Sınav Zamanı

2.7K 283 17
                                    

3.Bölüm:Sınav zamanı

0-25      Arası Zayıf
25-50    Arası ortalama
50-75    Arası Yüksek
75-100  Arası Mükemmel
(Her seviye atlandığında bu geçerli)

100-125 Arası 2.seviye zayıf
125-150 Arası 2.seviye ortalama
...

Sınavdan önceki gece hiçbir çocuğun gözüne uyku girmemişti. Hepsi gelecekte nerede olacağı ile ilgili hayaller kuruyor bu hayallerini birbirlerine anlatıyordu. Kimisi yüksek seviye bir şovalye olup kralı korumak istiyor, kimi dünya'daki sayılı savaşçılardan biri olup ordular kumanda etmek istiyor, kimi üstün bir büyücü olup herkesin korktuğu bir figür haline gelmek  istiyordu.

Birbirlerinin hayallerini dinleyerek zor da olsa uykuya dalan çocuklar ertesi günün ilk ışıklarıyla birlikte heyecan içinde uyanmışlardı. Atlı arabalarına atlayıp sınavın yapılacağı yer olan şehir meydanında hazırlanmış geniş bir düzlük alana varmışlardı. Şehir meydanına büyük bir kalabalık hakimdi, iğne atsan yere düşmez misali bir kalabalık.

Çocukların içini,  bir heyecan ve korku sarmaya başlamıştı. Ya başarılı olamazlarsa? Ya yetenekleri çok düşükse? Ya bir çöp olarak yaşamak zorunda kalırlarsa? Bu hepsi için çok korkutucu bir düşünceydi.

Hayatlarının devamını düzgün yaşamak istiyorlardı. Bu Düşüncelerinden zorda olsa kurtulduktan sonra etrafa baktılar. Yavaş yavaş her yönden gelen farklı kasabaların öğrencileri ve kasaba beyleri meydanı iyice nefes alınmaz bir kalabalığa dönüştürmüştü. Bir anda Tam bu kalabalık ve gürültülü ortamın içinden herkesin duyabileceği bir ses ortaya çıkmıştı.

'Testler başlamak üzere öğrenciler hariç alanda kimse kalmasın'

bunu duyan yetişkinler geniş alanın kenarında yetişkinlerin izleyebilmesi için yapılmış oturma yerlerine doğru yöneldiler. Alan neredeyse yarı yarıya boşalmıştı. Bu sırada o ses tekrar duyuldu.

'Ben kaptan Macky Leo bu sınavın gözetmeni ve sorumlusu benim. Şimdi iyi dinleyin çocuklar size sınavlarınızı ve neler yapacağınızı anlatacağım.

İlk öncelikle hepinizin yaşını onaylamak için şu ileride gördüğünüz aletin içine herbiriniz kolunuzu sokacaksınız bu sizin yaşınızı bize kesin olarak söyleyecek, bu makine büyük bir büyücü tarafından yapılmıştır. Yani kandırmak gibi bir niyeti olanlar sessizce uzaklaşsın'.

Bu makineye rağmen her zaman çocuklarının bu makineyi kandırabilceğini düşünen ebebeynler çocuklarını sınavlara gönderir ve hepsi bu makinede elenirdi ama insanlar bundan bir türlü vazgeçmemişti.

'İkinci olarak fiziksel gücünüz ölçülecek. Şu ileride gördüğünüz kayaya mümkün olan en büyük kuvvetinizle vurmanızı isteyeceğim. Orada okuyacağımız değerin büyüklüğü sizin ölçütlerinizden biri olacak.

Üçüncü olarak elinizi şuradaki küreye koyacaksınız bu sizin hangi büyülere karşı yetenekli olduğunuzu ve o büyülerdeki yeteneğinizin ne kadar büyük olduğunu gösterecek.

Dördüncü ve son olarak şuradaki kapalı alana gireceksiniz orada size giderek artan bir aura baskısı uygulanacak. Ne kadar çok dayanabilirseniz o kadar çok chakra kontrolüne sahipsiniz demektir.

Şimdi isimlerini okuduklarım sırayla buraya gelecek ve dört teste girecek bende sonuçlarını burada söyleyeceğim. Herkes anladıysa artık başlayalım.'

Bütün çocuklar heyecandan ölmek üzereydi sonunda hayatlarına yön verecek testler başlamıştı.

'Mia Knot hemen gel'

Yun  Zhaolin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin