Yarı Final Çekişmesi (3-1)

1.3K 126 28
                                    

@kararani ye ithaftır.

(Y.N :Benim aklımdaki marato 'ya yakın bir görsel yukarıdadır. (Kıyafetlerini değiştirin bi de azcık gülümsesin jsjsjsjsh)  Bu şekilde hayal etmeyen arkadaşlar düşündükleri gibi var saymaya devam edebilirler)

Bütün kolezyum az sonra arena da 
başlayacak olan maçın anahtarı olan tek bir kelimeye odaklanmış ve o kelimenin duyulmasını engellememek için mutlak bir sessizliğe gömülmüştü.

Arenanın orta yerinde ise henüz 9 yaşını yeni ortalamış ancak görünüş itibari ile akranlarının çok ötesinde bir fiziğe sahip kızıl-siyah saçlı bir çocuk duruyordu.

Bu çocuğun normalde mavi olan gözleri şuan yavaştan kırmızıya dönüyor ve bakışlarının odağındaki büyük arena kapısının arkasını rahatça izleyebiliyordu.

İçinden bir iki nefes aldıktan sonra iyice maça odaklandığına emin olan bu kızıl saçlı çocuğun gözünde kararlılığın gerçek anlamı yatıyordu.

Kızıl saçlı çocuğu tanıyan herkes onun yani Zhaolin'in gerçekte ne kadar güçlü ve sürprizlerle dolu olduğunu biliyorlardı. İşte bu yüzden belki de bu maçı bu kadar dikkatle ve en ufak bir şeyi kaçırmaktan korkarak izliyorlardı.

Herkes son raddeye kadar az sonra olacaklara odaklanmışken duyulması için beklenen o kelime sonunda duyuldu.

'BAŞLAA! '

Gelen bu onaylamayla birlikte gıcırdayarak açılmaya başlayan büyük arena kapısının sesi, sonunda başlayan maçın verdiği heyecanla bağıran, çığlık atan, ıslık çalan ve tezahürat eden insanlar sayesinde duyulmuyordu.

Kapı açılmaya devam etti ve yaklaşık iki nefes sonra 100 inch açıklığa ulaştı. Bu sınıra ulaştığı an ise içeriden büyük ve tiz bir tıslama ile dışarıya fırlayan bir chakra hayvanı arenanın tam orta yerine iniş yaptı.

Bu chakra hayvanı Zhaolin'in planlarında ilk sırada yer alan kanatlı berserk yılanıydı.

Bu tür gibi bazı seviyesiz rank türler daha doğarken herhangi bir element enerjisine sahip olmamakla birlikte soyları çok daha güçlü varlıklara dayandığından ve  diğer canlılar gibi tek tür özelliği değil en az 2 tür özelliği barındırdığından oldukça güçlü sayılabilecek varlıklardı.Hatta seviyesiz rank chakra hayvanları aynı seviyede oldukları sürece bu tür canlılara her zaman kaybedecektir demek bile yanlış olmayacaktı.

Berserk yılanının soyunun da ejderhalara dayandığının efsanelerde geçtiği,  bu sayede Berserk yılanlarının bir çift kanada sahip olduğu söylenir. Bu kanat sayesinde bu yılan türü belirli bir süre uçabilir ve kendi saldırılarını daha keskin ve güçlü yapmak için hızlanmak amacıyla kullanabilirler.

Normal yılanlar dahi ani ataklarda çok güçlüyken bir çift kanat takmış yılan gerçekten korkulacak birşeydi.

Yine de şimdi bu yılan Zhaolin'in karşısında bir av olarak duruyordu.

Zhaolin yaklaşık 200 inch uzağındaki yılana bakarken yılanın sarı gözleri de tamamen Zhaolin'e odaklanmıştı bu sırada da tıslamalarıyla  onu korkutmaya ve kendisinden uzaklaştırmaya çalışıyordu.

Ancak Zhaolin karşısındaki yılandan hiç etkilenmemiş bir şekilde yavaşça üzerine doğru yürümeye başladığında Berserk yılanı da karşısındaki çocuktan korkmadığını belli edercesine hem sürünmeye hem de kanatlarıyla kendini hızlandırmaya başladı.

İki rakip de  birbirlerine karşı giderek hızlanırken Zhaolin koşmaya, Berserk yılanı da kafasını kaldırmış bir şekilde kanatlarını son gücüyle kullanmaya başlamıştı.

Yun  Zhaolin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin