*bericht onbekend nummer*
Hey Bae, niet bang zijn dat ik je ben vergeten hoor!! Ik ben alleen wat druk en redenen.Ik zucht hij ook al met redenen?...
Ik hoorde dat je naar het 5 seconds of summer concert gaat via oude vrienden van mij. Ik heb daar een verassing voor je maar mag er nu nog niks over zeggen. Ik hoop morgen tijd te hebben om je te bellen.
I miss youKnuffel van je knuffelmaatje (ashton vertelde me dat je me zo noemde...)
He verdorie Ashton dat was vertrouwelijke info!!
Ik typ een bericht terug
Hey lukey! , ik mis jou ook :( dingen zijn raar ik ben ingetrokken bij een familie waar ik voor werk: de familie sheeran. En spaar hard voor Australië maar dat kost geld. Ik hoop dat jullie nog steeds willen dat ik bij jullie kom wonnen... Ja ik ga naar 5sos met een vriend van ed sheeran mijn aangenomen broer dus haha. Hoe weet je dat? Wie zei dat?. Verassing? Ben je daar dan ook? En de rest? Weten ze nog wie ik ben? Zijn ze me vergeten? Ik hoop dat je tijd hebt om te bellen !
I miss you too pinguïnKnuffels terug Baely
Ps ik ga ashton vermoorden het was vertrouwelijke info!!
Ik druk op verzenden maar ik krijg gelijk een melding * dit nummer is niet langer in gebruik*
Boos gooi ik mijn borstel die ik in mijn andere hand had tegen de muur.
Net op dat moment doet Ed de deur open. "Wow wow wow is de kust veilig?"
"Ja...nee...misschien" ik laat me op mijn bed vallen.
"Tell your big bro" grapt ed met zijn sneaky lachje.
"Ugh het is Lucas! " ed kijkt nu iets minder blij."Wat heeft die gast gedaan?!"
Ik lach en schud mijn hoofd. " niet iets heel ernstigs maar ik snap het gewoon niet.... Hij stuurde me een berichtje met dat hij wist dat ik naar 5sos kom Kent roy ze soms ook? En toen dat hij een verassing voor me heeft...wtf moet dat betekenen? En dan heeft hij ook redenen om me niet te appen...elke keer een ander nummer en dan duurt t nog geen 5 minuten of het is niet meer in gebruik. Ik kan hem niet eens terug appen..." jammer ik.
Ed wrijft over mijn schouder "het komt wel goed kleintje. Hij zal vast zijn redenen hebben"
Ik kijk ed aan met een are you kidding me redenen? Look.
Ed lacht " ik weet ook niet wat hij van plan is bij 5sos maar, zover ik roy ken -en dat is aardig goed -weet ik dat hij niet met ze omgaat. en die nummers tja hij zal vast wel een..."
Hij stopt omdat ik weet dat hij anders reden gaat zeggen.
"Veiligheids ding of zo hebben misschien is hij gehackt of werkt hij nu bij de politie je weet het niet"
Ik knik bedenkelijk. Nou zou ik Luke niet zo snel zien bij de politie. Stel je voor steelt iemand geld van de pinguinshop....ehm nee.
Ik laat het maar gaan morgen gaan we misschien bellen en dan zie ik het wel weer.
JE LEEST
#2 no distance
FanficLET OP DIT IS HET VERVOLG OP NO SEXLESSONS! HET BOEK KAN APPART GELEZEN WORDEN MAAR JE ZAL NIET ALLES SNAPPEN. nadat Baely terug is in Nederland heeft ze moeite met de afstand tussen haar en haar vrienden.