt het programma afgesloten en ik weet wat ik moet doen.

Ik moet Luke zien en snel!

#2 no distance Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu