(Y. N :Aklımdaki Gelwin karakterine uygun bir resim yukarıdaki gibidir. Böyle düşünmeyenler düşündükleri gibi varsaymaya devam edebilirler.)
Geçen bölümde olanlar:
Song Ling'in planı ve her takım üyesinin istisnasız mükemmel bir güven duygusu içindeki birlikteliği sayesinde takım savaşlarının son turundan galip ayrılan 11.takım, kalan maçları izlemeye koyulmuştu.
Bu sırada Zhaolin kaderin bir oyunu olarak kendisine rakip belirlediği iki kişinin aynı takımda mücadele ettiğine şahit olmuş,Üstelik onların takımı da mükemmel bir performans ile rakiplerini elemiş ve bir üst tura yükselmişlerdi.
Daha sonra biten yarışmaların ardından Zhaolin kendi dostlarıyla takım arkadaşlarını tanıştırmak için bir plan yapmış ve hep beraber yemekhanelerden birine gidip sohbet etmeye başlamışlardı. Onlar gülüp eğlenirken arkalarında oturan siyah kapşonlu biri tarafından emir vari bir sesle gülüşmeleri kesilmişti.
Zhaolin sesin sahibinin üstüne gideceği sırada ise Song ling tarafından durdurulmuş ve daha sonradan o kişinin dış sahanın mutlak hakimi olduğunu ve gerçekten güçlü olduğunu öğrenmişti.
Uzunca bir sohbet ve eğlenceden sonra dağılan grup ise evlerine dağılmış ve ertesi günün savaşlarını beklemeye koyulmuştu.
Ertesi gün ise arena da iki sürprizle karşılaşmışlardı. İlki kendilerini izlemeye gelen 3 elderin varlığıydı. Bu 3 elder güneş şehrinin temel taşlarıydı.
Güneş şehri içinde en önemli görevlere ve vazifelere sahip kişilerdi. Bu 3 elderden biri olan elder hua ise daha önce görmüş olduğu bir öğrencinin varlığıyla şok olmuştu. Daha önce tam bir yetenek israfı olarak değerlendirdiği kişi şuan karşısında 3.seviye gücüyle dikiliyordu.
Adayları şaşırtan ikinci sürpriz ise gerçek chakra hayvanlarına karşı yapılacak ölümüne dövüştü..
---------------------------§-----------------------------Neredeyse tüm adaylar kendilerine ait seçim panosunun önünde kendilerini daha ileriye taşıyacak bir yol ve taktik bulma çabasında iken bazı öğrenciler kendilerine çoktan bir plan yapmış ve listelerini onaylatıp sıra almaya başlamışlardı.
'' 3.sıra benim demek. Yani planlarını benden önce yapan 2 kişi var. Yine de bu mantıklı sonuç olarak bu yarışma turunu ilk kez görüyorum ancak buradaki 2.sınıflar çoktan buna hazırlıklı olarak bu yarışmaya girmişlerdir. ''
Zhaolin kendi kendisine düşünürken yaptığı planı tekrar ve tekrar gözden geçiriyordu.
'' Öncelikle ısınma olarak 3.seviye jiandan aleminde bir kanatlı berserk yılanı öldüreceğim. Zayıf yönü kanatları olacak ve onları almakta çocuk oyuncağı olacak. Bu zamana kadar 10 larcasıyla savaştım. Her türlü hamlesini tahmin edebiliyorum.
Daha sonra 2 tane 4.seviye Berl Tilkisi öldürerek kendimi tam kapasiteye kadar getirmeliyim. Berl tilkilerinin en büyük özellikleri kurnazlıkları ve hızları bu yüzden onları avlamayı bilmeyen herkes onlarda çok zaman ve güç kaybedecektir. Ancak kuyrukları yakalandığı takdirde ufak bir fareden farksız olduklarını bütün gerçek avcılar bilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yun Zhaolin
FantasyHayatında çok mutlu olduğu anıları da oldu, dünyayı kavuracak acılara dayandığıda yine de yılmadı onu mutlu edenleri mutlu etti ona acı yaşatanlara da en büyük acıyı yaşattı. Bu Yun Zhaolin, Bu bir çocuğun efsane olma hikayesi Kapak Tasarım :@goktu...