Egy hete vagyunk itt a táborba. Egy hete napi három edzés, aminek a felét Damon, a felét Dave tartja. Mint kiderült, csoportokra vagyunk osztva és minden csoport két edzőt kap. Nekünk ugye Damon és Dave jutott. Az utóbbival nagyon jól kijövök, de nem csak én. David nagyon rendes, nem hajt annyira túl, lehet vele dumálni és ugye felajánlotta hogy hívjuk Dave-nek, amivel természetesen élünk is. Damon még mindig előszeretettel szívat és mutattat be velem feladatokat, viszont egyre kevesebb lehetősége van erre, mivel igyekszek jól viselkedni. A fegyvertan kifejezetten tetszik, sokmindent elsajátítottunk egy hét alatt. Megtanultuk a gépfegyverek használatát, sőtt már voltunk kint a lőtéren is. Elsőre kissé nehéz volt, de hamar belejöttem.
A táborba, azon belül pedig a csoportomban egyre több a bartátot szereztem. Liv, Rose, Nina és Mira oszlopos tagja lett a társaságnak, amiben mi Luce-szal, Grace-szel és Teresá-val is benne vagyunk. Esténként valamelyikünknél összejövünk, beszélgetünk, hülyéskedünk. Mint kiderült, van egy „társalgó" is, amiben helyet foglal négy kanapé és egy bazi nagy TV. Ott szoktunk filmet nézni vagy Felelsz vagy Mersz-et játszani. Egyre jobban belelendülünk ebbe a „katona-életbe" és eddig kifejezetten tetszik.
Luce-szal éppen a szobánkba ültünk és olvastunk, mikor Grace benyitott.
-Lányok, gyertek az ebédlőbe, a hadnagy mondani akar valamit.-szólt, mire felkászálódtunk az ágyról és megindultunk. Grace még ment a többiekhez szólni, úgyhogy nélküle mentünk le.
Az ebédlő tele volt újoncokkal, mind a hat csoporttal, így hát leültünk a sajátjainkhoz. Nagyon ment a sutyorgás hogy vajon mi történhetett. Volt aki szerint Stone le akar valakit szúrni valamiért és ezért hívott össze mindenkit, olyan is volt aki szerint meg akar dícsérni minket, de egy olyan elmélet is született hogy Stone a századossal összejött és most akarja bejelenteni hogy lemond. Ezen jót röhögtünk, de ekkor belépett a hadnagy és máris csönd lett. Besétált a terem közepére és körbenézett.
-Hölgyeim, azért kértem magukat ide hogy bejelentsek valamit. Holnap reggel elmegyünk a hegyre túrázni. Az indulás reggel hét óra, a reggeli hatkor lesz, fél hétkor átvehetik a hátizsákokat és a kabátokat ugyanitt. Ébresztő fél hatkor. A csoportvezetők is velünk tartanak, a reggeli edzés pedig elmarad. A túránk negyven kilóméteres lesz, a hegyen átmegyünk majd leereszkedünk és egy völgyben alszunk. Másnap a hegyet megkerülve jövünk vissza és az edzés aznap elmarad. A túra után azt csinálnak amit akarnak, természetesen a tábor területén. Érthető voltam?- fejezte be a monológját.
-Igen, hadnagy!-kiáltottuk egyszerre, majd visszamentünk a szobánkba.
-Crys,ez óriási! Kivisznek minket.. Szerinted mit vigyek? Vagy a táskában minden benne lesz?-csacsogott Luce, mire csak felnevettem.
-Luce, nem kell izgulni, ez csak egy túra lesz. Amúgy szerintem minden benne lesz abban a táskában, de a hadnagy el fogja mondani. Szóval nyugi.-csitítottam a kis hiperaktívot, mire durcás fejet vágott.
-Inkább menjünk zuhanyozni. Kéne aludnunk hogy ne legyünk olyanok mint a mosott szar.-tanácsolta barátném.
-Igazad van. Menjünk be még a többiek előtt.-Luce megvonta a vállát, majd felkapta a fürdős cuccát és elindult. Gyorsan utánarohantam és bekempeltünk a fürdőbe. Kivételesen tényleg alig voltak bent, úgyhogy kiélveztük a meleg vizet, én hajat mostam ,majd inkább hagytam magától megszáradni. Gyors fogmosás és már sprinteltünk vissza az ágyba, ahova amint beestem rögtön be is dobtam a szunyát.
YOU ARE READING
Katonaság? Ugyan kérlek...✔️
Random\ⒷⒺⒻⒺⒿⒺⓏⒺⓉⓉ/ Egy döntés. Egy lány. Egy tábor. Ha szeretnél olvass bele. Ha tetszik folytasd, ha nem akkor ne.