Tanrı Vari Teknikler

2.5K 268 19
                                    

Zhaolin ana binanın içinin dıştan göründüğünden çok daha büyük olmasına şaşırmıştı.Ciddi ciddi binanın içi dışarıdan görünenden 3 kat daha büyüktü . Bunu yapabilmek için nasıl bir güç gerektiğini çok merak eden Zhaolin'in geliştiricilere olan saygısı ve merakı sürekli artıyordu.

Binanın iç kısmını incelemeye başlayan zhaolin buranın gerçekten bir ana bina olmaya layık olduğunu düşündü.Kapıdan girer girmez onu karşılayan tamamen yeşim beyazlığına sahip zemin onun çok lüks bir yerde olduğunu hissettirmişti.Ayrıca pencereler ve pencerelere takılmış kumaşlarda pahalı gibi görünüyordu. Duvarlar da bazı büyük ressamların elinden çıkmış gibi duran resimler ve şamdanlar vardı. Binanın tam ortasında aşşağı doğru sarkan bir de büyük avize vardı ki çok güzel görünüyordu. Üzerinde herhangi bir mum veya ateş bulunmamasına rağmen yine de tam ortasındaki ışık kaynağı ortalığı aydınlatabiliyordu.
'Sanırım bir büyülü nesne olmalı' diye düşünen zhaolin şamdanın güzelliğinden kurtulduktan sonra etrafına bakmaya devam etti ama aradığı şeyleri göremedi.Ana binanın bu kısmı büyük olmasına rağmen ne bir teknik parşömeni ne de geliştirici haplar görünmüyordu.

Sadece belirli yerlere gruplandırılmış koltuklar vardı. Bunun haricinde binanın en arka tarafında süslenmiş 3 büyük kapı bulunuyordu. 3 Büyük kapının önünde ise büyük bir masa ve masanın arka tarafında oturan bir adam görünüyordu. Buradaki yetki o adamın elinde imiş gibi duruyordu. Bu yüzden Zhaolin saygılı bir şekilde adama yürüyüp kendini tanıttı. 'Bu öğrenci Kıdemli büyüğe saygılarını sunar , ben Yun Zhaolin  efendim. Aziz Enstitüsüne yeni geldiğim için teknik seçmem amacıyla beni buraya gönderdiler. Kıdemli büyük bana yardımcı olabilir mi acaba?'

Çocuğun konuşma tarzı her ne kadar adamın hoşuna gitse de her zaman ki umursamaz tavrıyla cevap verdi. 'İlk kapı dövüş tekniklerine açılır. Sadece ilk kat için iznin var. İki adet dövüş tekniği seçebilirsin ve bu iki tekniği aldıktan bir ay sonra geri getireceksin. Henüz teknikleri anlayamadıysan yeniden aynı teknikleri seçip alabilirsin. İkinci kapı chakra gelişim tekniklerine ve yetiştirme haplarına açılır. İçeri girdiğinde elini duvardaki boşluğa yerleştir. Sana uygun bir gelişim tekniği ve 2 ayda bir alacağın geliştirme haplarını verecektir. Üçüncü kapı ise büyü tekniklerine açılır. İki elementli bir büyücü olduğun için 2 adet büyü tekniği seçebilirsin. Büyü tekniklerini de 3 ayda bir iade etmelisin. 'masanın arkasında oturan adam  anlatmayı bitirdikten sonra sanki hiçbirşey yokmuş gibi önüne dönüp önündeki kağıtlarla uğraşmaya başladı.

Zhaolin ise duyduklarını düşünürken biraz şaşırmıştı. Bu adam onun çift elementli bir büyücü olduğunu sadece bakışıyla anlamıştı. Böyle birşeyin mümkün olduğunu bile bilmeyen zhaolin adama saygı duymaya başlamıştı. Tam bu sırada içinde bir ses duydu.' Evlat şu velede sor bakalım büyü tekniklerini almaktan vazgeçersek daha fazla  dövüş tekniği alabilir miyiz? ' Bu ses tabiki Zhaolin' in ustası Yanluo 'ya aitti.

' Ama usta büyü tekniklerine ihtiyacım olmayacak mı? Neden sadece dövüş tekniği almak istiyorsun? ' Zhaolin merakla sordu. Yanluo ise küçümser şekilde konuşmaya başladı.

' Evlat senin karşında karanlık elementinin tanrılarından biri duruyor. Sana Zhu olana kadar  dövüş tekniği gösteremem dedim ama büyü teknikleriyle ilgili birşey demedim. Her ne kadar uzay elementi kullanıcısı olmasam da uzay elementiyle ilgili de bilgi dağarcığım bu küçük şehirdekinden binlerce kat fazladır. O yüzden Zhu olana kadar sağlam dövüş teknikleriyle kuşanman daha iyi olacaktır. Büyü kısmında ise zaten bana sahipsin. O yüzden sor gitsin '

Zhaolin ikna olmuştu. Ustasının gücüyle bu şehrin kaynaklarını karşılaştırmak Cennetle yer yüzünü hatta yer yüzündeki bir bok parçasını kıyaslamak gibiydi. Bu yüzden hiç düşünmeden karşısındaki adama sordu.

Yun  Zhaolin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin