"Hissettin mi, hissettiklerimi?"
》》》10. Bölüm》》》
Aldığım her nefes kasıklarıma iğne gibi batar olmuştu. Boğuk çıkan sesi zihinmde kendini sürekli yenilenip yankılanıyordu, ne demişti?
Şu anki pozisyonumuz algılama kâbiliyetimi yok etmişti. Kalçalarımı mengene gibi sarmış koca elleri yavaşca kumaşın üzerinden okşarken yüzümü yalayıp geçen nefesi başımın dönmesine sebep oluyordu. Benden bir cevap bekliyordu, kendimi kontrol etmeye çalışırken ne dediğini tekrar duymak istedim."Hıı?"
Verdiğim tepkiye yarım ağız gülerken aralık olan o ıslak, dolgun dudaklarını tekrar harekete geçirdi.
"Aramızdaki şu şey... çekim. Onu hissediyorsun değil mi?" Cümlenin yarısında nefesi kesilmiş olmalı ki duraksayıp tekrar devam etmişti.
Ona karşı koyamamıştım..Bırak engellemeyi karşılık dahi vermiştim.
Tanrım! Ona kendimi bastırmıştım!
Kulaklarımın sıcaklığı hızla artarken utanmaya başlamıştım hoş tüm vücudum ateşin üzerinde geziyormuşum gibi yanarken kulaklarımı önemsemem saçmaydı. Ne diyecektim, ne demeliyim? Hiçbirşey bilmiyorum, herşey o kadar karışık ki..
"Çekilir misin."
Boğuk çıkan sesim normal'e dönmüştü ama dudaklarımın üzerine konan sıcak nefesi dikkatimi o kadar dağıtıyordu ki. Konuşmaya mecalim dahi kalmıyordu.
Soru sormamıştım geri çekilmesi gerekiyordu. Bana ne yapmıştı, nasıl bu kadar kontrolsüz biri olmuştum? Kaşları derinden çatılırken her an içinde tuttuğu sinir gözlerine yansıdı yanında merak eden tını ile.
"Söyle!" O kadar dengesizdi ki, biraz önce tebessüm eden dudaklarını sinirden dişliyordu, bilerek yapıp beni kontrol etmeye çalışıyordu. Dikkatimi dağıtarak.
"Ne söylememi bekliyorsun?" Yavaş yavaş kendime gelirken parmaklarımın arasındaki saçlarını geriye doğru çekiştirip aramıza mesafe koymaya çalıştım, anlıma yaslı olan anlının arası açılırken sadece birkaç santim geriledi.
"Hissettiklerini, yalansız." Eğer ona şu an gerçekleri söylersem benimle dalga geçecekti, hemde her gün.Etkilenmiştim..
Hemde fazlasıyla, onu itememiştim bile. "Bir şey hissetmem mi gerekiyor? Çekil." Derin bir nefes alıp başını bakışlarıyla birlikte yukarı kaldırıp tavana bakmaya başladı.
Tanrım!
Yutkunurken yukarı çıkıp aşşağı inen âdem elması o kadar güzel di ki! Şu an kendimi zor tutuyordum gözümde o kadar çekici'ydi ki...
Oraya yaklaştım, dudaklarımın âdem elmasıyla buluşmasına santimler kala nefesini tuttuğuna yemin edebilirim. Bunu kullanabilirim.
Boyun girintisinden yukarı, kulağına yaklaştığımda dudaklarım oraya kulak memesine değiyordu. Yutkunduğunu işittim. Ellerimi saçlarından ayırıp omzuna düşürdüm. "Yere bırak beni."
Dudaklarım her hareket ettiğinde yumuşak etine baskı uyguluyordu, yavaşca geri çekilirken kalçamdaki elleri ile daireler çizen parmakları çoktan hareketini kesip baskısını arttırmıştı. Başını tekrar normal haline getirdiğinde gözlerimin içine bakarak yaklaştı. Yanağıma dudaklarını dokundururken gözlerimi kapatıp onu hissetme isteği ortaya çıkıyordu. O kadar içten, derinden öpmüştü ki geri çekildiğinde sıcaklığını arar olmuştum. Kalçalarımdaki ellerini yavaşca belime çıkartıp iyice kavradı, ayaklarımı doladığım belinden ayırıp aşşağı saldım. Ayaklarımı zeminden güç almak istercesine bastırıp ellerini çekmesini bekledim. Gözlerinin içine bakamıyordum, utanmıştım bir kere. Hala bırakmamıştı, elleri hala bel boşluğuma sarılıyken son bir güç derin bir nefes alıp yukarı çıkardım bakışlarımı. Onun gözlerine. Farklıydı, ne biliyim her zamanki donuk bakışlarında bir şeyler filizlenmiş gibiydi yada onunla bu şeyi yaptığım için gözümde daha farklı gözükmeye başlamıştı. Çok karışıktı. Uzanıp dudaklarını anlıma bastırdı, neydi bu? Ne olduğunu anlamadan geri çekilip hızlıca oda'dan çıktı, bense olduğum yerde kısa bir süre bekleyip banyoya adımladım. Bu hissettiklerim onun erkek olmasından kaynaklıydı, yakışıklı bir erkek...
Ne saçmalıyordum ben! Sokaktan geçen bir adam gelip dudaklarımı sömürse ondan etkilenecek miydim! Kendimde değildim, kafamı ciddi anlamda toparlamam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Hislerimde Saklı Sen (Tamamlandı)
Narrativa generale# - Romantizm 1 # - Genelkurgu 3 # - Heyecan 1 -Tüm haklar saklıdır.-