Bölüm 6: Yemin etmekZhaolin uyandığını hissettiğinde zorla da olsa gözünü aralamaya çalıştı. Son hatırladığı şey kalbine değen metalin soğukluydu ama şimdi bir odada gözlerini açmıştı.
Açılan gözlerini nerde olduğunu anlamak istercesine etrafta dolandırdığında, buranın güneş şehrindeki evlerinde bulunan kendi odası olduğunu anlaması çok uzun sürmedi.
Etrafında bir sürü farklı ses vardı. Sesler daha çok kendi arasında konuşuyor gibiydi. Ama hepsinin sesindeki endişeyi farketmek hiç zor değildi.Konuşmalara dikkat kesilen Zhaolin endişelenmesine yol açan şeyler duyuyordu.
'Bunu Zhaolin' e nasıl söyleyeceğiz'
,
'Kim yapmış böyle birşeyi, hangi or#€¢$©€¢$ buna cesaret edebilir''Ahh inanmayın sakın! beyimiz buraların en güçlü adamıdır öyle bir şey olmuş olamaz. Sadece uydurma bunlar '
henüz kimse zhaolin 'in uyandığını farketmemişti. Bu yüzden herkes umarsızca konuşmaya devam ediyordu.
' Ama baksanıza Zhaolin 'e bile saldırmışlar o zaman beyimiz konusu doğru olabilir mi' dedi içlerinden biri
'Tanrılar beyimizi ve hanımımızı korusun '
diye devam etti bir kız. Bunları duymasıyla iyice korkan Zhaolin hemen yatağından kalktı ve sordu.
'Ne olmuş annemle babama?'.
Herkesin irkilmesine sebep olan sesten sonra sesin geldiği tarafa dönen kalabalık yatağında yarı kalkmış duran Zhaolin'le karşılaştı.
Hepsi sorulan soruyu çok net bir şekilde duymuştu ama kimse net bir cevap veremeyeceği için kalabalığın hepsi sessizce beklemeye başlamıştı.
' Size soruyorum ne olmuş annemle babama? '
diye bir kez daha, daha sert bir şekilde Sordu zhaolin . Yine aynı sessizlikle cevabını aldı.
' Delirtmeyin beni söylesenize ne olmuş annemle babama? '
bu sefer resmen bağırıyordu.Yine ses alamayacağını düşünen zhaolin bir sesle hemen sesin geldiği yere döndü
' Birşey yok Zhaolin'
cevap veren kişi kapıdan içeri yeni girmiş neremes 'den başkası değildi. Bir el hareketiyle içerideki bütün kalabalık seve seve dışarı çıktı.
Hiçbiri Zhaolin ile böyle bir konuyu konuşabilecek kadar vasıflı değildi. Ayrıca olan biten şeylerden kimse emin değildi. Aslında buradaki kalabalığın hepsi Zhaolin ile birlikte gelen çocuklardan oluşuyordu.
Hepsi küçük bey için endişelenmişti.Bir saldırıya uğradığını duyanlar ya küçük beye birşey olursa diye korkudan bütün sabah onun Yanı başında uyanmasını beklemişlerdi.
Ama sabah boşboğazlık etmişler ve onun rahatsız olmasına yol açmışlardı. Hepsinin suratında üzgün olduklarını anlayabileceğiniz bir ifade vardı. Odadaki çoğunluk çıktıktan sonra geriye 5 çocuk kalmıştı. Bunlar zhaolin 'in en yakın arkadaşları Che,Freya,Marato, Drey ve Gelwin di.Onlar zhaolin' i yanlız bırakmak istemiyorlardı ama Neremes 2.kez elini sallayınca istemeselerde odadan çıktılar.
Zhaolin Neremes 'e dönüp tedirgin bir şekilde sordu.
' Neremes amca neler oluyor? Babam ve annem nerede? Ne olmuş onlara? '
Neremes bile tam olarak ne cevap vereceğini bilmiyordu ama Zhaolin' den birşeyler saklamak da istemiyordu.Her Ne kadar içinde volkanlar patlasa da Zhaolin 'e sakince anlatmalıydı.Bir iki derin nefes alıp cümlelerini toparladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yun Zhaolin
FantasyHayatında çok mutlu olduğu anıları da oldu, dünyayı kavuracak acılara dayandığıda yine de yılmadı onu mutlu edenleri mutlu etti ona acı yaşatanlara da en büyük acıyı yaşattı. Bu Yun Zhaolin, Bu bir çocuğun efsane olma hikayesi Kapak Tasarım :@goktu...