Tanıtım

22.2K 475 124
                                    

Elindeki makineden çıkan sıcak hava kızı hem ısıtıyor hem de rahatlatıyordu. Saçlarının tamamen kuruduğuna emin olduktan sonra makineyi kapatıp çekmeceye geri bıraktı. Aynadan son kez kendine bakıp saçlarını düzelttikten sonra arkasına dönmüştü ki, kapı pervazına yaslanmış kendisini izleyen Tayfun'la karşılaşınca korkuyla bir adım geri gitti.

"Sen, ne kadar zamandır oradasın? Korkuttun beni."

Tayfun, onun söylediklerini duymazdan gelip gözlerini kapattıktan sonra derin bir nefes aldı. "Saçların..." diyebildi adam.

Sema, saçlarının kötü kokup kokmadığını kontrol etmek için hızla elini saçlarının arasına daldırıp kokladı. Her zamanki kendine has kokusu olan çiçeksi kokuyu alınca içi rahatladı. Aynaya bakıp saçında herhangi abes bir durum olup olmadığını da kontrol ettikten sonra tekrar kapıdan tarafa döndü.

"Ne olmuş saçlarıma?"

"İsmini bilmediğim bir çiçek gibi kokuyor."

"Manolya..." dedi Sema fısıltıyla karışık. "Annem hep öyle derdi."

Tayfun, başını iki yana salladı. "Manolya kokusunu bilirim. Bu başka bir şey... Tıpkı baharın habercisi olan o sümbüllerin kokusu gibi ancak daha yumuşak, daha çekici bir koku bu."

Sema, adam her konuştuğunda biraz daha mest oluyordu. Başını iki yana sallarken alnına düşen simsiyah saçlar ahenkle bir sağa bir sola savruluyordu. Yüzündeki çizgiler, bakışlarının sertliğine sertlik katıyor ancak bir o kadar da çekici yapıyordu onu. Gözlerinin karalığı adeta kızı içine çeker cinstendi.

*************************************

Serinin üçüncü kitabında Sema-Tayfun aşkını okuyacak, Umut ve Mine'nin aşklarının önündeki engelleri birer birer nasıl aştıklarına şahit olacaksınız. Azra ve Arat'ın tapılası aşkı, Buğra ve Esra'nın ilk bebeklerinin heyecanı ve tabii ki Barış-Melis ikilisinin acemisi oldukları yeni evlilik hayatları... Her şey yolunda giderken hayatlarına dahil olacak olan karanlık bir adam... Geçmişten gelen bir düşman mı?

*************************************

"Çok pişman olacaksın Arat Öztürk! Oğlunu, sevdiğin kadını, arkadaşlarını, her şeyini alacağım elinden."

**************************************

Uzuuuun bir aradan sonra sonunda biz geldik! Umarım özlemişsinizdir bizi... Ben burayı, burada yazmayı ve sizleri çok özledim.

Aranızda kitabımı ilk defa okuyan var mı? Varsa başlangıç tarihini buraya bırakmalarını rica ediciğim :)

İlk kitaptan beri burada olanları da elbette unutmadım. Hoş geldiniz okurcanlarım!

Biliyorum bu kitabı büyük bir heyecanla beklediniz ve verdiğim uzun araya rağmen beni hiç yalnız bırakmayıp her gün mesaj attınız.

Hepinize çok teşekkür ederekten diyorum ki; heyecanla bekleyiniz efenim. Birkaç güne kadar upuzuuuun bir giriş bölümüyle burada olacağım.

Şimdiden haberini de vermiş olayım. Yaklaşık 4-5 bölüm kadar geçmişte olanları okuyacaksınız. Herkese mutlu ve de balböcüklü günler diliyorum efenim. Esen kalınız.

Berna

Aşktan Kaçış Yok || Berna Aslıhan [Aşkın Sen Hâli -3]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin